Daar heb je een punt. Sorry, te snel gelezen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:11 schreef Bayswater het volgende:
garage, dakkapel? Het is een appartement en daarbij staat zijn eigen verkoopcijfer (mits normale omstandigheden, dus niet van familie, gedwongen verkoop of iets dergelijks) en taxatierapport altijd boven de vergelijkbare verkopen, win je altijd voor de rechter, dus de gemeente kijkt wel uit.
4% met een minimum van 10.000 voor woningen boven de 2 ton, dus minimaal 207. Maar dat lukt dus eenvoudig.
Is je gemeentebelasting erg omhoog gegaan dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:08 schreef SnuggLe het volgende:
Zie ik iets over het hoofd? Mis ik iets??? Want ik heb de neiging bezwaar aan te gaan tekenen....
Niet alleen daarbij (Oranjewoudgemeentenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:14 schreef JumpingJacky het volgende:
Als jouw gemeente hierbij staat, dan kan je de taxatie online opvragen:
http://www.woz.nl/
Is dat zo, ja? Wij hebben een huis gekocht in 2005 voor 213.000,-- en in 2007 kregen we een WOZ-bepaling van 256.000 (waarbij stond dat het gebaseerd op de waarde in 2005). We hebben dan ook ons taxatierapport en bewijs van aankoopbedrag ingediend vorig jaar, maar ze zijn tot op heden er nog steeds mee bezigquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:11 schreef Bayswater het volgende:
garage, dakkapel? Het is een appartement en daarbij staat zijn eigen verkoopcijfer (mits normale omstandigheden, dus niet van familie, gedwongen verkoop of iets dergelijks) en taxatierapport altijd boven de vergelijkbare verkopen, win je altijd voor de rechter, dus de gemeente kijkt wel uit.
Nee november 2007 opgeleverd en reeds bewoond. Dus al afgebouwd alleen nog niet eerder een WOZ aanslag ontvangen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:50 schreef Bayswater het volgende:
Nog in aanbouw op 1 januari 2008, of al afgebouwd?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:54 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Nee november 2007 opgeleverd en reeds bewoond. Dus al afgebouwd alleen nog niet eerder een WOZ aanslag ontvangen.
WOZ- waarde is gebaseerd op vrije marktprijzen aangeleverd door het Kadaster.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:04 schreef PrincePolly het volgende:
Rare vraag: in hoeverre zal de WoZ-waarde overeenkomen met de echte (verkoop)waarde van je huis? Zijn er hier vuistregels voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |