Wellicht niet nee, maar het is wel iets waar rondje over na moet denken...zij reageerd er trouwens een stuk minder hysterisch op dan jij...waarom is dat? Wil je daar over praten wellicht?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:33 schreef AcidBurner het volgende:
Semisane ... dit is er echt over!!!! Stop met die shit man... deze vrouw heeft het al moeilijk genoeg vind je niet???
ben je nu echt zo een dramahoer dat je zoiets beantwoord wil zien...
you have no class man! NONE
En terecht.quote:
Lieve rondje, weet je waarom hij zo kwaad op je wordt? Je zult het waarschijnlijk niet geloven....maar probeer me te volgen.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:50 schreef Rondje het volgende:
[..]
Mijn vrienden kennen hem niet zo goed, dus die geloven me sowieso wel. onze vrienden kan ik missen als het moet.
Hij werd thuis geslagen door zijn vader, zijn moeder ook, hij heeft nooit iets anders gezien.
Zijn ex ken ik een beetje, die was helemaal over de zeik dat hij bij haar wegging.
zij was ziijn sloofje en deed echt ALLES voor hem, ik niet. Hij praatte wel heel negatief over haar, ook toen ze nog wel samen waren, ze was lelijk, had geen eigen mening en liet alles toe.
Over mij zegt hij andere dingen en hij wordt veel kwader op me dan op haar.
Er zijn wel mensen die het weten, vooral in het begin van onze relatie viel het nogal op zeg maar. nu minder.
Hij is ook nog eens misbruikt vroegerquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:50 schreef Rondje het volgende:
[..]
Mijn vrienden kennen hem niet zo goed, dus die geloven me sowieso wel. onze vrienden kan ik missen als het moet.
Hij werd thuis geslagen door zijn vader, zijn moeder ook, hij heeft nooit iets anders gezien.
Wat dacht je toen: "Hé dat lijkt me een leuke man, iemand die zo over z'n vriendin praat"quote:Zijn ex ken ik een beetje, die was helemaal over de zeik dat hij bij haar wegging.
zij was ziijn sloofje en deed echt ALLES voor hem, ik niet. Hij praatte wel heel negatief over haar, ook toen ze nog wel samen waren, ze was lelijk, had geen eigen mening en liet alles toe.
En die garantie heb je hoe? Weet jij veel wat hij tegen zijn vrienden zegt dronken in het cafe voor hij naar huis gaat om je te misbruiken.quote:Over mij zegt hij andere dingen en hij wordt veel kwader op me dan op haar.
Hij is ongezond dominant aanwezig in de relatie.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:04 schreef Rondje het volgende:
Dat weet ik.
Aan de andere kant vindt hij het ook wel fijn dat ik een eigen mening heb (maar niet te)
Ik word ook te boos, niet alleen hij, we maken gewoon op een heeel verkeerde manier ruzie.
Ik weet hetquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens misbruikt vroegerHet verhaal wordt klassieker en beter met de minuut. Het klinkt idd net alsof het regelrecht uit een rtl4-film komt.
Het was niet het eerste wat hij zei, ze stond op een gegeven moment huilend aan de deur dat hij terug moest komen bij haar(en toen was het al een tijdje uit) , dan is het niet zo raar dat hij zegt dat ze geen eigen mening heeft vond ik.quote:Wat dacht je toen: "Hé dat lijkt me een leuke man, iemand die zo over z'n vriendin praat"
Dat zegt hij niet.quote:En die garantie heb je hoe? Weet jij veel wat hij tegen zijn vrienden zegt dronken in het cafe voor hij naar huis gaat om je te misbruiken.
Ik weet niet hoor, maar iets met een oude hond en nieuwe truukjes? Daarbij ziet hij blijkbaar niet eens in DAT hij iets fout doet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:31 schreef Rondje het volgende:
Kan hij dat niet leren ofzo?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:31 schreef Rondje het volgende:
Als hij zo over me denkt en dat zo vaak tegen zijn vrienden zegt, waarom kan het dan niet gewoon goed zijn?
Ik hoor heel vaak van anderen hoe blij hij met me is en hoeveel hij van me houdt, dan moet hij dat toch ook tegen mij kunnen zeggen en uiten? Kan hij dat niet leren ofzo?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef Rondje het volgende:
Hij is bij een psycholoog geweest voor andere problemen, maar hij vindt dat nutteloos.
Een oude hond kun je geen nieuwe trucjes leren... dat is zijn instelling
En door aan te geven dat hij niet wil, geef je zelf eigenlijk al aan waar het fout zit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:40 schreef Rondje het volgende:
[..]
Kan best, hij moet gewoon willen
'sjuust.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:40 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij het gebruikt om het beeld van jullie relatie bij anderen positief te houden, zodat dat hem positief laat lijken. Het is toch raar dat hij dat tegen jou niet zegt?!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:31 schreef Rondje het volgende:
Als hij zo over me denkt en dat zo vaak tegen zijn vrienden zegt, waarom kan het dan niet gewoon goed zijn?
Ik hoor heel vaak van anderen hoe blij hij met me is en hoeveel hij van me houdt, dan moet hij dat toch ook tegen mij kunnen zeggen en uiten? Kan hij dat niet leren ofzo?
Ah, dus je wist waar je aan begon, maar je dacht em wel te kunnen veranderen ofzo? Toen er niets veranderde dacht je dat het wel verstandig was om kinderen te nemen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:50 schreef Rondje het volgende:
Zijn ex ken ik een beetje, die was helemaal over de zeik dat hij bij haar wegging.
Over mij zegt hij andere dingen en hij wordt veel kwader op me dan op haar.
Er zijn wel mensen die het weten, vooral in het begin van onze relatie viel het nogal op zeg maar. nu minder.
Hij wil niet. Face it; its doomed.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:40 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ik hem kon veranderen, ik dacht dat hij anders was.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, dus je wist waar je aan begon, maar je dacht em wel te kunnen veranderen ofzo? Toen er niets veranderde dacht je dat het wel verstandig was om kinderen te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |