Waar mogen we op stemmen? Wie de burgemeester wordt? Wie er gelyncht gaat worden?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:15 schreef Artanis1 het volgende:
Jullie mogen allang stemmen hoor
En in de aanwijzingen kunnen alle mafialeden zitten, maar het kan ook zijn dat er maar één in voorkomt. Dat mag je zelf uitvogelen!
Okay, dan heb ik er twee.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:15 schreef Artanis1 het volgende:
Jullie mogen allang stemmen hoor [afbeelding]
En in de aanwijzingen kunnen alle mafialeden zitten, maar het kan ook zijn dat er maar één in voorkomt. Dat mag je zelf uitvogelen!
ik denk dat er toch een aantal deelnemers zijn die nog niet gekeken hebbenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:16 schreef PrincePolly het volgende:
Iedereen die wil stemmen heeft al gestemd denk ik. Wat is de balans??
omdat jij nu voor ligt jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen zin om op al die inactieve mensen te wachten, hoor. Dan stemmen ze maar niet.
Ik dacht dat ik nog gelijk met iemand stond of tweede, eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
omdat jij nu voor ligt ja [afbeelding] [afbeelding]
of je leest effe terugquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar mogen we op stemmen? Wie de burgemeester wordt? Wie er gelyncht gaat worden?
Ik had gelezen. En volgens mij waren we al aan het stemmen op wie de burgemeester zou worden, dus ik dacht dat er iets anders bedoeld werd. Niet zo kattig hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
of je leest effe terug
ja je mag jezelf verkiesbaar stellen voor burgemeester en ook je stem uitbrengen voor een burgemeester.
De gekozen burgemeester bepaalt vervolgens wie er gelyncht gaat worden.
Als ik niet op mezelf mag stemmen stem ik nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:22 schreef PrincePolly het volgende:
SG - SG
Isdatzo - Isdatzo
tha_one - tha_one
PrinceP - SG
BrandX - Hara
WackyD - Hara
Tinkepink - Tinkepink
2-2 dus tussen SG en Hara
Hara waarom stem je zelf niet (?)
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik niet op mezelf mag stemmen stem ik niet
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:20 schreef Artanis1 het volgende:
blabla
Je mag niet op jezelf stemmen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind niet dat je nu, 2,5 uur na start van het spel al van inactieven mag spreken. Niet iedereen kan ieder moment online komen. Misschien zijn ze wel aan het stappen of aan het werk.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:22 schreef Artanis1 het volgende:
Overigens, mensen die interesse hebben mogen inactieven vervangen. PM me als je een vervanger wlit zijn en je mag zaterdagavond 't spel in indien er genoeg mensen inactief zijn.
ja of die hebben ondertussen al gestemd?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
Nu ja, de mafia zal zo nog wel gaan stemmen
Neuh. Er zou iemand 3 stemmen gaan krijgen. Soit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja of die hebben ondertussen al gestemd? [afbeelding]
Ik stem niet op midget-golfers-die met pappa en mamma mee moeten op vakantie, en dan nog wel naar de midgetgolf-baan!! En dan menen mij te kunnen beschermen tegen John Gotti en Don Vito C.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
Hey maar Prince, jij mag ook je stem nog veranderen hoor. Ik denk, ik zeg het even.
Ik was op vakantiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik stem niet op midget-golfers [afbeelding] [afbeelding]
Dan kunnen we hier volgende week nog zittenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
als iedereen gestemd heeft? [afbeelding]
en niet alléén de mafia-members [afbeelding]
Valt best mee. EDIT ik mag niet helpen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:14 schreef -SG- het volgende:
aantal uurtjes weg en nog steeds niks concreets.
Ohja die hints zijn echt te vaag [afbeelding].
En harajuku. Je hebt een irritante avatar webicon [afbeelding].
"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:22 schreef Bartaz het volgende:
Aangezien ik geen snars snap van die aanwijzingen (ik snap ze niet eens toen ze in een verdere post onderstreept waren) heb ik dus geen idee of een van de burgemeesterskandidaten mafia is, dus stem ik maar op isdatzo, omdat hij de leukste avatar heeft
![]()
Kortom:
##Ik stem voor isdatzo
Ja, ik denk wel dat je de eerste ronde mee moet kutten eer je ht begrijpt inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Interessant idee. Heeft denk ik een ronde of 2, 3 nodig om goed op gang te komen. Ik hou me aanbevolen voor de volgende serie.
Je hebt PM.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:09 schreef Artanis1 het volgende:
Stuur mij een PM indien je nog met dit spel mee wilt doen, want er worden morgen inactives gekicked, mensen.
Jouw stem wil ik nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:57 schreef Bartaz het volgende:
[..]
We houden het spannend he, als iedereen op jou stemt is de spanning er totaal uit
Ik denk dat het wel meevalt wanneer je mee speelt, eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:37 schreef -SG- het volgende:
Waarom heb je niet voor het weerwolven van wakkerdam spel gekozen. Is veel makkelijker voor beginnende spelers en ik heb het al best vaak gespeeld [afbeelding].
Hup stem op mij!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:14 schreef Artanis1 het volgende:
Burgemeesterstemmen:
-SG- (1) PrincePolly
Harajuku. (3) BrandX, Wackyduck, -SG-
Tinkepink (0)
Isdatzo (3) Bartaz, Thieske, Floggingmolly
Alle drie de reserves komen zo 't spel in.
SuperHarreGarre neemt ireallylovejazz's rol over, Hawaii_Tim die van Dzy, en Wouser die van Mudkipz.
Alle reserves zijn gePMed.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:07 schreef tha_one het volgende:
Omdat het tussen Harajuku en isdatzo gaat, zo te zien, stem ik op isdatzo.
Harajuku heeft wel een gruwelijk iritante usericon.
ps: BrandX zo snel word je niet gekickt wegens inactiviteit.
Hij bedoelt dat ie nog een stem moet hebben.quote:
Hoi.quote:
Aww, wat goed van je.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:44 schreef -SG- het volgende:
Zo, hehe na een hoop gepuzzel ben ik er denk ik achter wat die eerste hint inhoud [afbeelding].
Ga huilen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:57 schreef Wouser het volgende:
##Stem voor Tinkepink
Offtopic:
Kan a.u.b. een duidelijk beleid worden opgesteld over het posten in dit topic m.b.t. tot in charater (IC) en out of charater (OOC) en wil iedereen zich aan de regels houden m.b.t. hoe te stemmen ##Stem voor <naam>. Verder kan in de OP de deelnemerslijst worden geupdate en dat daarbij ook een datum komt... verder zouden verwijzingen naar algemene 'dag' posts handig zijn.
Ja maar de mafia hoeft ook niet te weten hoe veel het dorp weet, dus het mag wel gewoon in PM?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:08 schreef Artanis1 het volgende:
De Rechercheur mag vragen stellen aan mij en daar krijgt hij antwoord op. Hij mag dit gerust posten in dit topic, maar let op dat 't ook vervalst kan zijn door de mafia.
Overigens wordt wanneer je doodgaat je rol erbij gepost.
En jij Mafia!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
maar je bent psv-er, dat zijn weer minpunten natuurlijk![]()
Ajacied staat nog niet gelijk aan mafia hoorquote:
Een biet moet je ook niet gelovenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ajacied staat nog niet gelijk aan mafia hoor![]()
daarbij, je loopt wel overal te schreeuwen dat je dorpsbewoner bent maar ik geloof er geen biet van eigenlijk..
Ik ga iedereen verdenken die na deze postquote:
Okquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga iedereen verdenken die na deze postnog gebruikt. Wat een kutsmiley is dat!
Ga zelf huilen jong blijkbaar kun je alleen maar kort door de bocht reageren. Ik wijs enkel op het feit dat het fijn zou zijn als het spel IC en OOC goed gescheiden blijft blijkbaar vind jij dat dus niet nodig, niks mis mee, maar ik wil dat dus wel graag. Wanneer de TS heeft gezegd dat hij graag wou dat mensen op die manier poste zou ik dat in dit geval ook fijn vinden omdat ik dan niet (op voorbereiding van) straks hele topics moet gaan doorpluizen. En nu graag mondje dicht en snaveltje toe.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga huilen.
De spelleider heeft zelf nog niet aangegeven dat het fout gaat en alle stemmen zijn gewoon binnen zonder die ### manier.
TS heeft ook nergens gezegd dat IC en OOC gescheiden moet zijn. Dus waaorm zou ik naar jou luisteren? Alleen omdat jij dat graag wilt?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:38 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ga zelf huilen jong blijkbaar kun je alleen maar kort door de bocht reageren. Ik wijs enkel op het feit dat het fijn zou zijn als het spel IC en OOC goed gescheiden blijft blijkbaar vind jij dat dus niet nodig, niks mis mee, maar ik wil dat dus wel graag. Wanneer de TS heeft gezegd dat hij graag wou dat mensen op die manier poste zou ik dat in dit geval ook fijn vinden omdat ik dan niet (op voorbereiding van) straks hele topics moet gaan doorpluizen. En nu graag mondje dicht en snaveltje toe.
Ach man hij doet net mee met het spel en meteen een groot mondje hoe hij het wil.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:41 schreef Isdatzo het volgende:
lekker rellen?
kom op zeg
ik denk dat we allemaal vóór duidelijke richtlijnen zijn, maar houd het wel gezellig..
Oeh en jij doet net 1 dag meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach man hij doet net mee met het spel en meteen een groot mondje hoe hij het wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |