Eigenlijk snap ik niet adt ik op een post als deze reageer, maar ik doe het toch.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:50 schreef SHE het volgende:
Gatverdamme.
Ik vind het waardeloos dat zoveel mensen nog de moeite nemen jou een bloedsimpel gegeven aan het verstand te peuteren. Want laten we eerlijk zijn; je bent geen domme vrouw. Integendeel.
Maar dit continue gejammer doet mij geloven dat je kickt op deze collectieve empathie. Een aandachtshoer, naast de hoer van je vent.
Weet je wat jij gewoon moet doen; het leven lekker nemen zoals het komt. Je tien keer wentelen in zelfmedelijden en vooral zuigen tot je erbij neervalt.
Je hebt het tot een absolute kunst verheven jezelf in de prooi positie te plaatsen en wat een enkeling hier helemaal vergeet is dat je die positie nog fijn vind ook. Je drijft erop.
Het is misschien niet het meest realistische scenario, maar het is niet heel belachelijk om de insteek te laten zijn dat je de relatie met de vader van je kinderen wil redden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:14 schreef Rondje het volgende:
En "wat dan?" is niet de enige overweging, ik hoop gewoon dat we er uit kunnen komen, samen.
En dat is misschien niet slim...
Al zou je er alleen heen gaan om een luisterend oor te hebben en te praten over je zelfvertrouwen, dan zijn ze op de hoogte en mocht het dan weer een keer misgaan dan kun je meteen bellen, dan ben je daar al bekend, je hebt A gezegd, nu ook B zeggen hoor. Sterkte.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:05 schreef Rondje het volgende:
Vandaag moet ik gebeld worden door Maatschappelijk werk.
Ik zie er heel erg tegenop en ben al zenuwachtig vanaf dat ik wakker ben.
Ik zit ook serieus te denken om te zeggen dat het niet nodig is, want het is nu goed tussen ons, hij probeert het wel.
Hij zegt het wel niet tegen mij, maar weet dat ie fout zit
Dat dus. Waag het niet om terug te krabbelen mevrouw Rondjequote:Op maandag 3 maart 2008 10:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Al zou je er alleen heen gaan om een luisterend oor te hebben en te praten over je zelfvertrouwen, dan zijn ze op de hoogte en mocht het dan weer een keer misgaan dan kun je meteen bellen, dan ben je daar al bekend, je hebt A gezegd, nu ook B zeggen hoor. Sterkte.
je hebt toch gewoon het recht om met iemand te praten over wat je dwars zit? Jij hebt een probleem, daar kun je iets aan doen of het op z'n beloop laten, ik denk dat het slimmer is om er iig een keer een gesprek aan te wagen, en het is nodig, je weet waar hij toe in staat is en je maakt mij niet wijs dat hij zomaar 180 graden is omgedraaid, daar is meer voor nodig.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:15 schreef Rondje het volgende:
Dat doe ik ook niet...
Maar ik voel me heel schuldig dat ik dit doe achter zijn rug om en ik zit nu weer te twijfelen of het wel echt nodig is.
Als je dit zo laat doorgaan, is de enige weg een weg naar beneden. Deze weg gaat niet meer naar boven, en dat weet je zelf ook wel...quote:Op maandag 3 maart 2008 10:15 schreef Rondje het volgende:
Dat doe ik ook niet...
Maar ik voel me heel schuldig dat ik dit doe achter zijn rug om en ik zit nu weer te twijfelen of het wel echt nodig is.
Eens. Alweer. Maar ja, als je dit zegt dan ben je een ongevoelige klootzak/bitch volgens de rest, dus veel effect zal het niet hebben.quote:
wat klinkt daat stom aan dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:50 schreef Rondje het volgende:
Volgende week woensdag heb ik een gesprek.
Dat kan ik op mijn werk regelen en dan kan ik komende vrijdag een uurtje langer werken.
Ze vroeg of ik momenteel 'in gevaar' was...
Dat klinkt zo stom.
Dat is toch een hele reeele vraag? Het klinkt misschien stom, maar je moet eens gaan beseffen dat het in jouw situatie echt geen rare vraag is hoor!quote:Op maandag 3 maart 2008 10:50 schreef Rondje het volgende:
Volgende week woensdag heb ik een gesprek.
Dat kan ik op mijn werk regelen en dan kan ik komende vrijdag een uurtje langer werken.
Ze vroeg of ik momenteel 'in gevaar' was...
Dat klinkt zo stom.
Zelfs als het waar zou zijn, als ik hier een kick van krijg en het prettig vind me te wentelen in zelfmedelijden.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eens. Alweer. Maar ja, als je dit zegt dan ben je een ongevoelige klootzak/bitch volgens de rest, dus veel effect zal het niet hebben.
Dat is het probleem, ik zie mezelf helemaal niet 'in die situatie'quote:Op maandag 3 maart 2008 10:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is toch een hele reeele vraag? Het klinkt misschien stom, maar je moet eens gaan beseffen dat het in jouw situatie echt geen rare vraag is hoor!
Omdat mensen (ja, bewust algemeen en niet persoonlijk richting jou) daarmee zichzelf als slachtoffer gaan zien, en niet het heft in handen nemen om de situatie te veranderen. Iets dat jij wel lijkt te doen trouwens.quote:Waarom is het precies erg dat ik mezelf zo zielig vind
Dat ging ook niet over mij.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Omdat mensen (ja, bewust algemeen en niet persoonlijk richting jou) daarmee zichzelf als slachtoffer gaan zien, en niet het heft in handen nemen om de situatie te veranderen. Iets dat jij wel lijkt te doen trouwens.
We gaan toch niet nog 3 topics krijgen met hoezeer je allemaal twijfelt he...?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:57 schreef Rondje het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik zie mezelf helemaal niet 'in die situatie'
Ik vind volgende week ook nog behoorlijk ver weg moet ik zeggen, maar het kon niet eerder.
Ik wil nu al afbellen
Misschien wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:09 schreef avotar het volgende:
[..]
We gaan toch niet nog 3 topics krijgen met hoezeer je allemaal twijfelt he...?
C'mon....
Ten eerste: JIJ plaatst dit topic op fok, ik niet. Dús is het gevolg dat je ook reacties krijgt die je misschien niet aanstaan. Dat is niet een gevalletje 'moet ik maar verder kijken'. Nee, dat is 'moet JIJ maar geen topic openen als je niet tegen kritiek/andere mening kunt.' Je draait de zaken om en plaatst jezelf in een slachtofferrol. Verrassend is dat overigens niet..quote:Op maandag 3 maart 2008 10:54 schreef Rondje het volgende:
Leg me dat eens uit, want ik snap het werkelijk niet.
Lees het gewoon niet als je er last van hebt.
TS heeft gebeld en heeft een afspraak....quote:Op maandag 3 maart 2008 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ten eerste: JIJ plaatst dit topic op fok, ik niet. Dús is het gevolg dat je ook reacties krijgt die je misschien niet aanstaan. Dat is niet een gevalletje 'moet ik maar verder kijken'. Nee, dat is 'moet JIJ maar geen topic openen als je niet tegen kritiek/andere mening kunt.' Je draait de zaken om en plaatst jezelf in een slachtofferrol. Verrassend is dat overigens niet..
Uitleg: Het lijkt erop dat je heel erg weinig doet met kritiek/tips/hulp hier. Het enige dat je doet is downplayen, zeiken, huilen en klagen dat mensen kritisch zijn. Continue plaats je posts met 'maar ik doe dit achter z'n rug om' en 'maar hij is nu zo lief'. Dat staat veel mensen tegen, vooral omdat je daarmee zoveel bagitaliseert dat het gewoon pijnlijk en lachwekkend is om te lezen.
Dat las ik. En voor de rest twijfelt ze al 300 posts of ze dat wel zal doorzetten, want het is zo'n schatje en hij doet niemand kwaad.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:30 schreef Re het volgende:
TS heeft gebeld en heeft een afspraak....
omdat het niet het makkelijkste materiaal is natuurlijk, er speelt toch een relatie van 8 jaar met kinderen mee, familie omstandigheden en vast nog wel meer... sommige mensen kunnen dat niet binnen een dag oplossen, andere welquote:Op maandag 3 maart 2008 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat las ik. En voor de rest twijfelt ze al 300 posts of ze dat wel zal doorzetten, want het is zo'n schatje en hij doet niemand kwaad.
Dit heeft niks te maken met een andere mening hebben, wat jij zegt over me heeft niks met een mening te maken en alles met vooroordelen die je heel graag bevestigd wil zien. (een mening is: ik vind dat je zielig doet, niet: je zit jezelf heel zielig voor te doen en wil gewoon aandacht)quote:Op maandag 3 maart 2008 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ten eerste: JIJ plaatst dit topic op fok, ik niet. Dús is het gevolg dat je ook reacties krijgt die je misschien niet aanstaan. Dat is niet een gevalletje 'moet ik maar verder kijken'. Nee, dat is 'moet JIJ maar geen topic openen als je niet tegen kritiek/andere mening kunt.' Je draait de zaken om en plaatst jezelf in een slachtofferrol. Verrassend is dat overigens niet..
Dit is WEL een fatsoenlijke opmerking van je.quote:Uitleg: Het lijkt erop dat je heel erg weinig doet met kritiek/tips/hulp hier. Het enige dat je doet is downplayen, zeiken, huilen en klagen dat mensen kritisch zijn. Continue plaats je posts met 'maar ik doe dit achter z'n rug om' en 'maar hij is nu zo lief'. Dat staat veel mensen tegen, vooral omdat je daarmee zoveel bagitaliseert dat het gewoon pijnlijk en lachwekkend is om te lezen.
En omdat het niet makkelijk is verlies je al je verstand in één keer en is het normaal dat je alle kritiek van je aflhuilt, alleen de meehuilposts wil zien en op elk mogelijk moment in de slachtofferrol kruipt??? Kom toch eens op zeg...quote:Op maandag 3 maart 2008 11:36 schreef Re het volgende:
omdat het niet het makkelijkste materiaal is natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |