abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2008 @ 11:44:09 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57123178
Dus dat TS contact heeft gelegd met allerlei instanties weegt absoluut niet op tegen het feit dat ze hier van zich af 'klaagt en zeurt'?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 3 maart 2008 @ 11:44:44 #277
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57123191
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

En omdat het niet makkelijk is verlies je al je verstand in één keer en is het normaal dat je alle kritiek van je aflhuilt, alleen de meehuilposts wil zien en op elk mogelijk moment in de slachtofferrol kruipt??? Kom toch eens op zeg...
nee hoor, er is een middenweg natuurlijk...

[ Bericht 0% gewijzigd door Re op 03-03-2008 11:49:49 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 3 maart 2008 @ 11:47:39 #278
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57123252
quote:

[..]

En omdat het niet makkelijk is verlies je al je verstand in één keer en is het normaal dat je alle kritiek van je aflhuilt, alleen de meehuilposts wil zien en op elk mogelijk moment in de slachtofferrol kruipt??? Kom toch eens op zeg...
Ik vind dat Rondje zeer redelijk is in haar reacties en op beide kanten reageert. Maar ben het wel met haar eens dat jij meestal niet echt creatief post, maar met een paar simpele one-liners haar probeert af te schilderen als één of ander zielig geval wat deze topics niet verdiend.

Jij hebt geen enkel recht om te stellen (je mag het best vinden) dat Rondje zich aanstelt en dat ze gewoon eventjes dit of dat moet doen. Beetje respect richting haar kan geen kwaad.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  Official ESF Kreviewer maandag 3 maart 2008 @ 11:48:19 #279
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57123264
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
Dus dat TS contact heeft gelegd met allerlei instanties weegt absoluut niet op tegen het feit dat ze hier van zich af 'klaagt en zeurt'?
Ze zwelgt in zelfmedelijden. IK vraag me dan ook af in hoeverre ze de waarheid spreekt, puur en alleen om het feit dat ze in dit topic het vermogen al mist om zichzelf van een afstandje te bekijken, laat staan IRL.

En voor de rest ga ik mezelf niet 23 keer herhalen, CC. Als je het nu nog niet snapt, dan kan ik daar toch niets meer aan veranderen.
  maandag 3 maart 2008 @ 11:49:59 #280
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57123305
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:48 schreef Kreator het volgende:

En voor de rest ga ik mezelf niet 23 keer herhalen, CC. Als je het nu nog niet snapt, dan kan ik daar toch niets meer aan veranderen.
Dat gevoel is wederzijds lijkt me zo.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  maandag 3 maart 2008 @ 11:53:49 #281
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57123390
quote:

[..]

Ik vind mezelf niet echt een slachtofferrol aannemen en als jij leest dat ik alleen reageer op meehuilposts, lees je verkeerd.
Ik zeg juist dat ik het prettig vind om te lezen dat ik niet zo stom moet doen. Mensen die zeggen: och jee wat ben je zielig en ik snap je probleem en leef met je mee, heb IK hier ook nog geen een gezien.
Misschien lees ik eroverheen?
ook geen andere vorm
  Official ESF Kreviewer maandag 3 maart 2008 @ 11:59:36 #282
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57123523
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:53 schreef Rondje het volgende:
Ik vind mezelf niet echt een slachtofferrol aannemen
Dat vind ik wel.

En voor de rest was je antwoord wel duidelijk, al vind ik wel dat je jezelf nogal vaak tegenspreekt. Ik heb overigens geen vooroordelen, ik heb een oordeel en dat is dacht ik toch echt mijn goed recht (zie post boven waarin ik zeg dat ik mag vinden wat ik wil als jij hierover een topic opent).
  maandag 3 maart 2008 @ 12:06:06 #283
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57123680
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat vind ik wel.

En voor de rest was je antwoord wel duidelijk, al vind ik wel dat je jezelf nogal vaak tegenspreekt. Ik heb overigens geen vooroordelen, ik heb een oordeel en dat is dacht ik toch echt mijn goed recht (zie post boven waarin ik zeg dat ik mag vinden wat ik wil als jij hierover een topic opent).
Dat geef ik zelf ook al aan.

En dat mag je vinden, maar doe niet net of ik een zielig huilertje ben ofzo, want dat is gewoon helemaal niet zo.
Als ik aandacht wilde, ging ik wel naakt op een bar staan dansen ofzo en als ik mezelf echt zo zielig vond, zou ik niet zo kritisch zijn tov mezelf(want dat ben ik wel degelijk)
Ik vind mezelf eerder stom dan dat ik zelfmedelijden heb. Domme, domme Rondje Met een plaat voor je kop en oogkleppen voor.

Ik heb hier nooit over gepraat, altijd net gedaan of er niets was.
Dus lul ik misschien nu wat teveel.
ook geen andere vorm
  maandag 3 maart 2008 @ 12:46:09 #284
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57124521
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ze zwelgt in zelfmedelijden. IK vraag me dan ook af in hoeverre ze de waarheid spreekt, puur en alleen om het feit dat ze in dit topic het vermogen al mist om zichzelf van een afstandje te bekijken, laat staan IRL.
Ik vroeg me af of ik hierop zou reageren, maar doe het toch maar.

Ik ben moeilijk, ik ga te ver door als we ruzie hebben, ik scheld en schreeuw(iets wat ik voor deze relatie nooit deed) en ik ben ooit ontieglijk boos.
Ik kan me dan ook voorstellen dat hij dat ook wordt.
Soms gaat een van ons naar buiten, een blokje om, dat helpt, maar lukt niet altijd.

Maar ik sla niet, ik heb hem weleens teruggeslagen, maar dat was niet echt een goed idee.
Hij slaat wel, niet heel vaak, maar het gebeurt, soms wist ik niet eens waarom. Of ik dacht dat we het goedgemaakt hadden en dan sloeg hij me ineens met zijn volle vuist in mijn gezicht, zo hard dat het zwart voor mijn ogen werd.

En ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik terugval in het net doen of er niks aan de hand is, want dat is het gemakkelijkst, dan hoef ik niets te ondernemen.

Ik weet best dat ik niet slim bezig ben en probeer dan ook om mezelf van een afstandje te bekijken, dat is de hele reden van dit topic. Dingen negeren is gewoon veel gemakkelijker, dat doet geen pijn en het kost niet zoveel moeite, dat wil niet zeggen dat ik niet in de gaten heb dat het niet goed is.
ook geen andere vorm
  maandag 3 maart 2008 @ 14:24:42 #285
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_57126548
Ik lees deze "reeks" met veel verbazing. De ene huh?! na de andere.
quote:
Hij slaat wel, niet heel vaak, maar het gebeurt, soms wist ik niet eens waarom. Of ik dacht dat we het goedgemaakt hadden en dan sloeg hij me ineens met zijn volle vuist in mijn gezicht, zo hard dat het zwart voor mijn ogen werd.
What The Fuck. Dit in combinatie met dat feitje over verkrachting van jou, doen mij ineens een beeld geven, dat rechtstreeks uit een of andere film komt...

Echt, dat is zo ziekelijk niet normaal. Zorg ervoor dat je kinderen niet hetzelfde overkomt. .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  maandag 3 maart 2008 @ 14:34:38 #286
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57126782
ja dat er wat meer aan de hand was/is dan alleen een reeks dronkenmans verkrachtingen wordt wel duidelijk, maar TS zal haar eigen tempo bepalen, en ook niet alles hoeft op het forum natuurlijk.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 3 maart 2008 @ 15:22:29 #287
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57127851
Het is alleen zo lang geleden allemaal.
de laatste keer dat hij sloeg is in augustus (?) geweest en toen was het niet zo dramatisch als wat ik hierboven beschreef.
Het is gewoon minder erg dan het was en dat maakt dat ik blijf denken dat het anders is/wordt.
Ik snap ook wel hoe dat klinkt, slaan is nooit goed.

Bovendien denk ik dat het er meer aan ligt dat ik nu beter weet hoe ik moet zorgen dat hij mijn gezicht niet raakt en dat ik het nu beter aan zie komen dan aan het feit dat hij nu minder hard slaat ofzo
ook geen andere vorm
  Official ESF Kreviewer maandag 3 maart 2008 @ 15:25:54 #288
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57127912
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:22 schreef Rondje het volgende:
Bovendien denk ik dat het er meer aan ligt dat ik nu beter weet hoe ik moet zorgen dat hij mijn gezicht niet raakt en dat ik het nu beter aan zie komen dan aan het feit dat hij nu minder hard slaat ofzo
Ja, nee. Dán is het wel goed.
  maandag 3 maart 2008 @ 15:27:49 #289
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57127954
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:25 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja, nee. Dán is het wel goed.
Ik zat te denken om er een bij te zetten, maar het is helemaal niet grappig eigenlijk.

Ik kan het beter ontwijken en daarom zijn de gevolgen minder erg. Natuurlijk maakt dat het niet minder erg, misschien nog wel triester zelfs.
ook geen andere vorm
  maandag 3 maart 2008 @ 15:35:13 #290
85962 ioko
I Appear Missing
pi_57128097
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:27 schreef Rondje het volgende:

[..]

Ik zat te denken om er een bij te zetten, maar het is helemaal niet grappig eigenlijk.

Ik kan het beter ontwijken en daarom zijn de gevolgen minder erg. Natuurlijk maakt dat het niet minder erg, misschien nog wel triester zelfs.
Veel triester rondje, veel triester
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 3 maart 2008 @ 15:37:37 #291
82136 Xennia
gekroond
pi_57128168
quote:
Op maandag 3 maart 2008 10:50 schreef Rondje het volgende:
Volgende week woensdag heb ik een gesprek.
Dat kan ik op mijn werk regelen en dan kan ik komende vrijdag een uurtje langer werken.

Ze vroeg of ik momenteel 'in gevaar' was...
Dat klinkt zo stom.
Nee, alleen in het weekend toch
  maandag 3 maart 2008 @ 15:38:06 #292
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57128182
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:35 schreef ioko het volgende:

[..]

Veel triester rondje, veel triester
Nou ja, ik hoef in elk geval niet meer zoveel uit te leggen !
ook geen andere vorm
  maandag 3 maart 2008 @ 15:38:58 #293
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57128207
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:37 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee, alleen in het weekend toch
Niet elk weekend
ook geen andere vorm
  maandag 3 maart 2008 @ 15:42:12 #294
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57128293
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:27 schreef Rondje het volgende:

[..]

WTF

Zorg er maar gewoon voor dat je *niets* 'vergeet' of verzwijgt wanneer je een gesprek aangaat met de hulpverlening, ja?
Gone.... :')
pi_57128294
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:38 schreef Rondje het volgende:

[..]

Nou ja, ik hoef in elk geval niet meer zoveel uit te leggen !
Sjees. Tijd dat je daar als de sodemieter weggaat meid.
  maandag 3 maart 2008 @ 15:44:03 #296
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57128325
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:38 schreef Rondje het volgende:

[..]

Niet elk weekend

Je kunt nog wel relativeren gelukkig.
Gone.... :')
  maandag 3 maart 2008 @ 15:45:53 #297
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57128364
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:44 schreef Flatline____ het volgende:

[..]

Je kunt nog wel relativeren gelukkig.
Ik ben de koningin van het relativeren.
ook geen andere vorm
pi_57128456
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 08:06 schreef Rondje het volgende:

[..]

Eigenlijk snap ik niet adt ik op een post als deze reageer, maar ik doe het toch.

Het is voor mij NIET fijn om te lezen hoe mensen hierover denken, het is ook niet fijn om steeds herinnerd te worden aan deze hele kutzooi. Ik zou het liefste net doen of er niets aan de hand is, want dan kan ik normaal zijn. Nu ben ik een zielig stom wezen dat niet eens het lef kan opbrengen (of de intelligentie heeft) om hem gewoon aan de kant te zetten.

Het probleem is dat ik dat eerste doe als er niet iemand is die me eraan herinnert dat het zo niet kan. Daar heb ik fok voor uitgekozen, om me eraan te herinneren dat het niet werkt zo, om me aan op te trekken als ik twijfel. (want ja, dat heb ik echt nodig)

En bovendien, als ik niet ga (waar mijn kop toch het meeste naar staat) word ik hier voor gek verklaard, dat is niet echt een leuk vooruitzicht.
Maar he, als jij wilt denken dat ik dit doe omdat ik geil op de aandacht of het prettig vind me in een slachtofferrol te wentelen: be my guest en veel plezier ermee.
Met bovenstaand verhaal bevestig je precies wat SHE zegt...heerlijk doorzagen over hoe naar het allemaal is om erover door te zagen en voorts zaag je verder, want het levert precies dat op wat je wil, aandacht.

ik wil zelfs nog wel een stapje verder gaan dan SHE, ik geloof je hele verhaal niet. ik geloof jou niet, je personage niet, je bent volgens mij weer eens een van zoveel aandachtstrekkers die een verhaal verzint, een verkrachting verzint, een bizarre kutrelatie verzint, omdat het zo lekker veel reacties produceert.

ik denk dat je , als je al een relatie hebt, het een doodsaaie is, met een doodgoeie vent, maar wel een saaie vent, en dit soort drama datgene is waar je op draait, omdat er verder nergens op te draaien valt.

je rek de boel, met cliffhangers om het zo het weekend over te hevelen, je doet heerlijk besluiteloos, je valt in herhaling, je buit je slachtofferrol ten volle uit, en ja, er zijn altijd users met de behoefte anderen te redden, te helpen, mee te leven, als een soort van interactieve real life soap, die zo lekker wegleest bij een bak koffie op je saaie werk...

Dagboek van een deurmat, deel drie al weer inmiddels.
Hulde
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 3 maart 2008 @ 15:53:21 #299
206841 Rondje
niet vierkant
pi_57128515
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef milagro het volgende:

[..]

Met bovenstaand verhaal bevestig je precies wat SHE zegt...heerlijk doorzagen over hoe naar het allemaal is om erover door te zagen en voorts zaag je verder, want het levert precies dat op wat je wil, aandacht.

ik wil zelfs nog wel een stapje verder gaan dan SHE, ik geloof je hele verhaal niet. ik geloof jou niet, je personage niet, je bent volgens mij weer eens een van zoveel aandachtstrekkers die een verhaal verzint, een verkrachting verzint, een bizarre kutrelatie verzint, omdat het zo lekker veel reacties produceert.

ik denk dat je , als je al een relatie hebt, het een doodsaaie is, met een doodgoeie vent, maar wel een saaie vent, en dit soort drama datgene is waar je op draait, omdat er verder nergens op te draaien valt.

je rek de boel, met cliffhangers om het zo het weekend over te hevelen, je doet heerlijk besluiteloos, je valt in herhaling, je buit je slachtofferrol ten volle uit, en ja, er zijn altijd users met de behoefte anderen te redden, te helpen, mee te leven, als een soort van interactieve real life soap, die zo lekker wegleest bij een bak koffie op je saaie werk...

Hulde

En bedankt!
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:01 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik wacht wel op het boek
Daar is niet genoeg animo voor ben ik bang.

Overigens mag iedereen natuurlijk zelf weten wat hij/zij wil geloven, jammer genoeg werkt dat bij mij niet zo.

Als ik het maar niet geloof, is het er niet!!!

[ Bericht 17% gewijzigd door Rondje op 03-03-2008 16:07:34 ]
ook geen andere vorm
pi_57128694
quote:
Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef milagro het volgende:

Hulde
Ik wacht wel op het boek
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')