De Groene Kathedraal van Marinus Boezem, bij Almere.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:20 schreef Induhskaai het volgende:
Wat, waar en van wie?
[ afbeelding ]
Bewaar maar voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:02 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ow nouja, we kunnen 'm wel doen hooranders is al die moeite ook voor niks.
Verkeerd geschreven, maar goed geradenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:48 schreef JJH het volgende:
Lineashof in bennebroek!
Ben ik tig keer op schoolreisje geweest.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:45 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Het dorpje Nieuwveen in 't Groene Hart van Nederland
Lijkt mij het goede antwoordquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:43 schreef SpiekerJozef het volgende:
De Martinikerk in Franeker.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:36 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Gevonden! Ballum op Ameland, dat stukje duin daar was wel een leuke hint
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
Het is Kamperland maar wat het pand is kan ik niet vinden met GE, google of wiki.
Laten we het maar goedrekenenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
Het is Kamperland maar wat het pand is kan ik niet vinden met GE, google of wiki.
Ik had wel info gevonden over de bierbrouwerij maar volgens google en wiki was die verderop in de straat gesitueerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:00 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Laten we het maar goedrekenen, ik had verwacht dat het toch wel ergens te vinden zou zijn. Het is namelijk bierbrouwerij en restaurant Emelisse: http://www.emelisse.nl/ Toch raar dat je er op vvv- en dagjeuit-sites niks over kan vinden... marketingwise niet echt goed geregeld van ze. Het bier is erg smakelijk namelijk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |