Ja idd, dan mag ik weer werken!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
Even positief zijn... bijna weekend
Komt goed draakjequote:Op woensdag 27 februari 2008 14:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zit ik nu al bijna helemaal verdrietig te zijnwordt nog wat vrijdag
Sorry jongenquote:
Komt me bekend voor dat verhaal. Dokter hier, arts daar, foto's hier, scan daar... beetje fisio hierquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja binnen het half jaar is nog best op tijd voor dystrofie, maar het is vooral klote omdat er zoveel verschillende meningen zijn en verschillende behandelingen, dat niemand hetzelfde reageert en je dus alles gewoon moet uitproberen.
De 1 geneest heeel snel en dan ander nooit, de volgende doet er 5 jaar over of houdt er iets aan over waar mee te leven valt
Sorry Martin ;')quote:
ik ook!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Komt me bekend voor dat verhaal. Dokter hier, arts daar, foto's hier, scan daar... beetje fisio hier
en wat afpraken daar. Bij mijn ma gaat het b.v nooit meer over, hoop echt voor jou dat alles goedkomt, echt!
Kom dan in ieder geval je hart luchten hier hequote:Op woensdag 27 februari 2008 14:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet er toch doorheen
maar dank!
wat dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
tering ik wordt net enorm in de maling genomen.
ik ga hier de Evil-Mode maar opzetten. Tyfuslui!
doe ik vast wel!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kom dan in ieder geval je hart luchten hier he
Goed zoquote:
nou elke keer als ik vrij ben , worden er verhalen over mij verspreid wat dus helemaal niet klopt.quote:
Over wat voor verhalen hebben we het dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou elke keer als ik vrij ben , worden er verhalen over mij verspreid wat dus helemaal niet klopt.
en achteraf moeten ik dan aan iedereen verklaren waarom ik vrij heb genomen.
en ik ben dat echt schijtzat nu.
zou ik ook zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou elke keer als ik vrij ben , worden er verhalen over mij verspreid wat dus helemaal niet klopt.
en achteraf moeten ik dan aan iedereen verklaren waarom ik vrij heb genomen.
en ik ben dat echt schijtzat nu.
de meest onzinning. vakantie, ongeoorloofd vrij etc etc etcquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Over wat voor verhalen hebben we het dan?
Foto's !!!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
tering ik wordt net enorm in de maling genomen.
ik ga hier de Evil-Mode maar opzetten. Tyfuslui!
Pff wat een geeikel zegquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de meest onzinning. vakantie, ongeoorloofd vrij etc etc etc
en ik heb iedere maand wel vrij heh
Laters jongen!quote:
ja idd. en heb het al druk heir gvd de hele fucking dag, krijg je zoiets erbij van die mongolen.quote:
Sorry Martin!quote:
Ik voorzie een potje afreageren vanavondquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. en heb het al druk heir gvd de hele fucking dag, krijg je zoiets erbij van die mongolen.
nee heb het wel gehad nu
Ik heb ook gewoon genoeg te doen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. en heb het al druk heir gvd de hele fucking dag, krijg je zoiets erbij van die mongolen.
nee heb het wel gehad nu
als ik vanavond cod4 sta ik niet in voor de gevolgen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie een potje afreageren vanavond
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie een potje afreageren vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |