Daarom hebben ze alvast een disclamert ingebouwd: "peildatum is 01-01-2008, dus met de kredietcrisis is geen rekening gehouden".quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:30 schreef Bayswater het volgende:
Zag het al staan op de site van de waarderingskamer, Amsterdam heeft een gemiddelde stijgingspercentage van 11,3 % tussen 1-1-2007 en 1-1-2008![]()
Die kunnen wat bezwaren verwachten.
Precies, kijk maar op de specificatie die je straks van je notaris krijgt.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:32 schreef k_man het volgende:
Heeft dat zin dan?
Hoogstwaarschijnlijk is de WOZ-aanslag voor dit jaar op dat moment al betaald door de huidige bewoners.
Ja, en dat betaal ik dus via de notaris zoals gezegd weer terug.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:32 schreef k_man het volgende:
Heeft dat zin dan?
Hoogstwaarschijnlijk is de WOZ-aanslag voor dit jaar op dat moment al betaald door de huidige bewoners.
nDat was vroeger zo, tegenwoordig hebben gemeentes eigen beleid.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat de WOZ ongeveer 80% van de taxatiewaarde zou zijn. Dat klopt niet dan?
Dat is dus nagenoeg gelijk aan de taxatie van de gemeente. Verschil van 2% ofzo? Bovendien zal de peildatum niet gelijk zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Dan is mijn taxatierapport het correcte. Daar zal ik de gemeente is mee slaan
Moet je voor eens vragen of hij het nu nog een keer taxeert......quote:Op maandag 2 maart 2009 12:46 schreef Fransie het volgende:
WOZ waarde verlaagd van 570 k¤ (2008) naar 550 k¤ (2009).
Taxatiewaarde per 5-1- 2008 door een makelaar is 630 k¤.
Dat zou best eens lager kunnen zijn, maar ik ga hier toch nooit weg. De waarde boeit me alleen voor de WOZ, inkomsten- en waterschapsbelasting.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef Artbij het volgende:
[..]
Moet je voor eens vragen of hij het nu nog een keer taxeert......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |