Ja, maar hij zegt nu al dat je moet stemmen. Zou je dan niet eerst wachten tot iedereen ja of nee heeft gezegd?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, naar ik begrijp mag je jezelf beschikbaar stellen, maar moet je ook stemmen
degene met de meeste stemmen wordt um
Puike redenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:53 schreef BrandX het volgende:
Dan nomineer ik Harajaku, want de naam alleen al zou maffia angst aan moeten jagen
Tot er een meerderheid is voor een bepaalde persoon. Als dat niet gaat lukken (zeg, er zijn twee kandidaten met 40% van de stemmen en één met 20%) dan wint degene met de meeste stemmen. Indien dat gelijk is, wint degene die als eerste dat stemaantal heeft bereikt. Indien dit te lang duurt, zal ik een tijdslimiet instellen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef PrincePolly het volgende:
Wanneer is nu precies (ik bedoel welk tijdstip of tot welk tijdstip) de burgemeester verkozen?
Hij mag daarna meteen aangeven wie hij wil lynchen.quote:Hoeveel tijd daarna lyncht hij iemand?
Na de lynch krijgt de mafia en degenen met speciale krachten 24 uur de tijd om hun hits en andere dingen op te sturen naar mij.quote:Hoeveel tijd daarna is het nacht?
De Mafia mag 2 mensen vermoorden, de nachtwaker mag één target doodmaken, de rechercheur mag mij één ding vragen (wat staat in de OP), en de velddoctor mag één iemand beschermen.quote:Wat kan/moet/gaat er in een nacht allemaal gebeuren?
Mag vast wel, maar is niet zo netjes.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik mag zeker niet op mezelf stemmen?
Jaja, en wie zegt dat jij niet stiekem samen werkt met de mafia?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mag vast wel, maar is niet zo netjes.
Overigens ik ben dorpeling. Dus jullie kunnen de volle vertrouwen in mij hebben. De rechercheur mag mij nachecken of ik geen Mafia ben. Dus willen jullie een betrouwbaare burgermeester? Stem op mij!
Omdat het doel is om alle Mafia eruit te halen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaja, en wie zegt dat jij niet stiekem samen werkt met de mafia?
Zie, ik ben scherp. Stem op mij
Zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Omdat het doel is om alle Mafia eruit te halen. [afbeelding].
Wie zegt dat jij niet met de Mafia werkt?
Zoals ik al zeg omdat de rechercheur mij mag na kijken of ik wel bij de Mafia zit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
en waarom zouden julie niet beiden bij de mafia zitten?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:54 schreef -SG- het volgende:
Zoals ik al zeg omdat de rechercheur mij mag na kijken of ik wel bij de Mafia zit.
De rechercheur kan dus niet zien of jij mafia bent of niet.quote:Je mag mij elke avond één keer één van de volgende dingen vragen: Hoeveel mafia gestemd heeft om één bepaald persoon te lynchen, of of een bepaalde aanwijzing naar een bepaalde persoon leidt.
Nou dan heb je die aanwijzingen wel goed verstopt in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:57 schreef Artanis1 het volgende:
De rechercheur kan dus niet zien of jij mafia bent of niet.
Overigens wil ik me ook niet te veel met 't spel bemoeien, en 't gaat nu zo te zien lekker. Misschien wat meer aandacht aan de aanwijzingen though?
Nou inderdaad. Ik ben doorgaans goed in puzzles maar errquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:02 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Nou dan heb je die aanwijzingen wel goed verstopt in ieder geval. [afbeelding]
Ik vind Harekrishna of hoe die ook heet, wel een burgemeesterfiguur.
Dat rijmt niet, het moet zijn: Ik heb memmen, dus stemmen!!!!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik ben doorgaans goed in puzzles maar err
Ben ik harekrishna?Das dan 2 stemmen
En oh ja, ik heb tetten. Dus. Stemmen.
Zou dit een aanwijzing zijn? Ik heb geen idee was msgen is. Msn-en ken ik wel. Een een pm ook. Maar msgen niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:58 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
Hierna zal de avond beginnen, en mogen de mafia en speciale rollen me hun keuzes msgen.
Ook goedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:22 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dat rijmt niet, het moet zijn: Ik heb memmen, dus stemmen!!!!! [afbeelding]
Maar dan gaat mij stem dus naar Harajuku.. En lynch me dan niet gelijk hè. [afbeelding]
Dus dat betekent dat jij het vermogen hebt om te moorden?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook goed
Nee, mijn stemmers gaan niet door mij dood
ze doelt erop dat wanneer zij tot burgemeester verkozen wordt dat ze degenen die op haar gestemd hebben niet (gelijk) doodtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat jij het vermogen hebt om te moorden?
Wie zal het zeggen, hè.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat jij het vermogen hebt om te moorden?
Ik dacht wel wat over die twee dingen, zo frustrerend dat je niet weet of je goed of fout zitquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:30 schreef BrandX het volgende:
Het was een prachtige dag in FOKtown. De zon scheen helder in de lucht, en het dorp was rustig. Toch zou dit een dag zijn dat het lot van vele bewoners in de stad zou veranderen. Er was deze dag een kleine ontmoeting tussen een aantal bewoners, want er was een schokkende ontdekking gemaakt. Op het bord van FOKtown was namelijk geschreven dat dit dorp nu tot de mafia behoort.
Na deze ontdekking besloot de burgemeester meteen tot actie; mensen werden gefouilleerd voordat ze het dorp inmochten, en hun identiteit werd gescreened. Deze dag werd er ook een boodschap geleverd door Artanis1, maar de boodschap zou nooit zijn ontvanger ontmoeten.
Terwijl Artanis vluchtig de trap van het burgemeestershuis opliep, werd hij aangeroepen. Toen hij omkeek, was 't al te laat. Waar [b]Artanis1 aan stierf, is nog steeds niet bekend, maar duidelijk was dat deze dood gepland was[/b].
De burgemeester probeerde nog te vluchten, maar met één schot was de klus geklaard. De Mafia maakte duidelijk dat ze hier waren om te blijven, en de stad zal ze niet zo maar wegkrijgen.
de vetonderstreepte stukken zijn m.i. aanwijzingen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
ze doelt erop dat wanneer zij tot burgemeester verkozen wordt dat ze degenen die op haar gestemd hebben niet (gelijk) doodt
Ja dat zou ik nu ook zeggen als brandX zo'n smoesje aandraagtquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:42 schreef yosander het volgende:
Ik doe ook wel mee!
-edit-
Of kan dat niet meer?![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dat zou ik nu ook zeggen als brandX zo'n smoesje aandraagt [afbeelding]
ik vertrouw julie niet meer hoor [afbeelding]
Ik denk dat degene waar3 mensen op stemmen mafia isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat jij mafia bent.
Wurd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:00 schreef PrincePolly het volgende:
Ik vind dat het wel lang genoeg geduurd heeft zo. Ben effe weg en 3 pagina's verder, maar volgens mij nog niks concreets. Start the elections and choose the mayor pls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |