Ga er maar vanuit dat het ervaring uit de praktijk is bij die gastenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoezo? XS4ALL kan je toch gewoon weer afsluiten als het niet weg blijkt te zijn? Dat konden ze daarvoor ook...
Het zijn gewoon arrogante ballen. Je had die mailtjes moeten lezen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:04 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het ervaring uit de praktijk is bij die gasten(ik werk er overigens niet)
Google!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:09 schreef _martijn_ het volgende:
wtf is Deonet trouwens?
Ah, net gedaan idd..quote:
Ja maar dan was het dus zo erg dat je een gevaar oor het overige (internet) verkeer bent.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:06 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
dan sturen ze toch even een mailtje, of ze heffen die blokkade op als ik doorgeef dat alles op orde is
dit is net zoiets als dat de politie zegt 'ja meneer uw linker achterband is wat aan de gladde kant, we nemen uw auto in beslag, u kunt voor volgende week een afspraak maken om hem op te halen'
er zijn mensen die internet nodig hebben voor hun werk..
nvm, paar bladzijden over het hoofd gezienquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.chris-tv.com/download.html
[..]
pwned wie unne n00b.
sommige mensen.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:17 schreef _martijn_ het volgende:
maar goed even terug komend op TS zijn "probleem"
Je zou toch denken dat een webdeveloper zijn zooi test / ontwikkeld op een *NIX doos en als je het dan toch op Wintel moet doen, dat je het kreng ver van astalavista achtige meuk houdt.
Daar ga je dus de fout in... je praat niet met de klantenservice maar met de "abuse" dienst.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is bij klanten die mij bellen vanwege een probleem.
Een probleem dat ik oplos en vervolgens meld bij XS4ALL, die vervolgens "klantvriendelijk" menen te moeten doen door je niet aan te sluiten.
Tele2 is ook goedkoop, en wordt je eerst gewaarschuwd ipv meteen afsluiten, zoals ik al eerder schreef.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |