nee hoor, er is een middenweg natuurlijk...quote:Op maandag 3 maart 2008 11:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
En omdat het niet makkelijk is verlies je al je verstand in één keer en is het normaal dat je alle kritiek van je aflhuilt, alleen de meehuilposts wil zien en op elk mogelijk moment in de slachtofferrol kruipt??? Kom toch eens op zeg...
Ik vind dat Rondje zeer redelijk is in haar reacties en op beide kanten reageert. Maar ben het wel met haar eens dat jij meestal niet echt creatief post, maar met een paar simpele one-liners haar probeert af te schilderen als één of ander zielig geval wat deze topics niet verdiend.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
En omdat het niet makkelijk is verlies je al je verstand in één keer en is het normaal dat je alle kritiek van je aflhuilt, alleen de meehuilposts wil zien en op elk mogelijk moment in de slachtofferrol kruipt??? Kom toch eens op zeg...
Ze zwelgt in zelfmedelijden. IK vraag me dan ook af in hoeverre ze de waarheid spreekt, puur en alleen om het feit dat ze in dit topic het vermogen al mist om zichzelf van een afstandje te bekijken, laat staan IRL.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
Dus dat TS contact heeft gelegd met allerlei instanties weegt absoluut niet op tegen het feit dat ze hier van zich af 'klaagt en zeurt'?
Dat gevoel is wederzijds lijkt me zo.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:48 schreef Kreator het volgende:
En voor de rest ga ik mezelf niet 23 keer herhalen, CC. Als je het nu nog niet snapt, dan kan ik daar toch niets meer aan veranderen.
Ik vind mezelf niet echt een slachtofferrol aannemen en als jij leest dat ik alleen reageer op meehuilposts, lees je verkeerd.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat vind ik wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:53 schreef Rondje het volgende:
Ik vind mezelf niet echt een slachtofferrol aannemen
Dat geef ik zelf ook al aan.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat vind ik wel.
En voor de rest was je antwoord wel duidelijk, al vind ik wel dat je jezelf nogal vaak tegenspreekt. Ik heb overigens geen vooroordelen, ik heb een oordeel en dat is dacht ik toch echt mijn goed recht (zie post boven waarin ik zeg dat ik mag vinden wat ik wil als jij hierover een topic opent).
Ik vroeg me af of ik hierop zou reageren, maar doe het toch maar.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze zwelgt in zelfmedelijden. IK vraag me dan ook af in hoeverre ze de waarheid spreekt, puur en alleen om het feit dat ze in dit topic het vermogen al mist om zichzelf van een afstandje te bekijken, laat staan IRL.
What The Fuck. Dit in combinatie met dat feitje over verkrachting van jou, doen mij ineens een beeld geven, dat rechtstreeks uit een of andere film komt...quote:Hij slaat wel, niet heel vaak, maar het gebeurt, soms wist ik niet eens waarom. Of ik dacht dat we het goedgemaakt hadden en dan sloeg hij me ineens met zijn volle vuist in mijn gezicht, zo hard dat het zwart voor mijn ogen werd.
Ja, nee. Dán is het wel goed.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:22 schreef Rondje het volgende:
Bovendien denk ik dat het er meer aan ligt dat ik nu beter weet hoe ik moet zorgen dat hij mijn gezicht niet raakt en dat ik het nu beter aan zie komen dan aan het feit dat hij nu minder hard slaat ofzo
Ik zat te denken om er eenquote:
Veel triester rondje, veel triesterquote:Op maandag 3 maart 2008 15:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik zat te denken om er eenbij te zetten, maar het is helemaal niet grappig eigenlijk.
Ik kan het beter ontwijken en daarom zijn de gevolgen minder erg. Natuurlijk maakt dat het niet minder erg, misschien nog wel triester zelfs.
Nee, alleen in het weekend tochquote:Op maandag 3 maart 2008 10:50 schreef Rondje het volgende:
Volgende week woensdag heb ik een gesprek.
Dat kan ik op mijn werk regelen en dan kan ik komende vrijdag een uurtje langer werken.
Ze vroeg of ik momenteel 'in gevaar' was...
Dat klinkt zo stom.
WTFquote:Op maandag 3 maart 2008 15:27 schreef Rondje het volgende:
[..]
Ik zat te denken om er eenbij te zetten, maar het is helemaal niet grappig eigenlijk.
Ik kan het beter ontwijken en daarom zijn de gevolgen minder erg. Natuurlijk maakt dat het niet minder erg, misschien nog wel triester zelfs.
Sjees. Tijd dat je daar als de sodemieter weggaat meid.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:38 schreef Rondje het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef in elk geval niet meer zoveel uit te leggen !
Ik ben de koningin van het relativeren.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:44 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
![]()
Je kunt nog wel relativeren gelukkig.
Met bovenstaand verhaal bevestig je precies wat SHE zegt...heerlijk doorzagen over hoe naar het allemaal is om erover door te zagen en voorts zaag je verder, want het levert precies dat op wat je wil, aandacht.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:06 schreef Rondje het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik niet adt ik op een post als deze reageer, maar ik doe het toch.
Het is voor mij NIET fijn om te lezen hoe mensen hierover denken, het is ook niet fijn om steeds herinnerd te worden aan deze hele kutzooi. Ik zou het liefste net doen of er niets aan de hand is, want dan kan ik normaal zijn. Nu ben ik een zielig stom wezen dat niet eens het lef kan opbrengen (of de intelligentie heeft) om hem gewoon aan de kant te zetten.
Het probleem is dat ik dat eerste doe als er niet iemand is die me eraan herinnert dat het zo niet kan. Daar heb ik fok voor uitgekozen, om me eraan te herinneren dat het niet werkt zo, om me aan op te trekken als ik twijfel. (want ja, dat heb ik echt nodig)
En bovendien, als ik niet ga (waar mijn kop toch het meeste naar staat) word ik hier voor gek verklaard, dat is niet echt een leuk vooruitzicht.
Maar he, als jij wilt denken dat ik dit doe omdat ik geil op de aandacht of het prettig vind me in een slachtofferrol te wentelen: be my guest en veel plezier ermee.
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Met bovenstaand verhaal bevestig je precies wat SHE zegt...heerlijk doorzagen over hoe naar het allemaal is om erover door te zagen en voorts zaag je verder, want het levert precies dat op wat je wil, aandacht.
ik wil zelfs nog wel een stapje verder gaan dan SHE, ik geloof je hele verhaal niet. ik geloof jou niet, je personage niet, je bent volgens mij weer eens een van zoveel aandachtstrekkers die een verhaal verzint, een verkrachting verzint, een bizarre kutrelatie verzint, omdat het zo lekker veel reacties produceert.
ik denk dat je , als je al een relatie hebt, het een doodsaaie is, met een doodgoeie vent, maar wel een saaie vent, en dit soort drama datgene is waar je op draait, omdat er verder nergens op te draaien valt.
je rek de boel, met cliffhangers om het zo het weekend over te hevelen, je doet heerlijk besluiteloos, je valt in herhaling, je buit je slachtofferrol ten volle uit, en ja, er zijn altijd users met de behoefte anderen te redden, te helpen, mee te leven, als een soort van interactieve real life soap, die zo lekker wegleest bij een bak koffie op je saaie werk...
Dagboek van een deurmat, deel drie al weer inmiddels.
Hulde![]()
Daar is niet genoeg animo voor ben ik bang.quote:
Ik wacht wel op het boekquote:Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef milagro het volgende:
Dagboek van een deurmat, deel drie al weer inmiddels.
Hulde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |