Geen idee, maar ik denk niet dat ze een zaak hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:42 schreef Razor21 het volgende:
Wat kan ik doen en wat zijn mijn opties?
Daar heb je wel een punt...heb nooit het idee gehad om het met Ome Willem te vergelijken....quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:47 schreef Floripas het volgende:
Bel even met de rechtswinkel.
Volgens mij (maar ik kan niks beloven) is dit satire, en satire wordt altijd met een lichtere maat beoordeeld. Daarnaast is het wel duidelijk dat het niet over Ome Willem gaat.
Niet opgeven. En ons op de hoogte houden.
Had hem paar weken terug al in Klaagbaak ge-opend en daarin had ik al het voorgevoel dat ik een brief ging krijgen, dit omdat een andere site ook al gezeik had.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:48 schreef Copycat het volgende:
Waarom heb ik een déjà vu in dit topic?
De naam vond ik gewoon grappig, en op deze site wilde ik zijn nieuwe film neerzetten als die uit kwam...verder niets bijzonders.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:49 schreef Floripas het volgende:
Ho stop.
Is het een serieuze site over wilders, geen satire? Waarom heb je die gemaakt?
Nu heeft hij dus wel een zaak.
heb er een hostingpakket van 6.99 per maand onderhangen voor 1 jaarquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De naam vond ik gewoon grappig, en op deze site wilde ik zijn nieuwe film neerzetten als die uit kwam...verder niets bijzonders.
Ik dacht namelijk door die Media hype over die film ga ik misschien hiermee veel bezoekers krijgen en kan ik zo wat inkomsten genereren..
Nope.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:51 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De naam vond ik gewoon grappig, en op deze site wilde ik zijn nieuwe film neerzetten als die uit kwam...verder niets bijzonders.
Ik dacht namelijk door die Media hype over die film ga ik misschien hiermee veel bezoekers krijgen en kan ik zo wat inkomsten genereren..
hoezo? het heeft toch helemaal_niks met ome willem te maken?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nope.
Jij hebt geen zaak.
Haal 'm maar offline.
Als iets satirisch is of een maatschappelijke lading heeft, is de rechter mild: dan mag je zo'n beetje alles zeggen wat je wil, kijk naar cabaretiers.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:56 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hoezo? het heeft toch helemaal_niks met ome willem te maken?
Weet je wat ik pas het wel aan...en zet er wel iets anders op wat HELEMAAL NIETS MET WILDERS te maken heeft...quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als iets satirisch is of een maatschappelijke lading heeft, is de rechter mild: dan mag je zo'n beetje alles zeggen wat je wil, kijk naar cabaretiers.
Als je iets doet om er een slaatje uit te slaan is de rechter veel strenger met beeldmerken. Als er politieke/humoristische content op had gestaan was het heel anders geweest.
Dan kun je net zo goed meteen een schuldbekentenis onder de deur schuiven.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas het wel aan...en zet er wel iets anders op wat HELEMAAL NIETS MET WILDERS te maken heeft...
Dat dus...quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:48 schreef Copycat het volgende:
Waarom heb ik een déjà vu in dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |