Is goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:22 schreef slaveloos het volgende:
isabel allende
wie is de bedenker van deze universele grammatica?quote:Kern van de generatieve taalkunde is de hypothese van de universele grammatica: een aangeboren taalvermogen dat alle mensen delen en dat de overeenkomsten tussen menselijke talen verklaart
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Samenhof?
en dat is correct! Eigenlijk mag je niks aan huisgenoten\collega's vragen, maar voor deze keerquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:47 schreef Cavese075 het volgende:
Volgends het vrouwtje hier aanwezig is het Chomsky
quote:Roswell (New Mexico), 31 december 1943 - Monterey Bay (Californië), 12 oktober 1997
tomtomaat +1quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef tomtomaat het volgende:
John Denver?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Adam Ant natuurlijk.
die was meer van het bittere kruid.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:29 schreef Morendo het volgende:
Marga Minco?
Ook niet, qua sekse zat je goed.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:39 schreef tomtomaat het volgende:
Jan Wolkers?
Dat sloeg denk ik niet op mijn post, maar op die van Morendo.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ook niet, qua sekse zat je goed.
Zoals ik het lees, nietquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:11 schreef Morendo het volgende:
We zoeken een man Mark.
Dit kan lijkt mij maar één ding betekenen.quote:Jan Wolkers?
Ook niet, qua sekse zat je goed.
Nee, er staat "qua sekse zat je goed", niet "zit je goed" => ergo: Marga Minco was de juiste seksequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:18 schreef Morendo het volgende:
Iemand typt Jan Wolkers (last time i checked was dat een man). Oké dat blijkt niet goed te zijn, maar de sekse wel.
Volgends mij is het ook carrry slee maar door alle verwarring weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:42 schreef pulletje het volgende:
Volgens mij Carry Slee?
ow dan zat ik er dus naast met mn sekse...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:34 schreef Cavese075 het volgende:
Ik moet er helaas vandoor ,doe maar pulletje die had hem eerder goed dan ik.
En bedenk zelf een nieuwe vraag.
Of pulletje al die nog aanwezig is..
Gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |