Harajuku. heeft gewoon een inbox, hoor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:40 schreef Artanis1 het volgende:
Rollen zijn verstuurd aan iedereen behalve Harajuku; open alsjeblieft een inbox account hier.
ik ook.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:01 schreef -SG- het volgende:
Ik stel me kandidaat voor burgermeesterschap.
Pff.. nou, gewoon.. omdat ik zo tof ben hè, maar dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:24 schreef Artanis1 het volgende:
Altijd handig als je mensen motiveert waarom ze op je moeten stemmen als burgemeester
Ook kun je beginnen met het identificeren van de aanwijzingen in de tekst en naar wie je denkt dat ze leiden etc. Dat is zo'n beetje de bedoeling nu.
iedereen behalve de bodyguards staat er. Dus als iedereen roept ik wil, behalve het aantal bodyguards, dan weet je dus meteen wie dat zijn. Opletten dus dat niet iedereen roept.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
wat, krijgt niet iedereen eerst de kans om te kiezen of ie burgemeester wil worden of niet?
jawel, naar ik begrijp mag je jezelf beschikbaar stellen, maar moet je ook stemmenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:46 schreef Harajuku. het volgende:
wat, krijgt niet iedereen eerst de kans om te kiezen of ie burgemeester wil worden of niet?
Ja, maar hij zegt nu al dat je moet stemmen. Zou je dan niet eerst wachten tot iedereen ja of nee heeft gezegd?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, naar ik begrijp mag je jezelf beschikbaar stellen, maar moet je ook stemmen
degene met de meeste stemmen wordt um
Puike redenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:53 schreef BrandX het volgende:
Dan nomineer ik Harajaku, want de naam alleen al zou maffia angst aan moeten jagen
Tot er een meerderheid is voor een bepaalde persoon. Als dat niet gaat lukken (zeg, er zijn twee kandidaten met 40% van de stemmen en één met 20%) dan wint degene met de meeste stemmen. Indien dat gelijk is, wint degene die als eerste dat stemaantal heeft bereikt. Indien dit te lang duurt, zal ik een tijdslimiet instellen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef PrincePolly het volgende:
Wanneer is nu precies (ik bedoel welk tijdstip of tot welk tijdstip) de burgemeester verkozen?
Hij mag daarna meteen aangeven wie hij wil lynchen.quote:Hoeveel tijd daarna lyncht hij iemand?
Na de lynch krijgt de mafia en degenen met speciale krachten 24 uur de tijd om hun hits en andere dingen op te sturen naar mij.quote:Hoeveel tijd daarna is het nacht?
De Mafia mag 2 mensen vermoorden, de nachtwaker mag één target doodmaken, de rechercheur mag mij één ding vragen (wat staat in de OP), en de velddoctor mag één iemand beschermen.quote:Wat kan/moet/gaat er in een nacht allemaal gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |