Blijkbaar wordt hier niet gemodereerd en die slowchat is alleen boeiend voor het beetje incrowd. Ik ga al.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:51 schreef jakkop het volgende:
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor=slowchat
hou je niet van slowchat?
...klopt wel. En trouwens, iedereen heeft hier 1 x voor de eerste x gepost.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:55 schreef AMDB het volgende:
Maar de meeste vragen zoals die van jou worden gewoon beantwoord dus, met wat slowchat ertussen, maar dat is een kleine moeite om doorheen te worstelen
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:26 schreef Mr.Brightside het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat het wel extreem is met de slowchat de laatste tijd hoorik post niet vaak maar ik lees meestal wel mee als ik even wat tijd over heb. Waar t vroeger nog slowchat over indie was is het de laatste tijd gewoon vooral heel hard door allemaal dingen heen scrollen die maar voor een paar mensen leuk zijn..
Ik hoop niet dat ik iemand op zijn teentjes trap hiermee, maar dit topic was leuk omdat het gezellig was EN relevant qua muziek/uitgaan. Ik snap wel dat het nu niet zo uitnodigend is voor nieuwe mensen.
Het was in de begindagen nog een stuk erger met de slowchat, hoor. Maar afgezien daarvan boeit het mij bijzonder weinig. Zolang het niet van die ONZ-taferelen oplevert (topics die binnen 10 minuten vol staan, met amper meer dan 500 views), maakt het mij verder weinig uit. En het is best grappig van tijd tot tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:26 schreef Mr.Brightside het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat het wel extreem is met de slowchat de laatste tijd hoorik post niet vaak maar ik lees meestal wel mee als ik even wat tijd over heb. Waar t vroeger nog slowchat over indie was is het de laatste tijd gewoon vooral heel hard door allemaal dingen heen scrollen die maar voor een paar mensen leuk zijn..
Ik hoop niet dat ik iemand op zijn teentjes trap hiermee, maar dit topic was leuk omdat het gezellig was EN relevant qua muziek/uitgaan. Ik snap wel dat het nu niet zo uitnodigend is voor nieuwe mensen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:29 schreef lienelien het volgende:
Ik begin het vervelend te vinden dat ik na een dag werken/college meteen 3 pagina's bij moet lezen vol met shit.
Het eerste bandje was nog een stuk erger: Strange Death of liberal englandquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:55 schreef frame-saw het volgende:
Ik vond Clocks niet bijster interessant op London Calling, was eigenlijk vergeten dat ik ze heb gezien maar dat was het eerste bandje op de vrijdag
O die stonden dan in de kleine zaal? Nouja ik weet niet, was het eerste bandje wat ik had gezien maar het was niet echt swingend ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:58 schreef jakkop het volgende:
[..]
Het eerste bandje was nog een stuk erger: Strange Death of liberal england![]()
Met een toetsenist (o fuck, ze wisselden om het liedje van instrument: naja die kale dus) die probeerde te dansen als Ian Curtis, die krullenbol met z'n rare uithalen...
Nee, niet mijn ding.![]()
Clocks was best leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |