Ja weet het maar ik neem aan dat iedereen hem wel kent hierquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:58 schreef Sloggi het volgende:
Hij heet niet toevallig Robert Marczale?
Zijn naam staat in de bron...
Je hebt hem zo al hoorquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:47 schreef ReSpawn het volgende:
Marc Forster
Ik kom niet verder dan:
Finding Neverland
Monster's Ball
Wie m plakt mag m hebben
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:04 schreef hornage het volgende:
[..]
Je hebt hem zo al hoor
ReSpawn + 1
Het zou me verbazen als het dat niet zou doen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het klinkt vaag bekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach...
Your uppance will come!
quote:Gothika
Fur
Natural Born Killers
Short Cuts
The Singing Detective
Good NIght And Good Luck
Wonder Boys
Doe je ding!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:02 schreef Scylla het volgende:
tvp. Eens kijken of ik er ook wat van kan bakken.
Van imdb trivia:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:32 schreef cwk het volgende:
Waarom lijkt zij zoveel op Ellen Pompeo?
quote:Michelle Monaghan is a clone of Elle Pompeo made by Paramount Pictures.
quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Doe ik het weer fout?
Voor welke film geldt dit?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Misschien scoor ik nog wel een puntje deze maand.
Nieuwe vraag!
Wedden van welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:41 schreef wyccie het volgende:
Geen flauw idee.
quote:Filmwraak is er in soorten en maten. Veel horrorfilms zoeken het in bloederig geweld, maar de wraakengel inpakt het subtieler aan. De psychohriller is Franse cinema op zijn best.
is een strak opgebouwde psychothriller, die sterk doet denken aan Dominik Molls voortreffelijke debuutfilm Harry, un ami qui vous veut du bien van vijf jaar geleden. Ook in die film slijmt een buitenstaander zich een gezin in om daarna keihard toe te slaan. Nog een overeenkomst is dat in beide films de buitenstaander gebruik maakt van relationele onvrede. (...)
Arianes verlangen naar een beter leven maakt haar tot een gemakkelijke prooi voor Melanies manipulaties. Dat het knappe scenario een ijzersterke film heeft opgeleverd, is te danken aan het strakke camerawerk en voortreffelijke acteren.
Goed!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gettysburg?
Maar Lonewolf is al Maart begonnenquote:Op zondag 2 maart 2008 01:25 schreef wyccie het volgende:
Flitspaal +1
Je leek me toch wel zeker van je zaak.
Doe dan ook beter je best.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:33 schreef Doff het volgende:
Geen punt voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |