quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Voel me ronduit bleggggg![]()
Straks met mijn zusje en Milou hockey kijken bij mijn stiefmama, denk dat ik bij mijn vader gewoon lekker met een dekentje op de bank ga, laat Milou en mijn zusje maar aanmoedigen.
Die zal wel een potje moeten revalideren waar je u tegn zegt, lijkt me zo als over vijf dgn zijn corset wordt afgestript.quote:
Hmmm, in Bruxelles viel het ook al tegen toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goede sport om naar te kijken!!
![]()
![]()
![]()
Sterkte Lein
Lunch viel hier een beetje tegen in Edegem. ben wat meer gewend van die belgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
Heb zin in bierDie zijn altijd erg jummie ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
101% mee eens!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:12 schreef DarkElf het volgende:
Belgische vrouwen zijn leuk en t taaltje klinkt lief...
Belgische mannen moeten gewoon een spreekverbod krijgen, dat klinkt echt zo waardeloos
ja, ik woon hier nu drie jaar maar elke keer weer als een leuke man zijn mond open doet denk ik:quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Belgische mannen met een zachte G zijn zoooo gay.
Dikke vinger naar die lui.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:Belasting, leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker
leuk he? en belasting gezeur in NL én in Belgiëquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:49 schreef Den_Haag het volgende:
ik moet met de belastingadviseur om tafel gaan zitten. Ben ook belastingplichtig in Belgie.
Huh? Waarom dan? Je woont toch in NL? Of is het omdat je deels in België werkt?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:49 schreef Den_Haag het volgende:
ik moet met de belastingadviseur om tafel gaan zitten. Ben ook belastingplichtig in Belgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |