Oude tijden doen weer herleven. Die tijd dat ik dacht dat sigme jurist wasquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:50 schreef Aoristus het volgende:
wat leuk zeg, dat sigme er nu ook overdag is
Nu weet je wel beter toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Oude tijden doen weer herleven. Die tijd dat ik dacht dat sigme jurist was
Ik denk dat ik de mensen hier op het forum na ene kleine 2 jaar wel zo ongeveer kan plaatsen ja.quote:
EchtGeenStijl.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de mensen hier op het forum na ene kleine 2 jaar wel zo ongeveer kan plaatsen ja.![]()
Jammer dat sommigen deaud zij gegaan. Ik mis Genverbrander. Bijvoorbeeld.
Geen zorgen hoor Harry, het duurt nog maar héél even. Vandaag uitzitten, morgen even een extra februaribonusdagje, en daarna is het leed geleden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:50 schreef Aoristus het volgende:
wat leuk zeg, dat sigme er nu ook overdag is
Sorry, ik lag even voor mijn knapperend haardvuurtje met een duur glas whisky. Wat?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor Harry, het duurt nog maar héél even. Vandaag uitzitten, morgen even een extra februaribonusdagje, en daarna is het leed geleden.
Het moet pijnlijk zijn, na je dertigste op een kamertje in Amsterdam zitten dag en nacht te zitten fokken. Dat was vast niet wat je je voorstelde van het leven, hmm?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Sorry, ik lag even voor mijn knapperend haardvuurtje met een duur glas whisky. Wat?
Integendeel, ik vermaak me prima zo liggend op een berenvelletje voor het vuurquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Het moet pijnlijk zijn, na je dertigste op een kamertje in Amsterdam zitten dag en nacht te zitten fokken. Dat was vast niet wat je je voorstelde van het leven, hmm?
'
Wat je van een liberale volkspartij mag verwachten.quote:Amsterdamse VVD vecht voor behoud oldtimer
Willem Beusekamp
Accent Autootje pesten
AMSTERDAM ‘Het meest linkse plan van dit gemeentebestuur.
Met ons was dit nooit gebeurd’, zegt Robert Flos, verkeersexpert van de Amsterdamse VVD.
Eindelijk hebben de liberalen munitie waarmee ze de in Amsterdam oppermachtige PvdA kunnen beschieten: de auto.
‘Amsterdam, een onbereikbare liefde’ staat er op de posters waarmee de liberalen de hoofdstad gaat volplakken.
En ook: ‘Stop het autopesten’.
De verkeersplannen van PvdA-wethouder Herrema en zijn collega Vos (GroenLinks) van Milieu hebben ‘rampzalige gevolgen’, aldus de VVD: ‘Amsterdam gaat op slot. Oudere auto’s mogen de stad niet meer in, parkeren wordt onbetaalbaar. Desastreuze gevolgen voor winkeliers.
Een familiebezoek wordt heel duur. En verplichte roetfilters zijn vaak onmogelijk.’
Het zijn niet alleen de maatregelen tegen oudere auto’s (tot en met bouwjaar 1992 , diesels ouder dan 1997) die de VVD in alle staten heeft gebracht. Ook de stevige verhoging van de parkeertarieven (5 euro per uur binnen de grachtengordel) vallen helemaal verkeerd.
Op jaarbasis hoopt Herrema minimaal 25 miljoen euro extra aan parkeergelden binnen te halen, geld waarmee hij aan de stadsrand parkeergarages zegt te gaan bouwen.
Al tijdens de presentatie, vorige week in het stadhuis, van hun plannen waarmee Amsterdam per 2010 aan de Europese milieunormen denkt te kunnen voldoen, werden Vos en Herrema vanaf de straat met een speciale protestsong toegezongen. En wel door Johnny&TheGangstersOfLove, een in Amsterdam vermaard rockbandje dat zijn optredens verzorgt vanuit een open Amerikaanse slee, bouwjaar 1967.
Johnny kan komende woensdag weer voorrijden als de VVD vanaf 11 uur in de ochtend, en vooruitlopend op een vergadering van de gemeenteraad, een manifestatie houdt tegen de plannen.
Alle belanghebbenden worden opgeroepen aanwezig te zijn.
De VVD mikt vooral op PvdA-aanhangers, die hun partij tot de orde moeten roepen. Zij moeten volgens oppositieleider Eric van der Burg beseffen dat uitgerekend de ‘asobakken’, de SUV's, door het rood-groene stadsbestuur met rust worden gelaten. ‘De verkeerde mensen worden gestraft’, meent hij.
Leuke editquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Integendeel, ik vermaak me prima zo liggend op een berenvelletje voor het vuur
Die man is inmiddels nog erger de weg kwijt dan toen hij zich nog gewoon helemaal kapotsnoof.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
and I said to my son Justice, if you ever play rifs from slayer again, I'll break your arm
http://en.wikipedia.org/wiki/Dave_Mustaine#Feuds_and_rivalriesquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die man is inmiddels nog erger de weg kwijt dan toen hij zich nog gewoon helemaal kapotsnoof.
Dat blijft die boiler gewoon doen hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Geweldig , ik heb een boiler die op nachtstroom opwarmt.
Ja, maar ik betaal veel meer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:54 schreef sigme het volgende:
Dat blijft die boiler gewoon doen hoor.
Bedrijven die de wereldmarktplijs doorberekenen, zou verboden moeten worden. Of compensatiesubsidie!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar ik betaal veel meer.
Heb je dan eigenlijk recht om van dag/nachtstroom over te stappen naar stroom met één tarief?quote:
Natuurlijk, maar de voorwaarden (en kosten) zijn afhankelijk van je (contract met je) stroomleverancier.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:00 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Heb je dan eigenlijk recht om van dag/nachtstroom over te stappen naar stroom met één tarief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |