Wandelende gipscorset hoeft nog maar 5 dagen vandaag, maar komt voorlopig niet meer terug zei die!quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh dan blijf ik nog wel heel ff. Heb nu toch een tandenborstel in m'n mond.
Misschien van het wandelende gipscorset die hier alweer een tijd niet is geweest.
Helaas ik heb allebei mijn mobiltjes meequote:Op donderdag 28 februari 2008 09:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan neemt ze toch gewoon de jouwe mee
Kun je mooi jezelf bellen!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:49 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Helaas ik heb allebei mijn mobiltjes mee
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef AKnynke het volgende:
Ik kan vandaag geen engels spreken, echt zooo ontzettend vervelend. Zeker aangezien ik normaal de hele dag alleen maar engels spreek!
En mijn ega tegelijkertijd, die neem ik dan ook zelf opquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Kun je mooi jezelf bellen!
Oh? Zei ie ook waarom?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:39 schreef AKnynke het volgende:
Wandelende gipscorset hoeft nog maar 5 dagen vandaag, maar komt voorlopig niet meer terug zei die!
Gewoon volharden in je krukken-engels, de knop gaat vanzelf omquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:54 schreef AKnynke het volgende:
Ik kan vandaag geen engels spreken, echt zooo ontzettend vervelend. Zeker aangezien ik normaal de hele dag alleen maar engels spreek!
En dan vragen:"Met wie?, Sorry dan ben ik verkeerd verbonden."quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:01 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
En mijn ega tegelijkertijd, die neem ik dan ook zelf op
Dat wil ik ook wel weten eigenlijk...quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is er met Euc?
(stiekem ff internet geregeld hier tijdens de cursus, voor de werkmail)
Nee, ik weet eigenlijk ook niet meer, hij wou niet zoveel kwijt. Er zal wel een goede reden achter zitten. Het enige wat hij zij is dat het niets met de SC mensen te maken had!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:02 schreef Den_Haag het volgende:
Nynke, kun je ons wat meer vertellen?
my whole study was in english..so it shouldn't be a problem. typing is okay, my mouth is not connecting to my brain today. bit annoying!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:44 schreef Den_Haag het volgende:
Most of my exams at Nyenrode are in English. Not really a problem but some of the articles are in Dutch. Got to mentally translate it all.
Dan lig ik blauw als ze zegt dat dat de man is die zondag het vleesch komt snijden....quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En dan vragen:"Met wie?, Sorry dan ben ik verkeerd verbonden."
En 's avonds vragen aan je eega of ze vreemd gaat, en wie die man dan was die haar telefoon opnam vandaag.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is er met Euc?
(stiekem ff internet geregeld hier tijdens de cursus, voor de werkmail)
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie het helemaal voor me; Nynke en Den_Haag die engels spreken op hun date
in wattes?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]En dan ook in Received Pronunciation
Recieved Pronounciation! http://en.wikipedia.org/wiki/Received_Pronunciationquote:
Ik knauw een beetje amerikaans als ik er goed inzit. Vandaag niet, vandaag klink bijna als Balkenende...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Recieved Pronounciation! http://en.wikipedia.org/wiki/Received_Pronunciation
Het ABN van het Engels!
Lubberiaans Engelsquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik knauw een beetje amerikaans als ik er goed inzit. Vandaag niet, vandaag klink bijna als Balkenende...
Dagwaardequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vrede op aarde.
Wie is toruwens die man die de telefoon opneemt als ik jou bel? Je gaat toch niet vreemd he? Want dan ga ik het zeggen.
wrom komt ie dan niet meer terug voorlopig?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wandelende gipscorset hoeft nog maar 5 dagen vandaag, maar komt voorlopig niet meer terug zei die!
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vrede op aarde.
Wie is toruwens die man die de telefoon opneemt als ik jou bel? Je gaat toch niet vreemd he? Want dan ga ik het zeggen.
Vreten op aarde ...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vrede op aarde.
Ik moet de foto's en alle meuk ook nog van de muren halen hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Gatver, ben adreswijzigingen aan het doorgeven (ja, nu pas) Naargeestige bezigheid...
Hou op schenk in, ik krijg tig tijd na dato nog allerhande (persoonlijke) post van de vorige bewoners (die ik erg vlot de toko uit had onderhandeld destijds...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Gatver, ben adreswijzigingen aan het doorgeven (ja, nu pas) Naargeestige bezigheid...
ich hab kein anung, er wolte es nicht sagen...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wrom komt ie dan niet meer terug voorlopig?
Mja dat soort zaken liggen wat moeilijker als je stopt met samenwonen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:36 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Hou op schenk in, ik krijg tig tijd na dato nog allerhande (persoonlijke) post van de vorige bewoners (die ik erg vlot de toko uit had onderhandeld destijds...)
Yup,quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja dat soort zaken liggen wat moeilijker als je stopt met samenwonen.
Ach het wordt vanzelf makkelijk!quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:41 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Yup,
been there and done that ...
Het wentquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach het wordt vanzelf makkelijk!
Toch?
Gevoeligquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:51 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Het went
Des te vaker je het doet, des te groter de ervaring en daarmee de souplesse van de afhandeling
Stiekum gluren?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gevoelig
OK, ik was dus hard aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |