Als ze dat niet wilde was ze allang uit het topic verdwenen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:55 schreef Re het volgende:
wil TS eigenlijk wel dat we steeds verder graven of niet want er zit heel wat in die beerput heb ik het gevoel...
Mijn buurvrouw weet dat heus niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:19 schreef housewous het volgende:
Toen ik las dat Rondje kinderen heeft, ben ik direct gestopt met lezen.
Het hele topic is niet meer relevant. Elke reden die ze opvoert is een kulreden
Jouw kinderen hebben recht op een veilige omgeving, een veilige huis en haard. Ook hebben zij recht op een moeder die niet verkracht, mishandeld wordt. Als jij niet weggaat zorg jij slecht voor je kinderen.
Bovendien denk ik dat er nog veel meer speelt maar je dit niet kwijt wil. Als jij mijn buurvrouw was zou ik direct naar de politie stappen.
Ok, er zijn dus meer mensen die weten dat hij een duistere kant heeft?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:01 schreef Rondje het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw weet dat heus niet.
En dan nog, die heeft ook niet bepaald een goede band met mijn vriend ;')
Ik beschouw dit niet als gemeen en achterbaks. Er is er maar 1 die gemeen en achterbaks bezig is, en dat is jouw vriend.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:06 schreef Rondje het volgende:
Ik heb wel het idee dat ik nu heel gemeen en achterbaks bezig ben.
Achter zijn rug over deze (heel persoonlijke) dingen praten voelt aan de ene kant helemaal niet goed.
Het is nu ook fijn om samen te zijn.
Aan de andere kant voelt het juist heel goed om te vertellen
Zeg jij uit een lekker veilige "ivoren toren" positie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:19 schreef housewous het volgende:
Toen ik las dat Rondje kinderen heeft, ben ik direct gestopt met lezen.
Het hele topic is niet meer relevant. Elke reden die ze opvoert is een kulreden
Jouw kinderen hebben recht op een veilige omgeving, een veilige huis en haard. Ook hebben zij recht op een moeder die niet verkracht, mishandeld wordt. Als jij niet weggaat zorg jij slecht voor je kinderen.
Bovendien denk ik dat er nog veel meer speelt maar je dit niet kwijt wil. Als jij mijn buurvrouw was zou ik direct naar de politie stappen.
Wat verwacht jij dat er gebeurd als je open kaart speelt met je vriend? Zal je dan alsnog een gesprek hebben met die maatschappelijk werker of zal je je door je vriend laten manipuleren om niks te doen en de situatie te laten zoals het is?quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:06 schreef Rondje het volgende:
Ik heb wel het idee dat ik nu heel gemeen en achterbaks bezig ben.
Achter zijn rug over deze (heel persoonlijke) dingen praten voelt aan de ene kant helemaal niet goed.
Het is nu ook fijn om samen te zijn.
Nou dan...quote:Aan de andere kant voelt het juist heel goed om te vertellen
Ja, dat weet ik wel..quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dat er gebeurd als je open kaart speelt met je vriend? Zal je dan alsnog een gesprek hebben met die maatschappelijk werker of zal je je door je vriend laten manipuleren om niks te doen en de situatie te laten zoals het is?
Dat je nu achter de rug van je vriend gaat, heeft toch gewoon een reden? Het feit dat hij niet altijd even fris bezig is? Het zal best dat het nu goed gaat, maar volgens mij weet jij best dat dat gewoon tijdelijk is en het wel weer fout zal gaan...
Ja dat snap ik, met dat gedrag van 'mquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:01 schreef Rondje het volgende:
[..]
(Hij wil nogal graag privedingen prive houden)
Precies! Kom op Rondje, doorzetten nu he!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:05 schreef calabi_yau het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, met dat gedrag van 'm
Niet opgeven nu! Het is gebeurd omdat je gewoon botte pech hebt. Zoek de schuld bij _hem_, _NIET_ bij jezelf. Er is niets mis met jou. Hij is de hufter. Ik snap dat het moeilijk is om er definitief een punt achter te zetten. Op de korte termijn doet dat veel pijn (trust me, I know), maar uiteindelijk is het wel beter.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:11 schreef Rondje het volgende:
Ik vind het raar om erover te praten, want het is net of ik het over iemand anders heb.
Net of ik dingen zit te vertellen die ik in een boek heb gelezen ofzo. Het kan toch niet dat dit gewoon echt gebeurd is? Hoe kan dat nou?
Das mooi.quote:
Tja...dan moet je daar toch een keer de conclussie trekken, lijkt me.quote:elke keer hoop ik dat het over is en goed blijft gaan en dan gaat het weer mis.
ijdele hoop, het gaat dus gewoon nog wel een keer fout, wellicht niet komende week of wellicht blijft het een jaar goed gaan, maar ooit gaat het fout, wil jij in die onzekerheid blijven leven? Lijkt me nauwelijk een leven imho en je hebt er maar 1, dus als ik jou was zou ik niet te lang blijven hangen in ijdele hoop.quote:het duurt alleen steeds zo lang dat ik toch die hoop blijf houden. En misschien is het ook helemaal niet zo erg (meer)misschien is het wel over nu.
Het is dus wel ergens voor nodig, want het blijft fout gaan, niet nu, dan wel een andere keer.quote:Ik zeg niks omdat hij dan gaat zeuren dat dat nergens voor nodig is
Tja, dat doe je niet, want het is steeds mis gegaan.quote:en dat ik overdrijf
Nee, want het blijft fout gaan.quote:en dat het al anders IS,
Na de afgelopen keer wellicht niet, maar die vent is onstabiel, dus je kan er vergif op nemen dat hij weer een keer in een dronke bui zijn zin wilt door drammen.quote:want er is toch niks meer gebeurd,
Dat bepaal jij zelf wel, lijkt me?quote:of dat ik het helemaal niet zo erg vind als ik zeg,
Hij heeft ook wel redenen om dat prive te houden ja, maar dan moet hij boos worden op zichzelf, want _hij_ gaat de fout in.quote:of hij wordt boos dat ik erover praat met andere mensen (Hij wil nogal graag privedingen prive houden)
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:27 schreef Semisane het volgende:
Trouwens...even een gevoelige en wellicht botte, maar daar sta ik bekent om.welke garantie heb jij, dat wanneer jou vriend genoeg heeft van "jouw gezeur", zijn lusten en lasten niet gaan botvieren op je kinderen?
Daar wil je vast niet over nadenken, maar het zal echt niet de eerste keer in de wereldgeschiedenis zijn...
Ik wil verder niets suggereren...maar blijkbaar is hij in een dronken bui niet in staat zich te beheersen...en daar de mens altijd zoekt naar de weg van de minste weerstand...
Jij wel dan?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:33 schreef AcidBurner het volgende:
Semisane ... dit is er echt over!!!! Stop met die shit man... deze vrouw heeft het al moeilijk genoeg vind je niet???
ben je nu echt zo een dramahoer dat je zoiets beantwoord wil zien...
you have no class man! NONE
Nou ja...het is maar even een vraag he.quote:
Goed, dan laat ik het er bij, jij weet dat ongetwijfeld beter dan ik.quote:Ik zie hem tot vrij veel in staat, maar dat echt niet hoor
En dat is minder erg, omdat...?quote:Ik ben wel ooit bang dat hij hen zal slaan ...
Dat vind ik heel erg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja...het is maar even een vraag he.
En dat is minder erg, omdat...?
Dit vind ik nog wel het meest schokkende tot nu toe in deel 3. Want eigenlijk geef je hier aan dat je vriend ook te ver gaat zonder alcohol. Hoe wil hij dit dan goedpraten? Want afdoen dat hij er niks van weet gaat dan natuurlijk niet...quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:54 schreef Rondje het volgende:
Copycat: "Als hij zijn grip kwijtraakt, is er dan altijd alcohol in het spel?"
nee.
Ik denk dat slaan en zien hoe jij wordt behandeld ook niet echt bevordelijk is voor hen, maar goed, dat weet je ook wel, is het al gelukt om een afspraak te maken?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:32 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik zie hem tot vrij veel in staat, maar dat echt niet hoor
Ik ben wel ooit bang dat hij hen zal slaan ...
Mijn vrienden kennen hem niet zo goed, dus die geloven me sowieso wel. onze vrienden kan ik missen als het moet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:42 schreef ioko het volgende:
Ik wil graag even een paar dingen aanstippen:
- Ik denk dat de vriend van rondje best doorheeft dat hij dingen doet die niet door de beugel kunnen. Zo geeft rondje aan dat hij graag dingen prive wil houden en dreigt hij met vervelende acties als ze bij hem weggaat (waarom dreigen als er geen aanleiding is om bij hem weg te gaan). Het verhaal dat hij naar de buitenwereld leuk is, en zelfs zeer populair komt vaker voor in deze situaties. Het is een goed emotioneel chantagemiddel, want: iedereen vindt hem leuk, dus wat zeur je nu......
- Dat de familie en vrienden van rondje (deels) afgaan op dat leuke beeld dat hij van zichzelf neerzet helpt ook niet natuurlijk. Maar rondje: echte vrienden zullen je geloven!
Als laatste wil ik je wat vragen, wat is de geschiedenis van je vriend? Komt hij uit een stabiele familie, ken je zijn exen? En zijn er andere mensen die de donkerdere kanten kennen van zijn persoonlijkheid?
Wellicht niet nee, maar het is wel iets waar rondje over na moet denken...zij reageerd er trouwens een stuk minder hysterisch op dan jij...waarom is dat? Wil je daar over praten wellicht?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:33 schreef AcidBurner het volgende:
Semisane ... dit is er echt over!!!! Stop met die shit man... deze vrouw heeft het al moeilijk genoeg vind je niet???
ben je nu echt zo een dramahoer dat je zoiets beantwoord wil zien...
you have no class man! NONE
En terecht.quote:
Lieve rondje, weet je waarom hij zo kwaad op je wordt? Je zult het waarschijnlijk niet geloven....maar probeer me te volgen.....quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:50 schreef Rondje het volgende:
[..]
Mijn vrienden kennen hem niet zo goed, dus die geloven me sowieso wel. onze vrienden kan ik missen als het moet.
Hij werd thuis geslagen door zijn vader, zijn moeder ook, hij heeft nooit iets anders gezien.
Zijn ex ken ik een beetje, die was helemaal over de zeik dat hij bij haar wegging.
zij was ziijn sloofje en deed echt ALLES voor hem, ik niet. Hij praatte wel heel negatief over haar, ook toen ze nog wel samen waren, ze was lelijk, had geen eigen mening en liet alles toe.
Over mij zegt hij andere dingen en hij wordt veel kwader op me dan op haar.
Er zijn wel mensen die het weten, vooral in het begin van onze relatie viel het nogal op zeg maar. nu minder.
Hij is ook nog eens misbruikt vroegerquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:50 schreef Rondje het volgende:
[..]
Mijn vrienden kennen hem niet zo goed, dus die geloven me sowieso wel. onze vrienden kan ik missen als het moet.
Hij werd thuis geslagen door zijn vader, zijn moeder ook, hij heeft nooit iets anders gezien.
Wat dacht je toen: "Hé dat lijkt me een leuke man, iemand die zo over z'n vriendin praat"quote:Zijn ex ken ik een beetje, die was helemaal over de zeik dat hij bij haar wegging.
zij was ziijn sloofje en deed echt ALLES voor hem, ik niet. Hij praatte wel heel negatief over haar, ook toen ze nog wel samen waren, ze was lelijk, had geen eigen mening en liet alles toe.
En die garantie heb je hoe? Weet jij veel wat hij tegen zijn vrienden zegt dronken in het cafe voor hij naar huis gaat om je te misbruiken.quote:Over mij zegt hij andere dingen en hij wordt veel kwader op me dan op haar.
Hij is ongezond dominant aanwezig in de relatie.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:04 schreef Rondje het volgende:
Dat weet ik.
Aan de andere kant vindt hij het ook wel fijn dat ik een eigen mening heb (maar niet te)
Ik word ook te boos, niet alleen hij, we maken gewoon op een heeel verkeerde manier ruzie.
Ik weet hetquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens misbruikt vroegerHet verhaal wordt klassieker en beter met de minuut. Het klinkt idd net alsof het regelrecht uit een rtl4-film komt.
Het was niet het eerste wat hij zei, ze stond op een gegeven moment huilend aan de deur dat hij terug moest komen bij haar(en toen was het al een tijdje uit) , dan is het niet zo raar dat hij zegt dat ze geen eigen mening heeft vond ik.quote:Wat dacht je toen: "Hé dat lijkt me een leuke man, iemand die zo over z'n vriendin praat"
Dat zegt hij niet.quote:En die garantie heb je hoe? Weet jij veel wat hij tegen zijn vrienden zegt dronken in het cafe voor hij naar huis gaat om je te misbruiken.
Ik weet niet hoor, maar iets met een oude hond en nieuwe truukjes? Daarbij ziet hij blijkbaar niet eens in DAT hij iets fout doet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:31 schreef Rondje het volgende:
Kan hij dat niet leren ofzo?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:31 schreef Rondje het volgende:
Als hij zo over me denkt en dat zo vaak tegen zijn vrienden zegt, waarom kan het dan niet gewoon goed zijn?
Ik hoor heel vaak van anderen hoe blij hij met me is en hoeveel hij van me houdt, dan moet hij dat toch ook tegen mij kunnen zeggen en uiten? Kan hij dat niet leren ofzo?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:12 schreef Rondje het volgende:
Hij is bij een psycholoog geweest voor andere problemen, maar hij vindt dat nutteloos.
Een oude hond kun je geen nieuwe trucjes leren... dat is zijn instelling
En door aan te geven dat hij niet wil, geef je zelf eigenlijk al aan waar het fout zit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:40 schreef Rondje het volgende:
[..]
Kan best, hij moet gewoon willen
'sjuust.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:40 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij het gebruikt om het beeld van jullie relatie bij anderen positief te houden, zodat dat hem positief laat lijken. Het is toch raar dat hij dat tegen jou niet zegt?!quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:31 schreef Rondje het volgende:
Als hij zo over me denkt en dat zo vaak tegen zijn vrienden zegt, waarom kan het dan niet gewoon goed zijn?
Ik hoor heel vaak van anderen hoe blij hij met me is en hoeveel hij van me houdt, dan moet hij dat toch ook tegen mij kunnen zeggen en uiten? Kan hij dat niet leren ofzo?
Ah, dus je wist waar je aan begon, maar je dacht em wel te kunnen veranderen ofzo? Toen er niets veranderde dacht je dat het wel verstandig was om kinderen te nemen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:50 schreef Rondje het volgende:
Zijn ex ken ik een beetje, die was helemaal over de zeik dat hij bij haar wegging.
Over mij zegt hij andere dingen en hij wordt veel kwader op me dan op haar.
Er zijn wel mensen die het weten, vooral in het begin van onze relatie viel het nogal op zeg maar. nu minder.
Hij wil niet. Face it; its doomed.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:40 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ik hem kon veranderen, ik dacht dat hij anders was.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, dus je wist waar je aan begon, maar je dacht em wel te kunnen veranderen ofzo? Toen er niets veranderde dacht je dat het wel verstandig was om kinderen te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |