quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:36 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Gevonden! Ballum op Ameland, dat stukje duin daar was wel een leuke hint
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
Het is Kamperland maar wat het pand is kan ik niet vinden met GE, google of wiki.
Laten we het maar goedrekenenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
Het is Kamperland maar wat het pand is kan ik niet vinden met GE, google of wiki.
Ik had wel info gevonden over de bierbrouwerij maar volgens google en wiki was die verderop in de straat gesitueerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:00 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Laten we het maar goedrekenen, ik had verwacht dat het toch wel ergens te vinden zou zijn. Het is namelijk bierbrouwerij en restaurant Emelisse: http://www.emelisse.nl/ Toch raar dat je er op vvv- en dagjeuit-sites niks over kan vinden... marketingwise niet echt goed geregeld van ze. Het bier is erg smakelijk namelijk
![]()
hehe, daar was ik ook al achter. Nu alleen nog waarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo te zien een houtzaagmolen
Nouja, weten we dat ook weerquote:De houtzaag- koren- en pelmolen Fram te Woltersum is een unieke molen met een combinatie van drie functies: korenmolen, pelmolen en houtzaagmolen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:52 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Nouja, weten we dat ook weerWoltersum in Grunn dus
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:10 schreef Maizena het volgende:
Beemster Wijngaard B.V.
Middenweg, Middenbeemster.
Ja, goed hè...Had 'm heel snel gevonden via de Betuwe naar Beemster.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:15 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..], wat een timing trouwens... ik kom net weer binnen
Je kan dr ook echt zeer goed etenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:00 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ja, goed hè...Had 'm heel snel gevonden via de Betuwe naar Beemster.
Leuke website trouwens
haha, volgens mij staat elke stad met enige hoogbouw sowieso al in het lijstjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef Maizena het volgende:
Hintje...Het stukje rechts hoort er niet bij.
En...de plaats staat al in de lijst.
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:58 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Nou, ik heb em hoorNa zo ongeveer alle landelijke steden (grote busstations) te hebben gehad, toch maar gegoogled op 'busstation winkelcentrum' en na verschillende andere plaatsen kwam ik bij Amstelveen. En zelfs toen kon ik 'm nog niet vinden
![]()
Maar het is dus het Cobra Museum in Amstelveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |