Je vergeet MUZ en KLB.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:26 schreef FleshWound het volgende:
My god, de CUL SC is echt een samenhangsel van GC, SEX, LIF, R&P en alle andere subfora tegenwoordig
Yups, je kunt hier alles kwijt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:26 schreef FleshWound het volgende:
My god, de CUL SC is echt een samenhangsel van GC, SEX, LIF, R&P en alle andere subfora tegenwoordig
Leuke film vond ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:35 schreef Tezz het volgende:
Oh! Er komt een leuke film op rtl 5 (Bewitched). Ff kijken!
Ik denk dat mensendenken dat NSAID's 'ster'ker' zijn oid.Is niet zo, ze hebben alleen wat extra voordelen die bij hoofdpijn en spierpijn helemaal niet relevant zijn. Bij maagpijn zou ik sowieso geen NSAID nemen. Paracetamol is een veiligere oplossing, heeft alleen weer andere 'gevaarlijke' trekjes. Sneller schadelijk voor delever bijv.Je kan met 7000 mg paracetamol al zelfmoord proberen te plegen (erg af te raden tenzij je je laatste uurtjes zeer masochistisch wilt doorbrengen). Wat veel mensen niet weten is dat je paracetamol op vaste tijdstippen verdeeld over de dag moet innemen en niet pas als de pijn weer erger is geworden. Ook werkt paracetamol na 3 (!!) dagen consistent gebruik op haar best. Weet volgens mij ook bijna niemand.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
Dokter Isa mag ik een vraag stellen.
Waarom worden NSAIDs gebruikt bij normale pijntjes, zoals hoofdpijn, spierpijn en maagpijn? Is paracetamol niet gewoon een veel veiligere oplossing met minder kans op bijwerkingen? Of gebruiken mensen het dan vooral omdat ze persoonlijk betere resultaten met een soort NSAID behalen?
En NSAIDs hebben voor de bovenstaande normale kwaaltjes toch geen extra nut met hun onstekingsremmende werking? Dat is toch pas alleen als je pijn hebt door bv. reuma met ontstoken gewrichten of andere pijntjes waarbij ontstekingen een rol spelen?
Sorry voor de vragen maar dit weet jij vast wel.![]()
Ik kan er MP3's van maken of evt. een audioCD en die opsturen maar die is dus gewoon stereo en niet surround.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die van pink floyd is wel gewoon te kopieren?
ik weet niet meer wat die prive-vraag was...ben een btje blur nu![]()
Dat doet me eraan denken dat PBF ermee ophoudtquote:
WAAAAAAAAAAAATquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:08 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken dat PBF ermee ophoudt
quote:On February 18, 2008, Nicholas Gurewitch announced he was cutting back on the production of the comic strip, saying "I feel I owe it to myself and the Perry Bible Fellowship not to turn a joyful diversion into a long career."[9]
Mmhmm. Nog maar één cartoon per 5 a 6 weken, schijnbaar.quote:
jah ik hoor net van cnk dat SA de afkorting is van superaudio, dusquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik kan er MP3's van maken of evt. een audioCD en die opsturen maar die is dus gewoon stereo en niet surround.
Wat dat betreft zou je 'm dan ook gewoon kunnen downloaden..(evt. via mijn snelle server)
Je hebt nog zeker een maand voordat het ding ingestuurd moet zijn Tezz, is dat niet reden genoeg?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:48 schreef Tezz het volgende:
Het is toch een kutfilm (bewitched). Ik ben een half uur geleden al afgehaakt.
Nu heb ik eigenlijk geen enkel excuus meer om niet aan mijn belastingaangifte te beginnen.
Nog even een leuk weetje: maar een heel klein percentage van de Nederlandersis genetisch in staat om codeine om te zetten in morfine en dan werkt het als een baksteenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef FleshWound het volgende:
Codeine![]()
Damn, wat was dat vaag spul. Ik kon echt totaal niks meer. Heel raar.
Gevonden!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest ff foto's maken en uploaden en dat duurde evenUurtje
Liejannuh, chocoladeforumdagboek. Veel plezierIk kijk echt idoot op sommige foto's
Rtificial heeft het ooit gehad en die was ook compleet van de wereld ervanquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog even een leuk weetje: maar een heel klein percentage van de Nederlandersis genetisch in staat om codeine om te zetten in morfine en dan werkt het als een baksteen
Ja maar morgen komt er iemand de aangifte van mijn ouders doen (die doen het nooit zelf) en ik mag ook gebruik maken van zijn kennis als ik wil. Nou dat wil ik wel, want zelf zit ik er altijd mee te worstelen. Dus ik moet echt papieren gaan zoeken nu........quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je hebt nog zeker een maand voordat het ding ingestuurd moet zijn Tezz, is dat niet reden genoeg?
Ik heb nog niet eens al m'n jaaropgaven binnen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:48 schreef Tezz het volgende:
Het is toch een kutfilm (bewitched). Ik ben een half uur geleden al afgehaakt.
Nu heb ik eigenlijk geen enkel excuus meer om niet aan mijn belastingaangifte te beginnen.
Oeh, kasespatzle. Heerlijk!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:11 schreef Tezz het volgende:
Ik heb trouwens in een rare opwelling (noem het 'koopziekte' as you wish) een spatzle-zeef gekocht. Iemand ervaring met dit (duitse??) gerecht?
Käsespatzle, dat zijn een soort, tsja, wat zijn het eigenlijk...quote:
Doen! Mijn ouders hebben ook een accountant en die doet dus (voor mij gratis) ook mijn papieren, hij weet alles af te trekken wat af te trekken valt (fiscaal gezien dan hè, pas opquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar morgen komt er iemand de aangifte van mijn ouders doen (die doen het nooit zelf) en ik mag ook gebruik maken van zijn kennis als ik wil. Nou dat wil ik wel, want zelf zit ik er altijd mee te worstelen. Dus ik moet echt papieren gaan zoeken nu........
Soort aardappelpuree dat je in kokend water laat vallen toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Käsespatzle, dat zijn een soort, tsja, wat zijn het eigenlijk...
[ afbeelding ]
het linker goedje dus he...een soort slierten, met kaas, en een soort deeg. geen idee hoe het gemaakt word, maar mijn duitse vrienden kunnen het goed maken, en het vult onzettend.
Ideale basis voor een avond flink stpapen!
Spannend. weet je al wie het is?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:34 schreef Den_Haag het volgende:
zo, zit echt aan een enorm bord nasi. Wat zit ik straks vol.
Ook nog berichtje gehad van het valentijnsmeisje. Ze is alleen een beetje verlegen.
Kaas, aardappels, vet en lekker. Hmmmmm.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Käsespatzle, dat zijn een soort, tsja, wat zijn het eigenlijk...
[ afbeelding ]
het linker goedje dus he...een soort slierten, met kaas, en een soort deeg. geen idee hoe het gemaakt word, maar mijn duitse vrienden kunnen het goed maken, en het vult onzettend.
Ideale basis voor een avond flink stpapen!
Heb je een receptje? Op de foto ziet het er heerlijk uit! Edit: nee je had geen receptje. Beter lezen Tezz.quote:
Ja zo eentje is het dus. Hij heeft me vorig jaar zelfs nog een hele huisapotheek af laten trekken omdat ik door mijn rugklachten toch wel extreem hoge extra kosten had gemaakt (die ik niet had gemaakt maar who cares). Dat soort kleine 'trucjes' daar zou ik zelf nooit opgekomen zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doen! Mijn ouders hebben ook een accountant en die doet dus (voor mij gratis) ook mijn papieren, hij weet alles af te trekken wat af te trekken valt (fiscaal gezien dan hè, pas op).
Op die manier krijg ik elk jaar alles maximaal terug, zelfs m'n contactlenzen weet ie nog af te trekken.
Gut, ja, dat moeten wij ook nog ff gaan doen. Volgens mij wordt het leuk dit jaar; manlief mag mijn studiekosten gaan aftrekken enzoquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Doen! Mijn ouders hebben ook een accountant en die doet dus (voor mij gratis) ook mijn papieren, hij weet alles af te trekken wat af te trekken valt (fiscaal gezien dan hè, pas op).
Op die manier krijg ik elk jaar alles maximaal terug, zelfs m'n contactlenzen weet ie nog af te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |