Kom dan in ieder geval je hart luchten hier hequote:Op woensdag 27 februari 2008 14:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet er toch doorheen
maar dank!
wat dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
tering ik wordt net enorm in de maling genomen.
ik ga hier de Evil-Mode maar opzetten. Tyfuslui!
doe ik vast wel!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kom dan in ieder geval je hart luchten hier he
Goed zoquote:
nou elke keer als ik vrij ben , worden er verhalen over mij verspreid wat dus helemaal niet klopt.quote:
Over wat voor verhalen hebben we het dan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou elke keer als ik vrij ben , worden er verhalen over mij verspreid wat dus helemaal niet klopt.
en achteraf moeten ik dan aan iedereen verklaren waarom ik vrij heb genomen.
en ik ben dat echt schijtzat nu.
zou ik ook zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou elke keer als ik vrij ben , worden er verhalen over mij verspreid wat dus helemaal niet klopt.
en achteraf moeten ik dan aan iedereen verklaren waarom ik vrij heb genomen.
en ik ben dat echt schijtzat nu.
de meest onzinning. vakantie, ongeoorloofd vrij etc etc etcquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Over wat voor verhalen hebben we het dan?
Foto's !!!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
tering ik wordt net enorm in de maling genomen.
ik ga hier de Evil-Mode maar opzetten. Tyfuslui!
Pff wat een geeikel zegquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de meest onzinning. vakantie, ongeoorloofd vrij etc etc etc
en ik heb iedere maand wel vrij heh
Laters jongen!quote:
ja idd. en heb het al druk heir gvd de hele fucking dag, krijg je zoiets erbij van die mongolen.quote:
Sorry Martin!quote:
Ik voorzie een potje afreageren vanavondquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. en heb het al druk heir gvd de hele fucking dag, krijg je zoiets erbij van die mongolen.
nee heb het wel gehad nu
Ik heb ook gewoon genoeg te doen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. en heb het al druk heir gvd de hele fucking dag, krijg je zoiets erbij van die mongolen.
nee heb het wel gehad nu
als ik vanavond cod4 sta ik niet in voor de gevolgen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie een potje afreageren vanavond
quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie een potje afreageren vanavond
GAST! nou begin je enge dingen te roepen!!!!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik vanavond cod4 sta ik niet in voor de gevolgen.
misschien dan toch maar s beginnen aan WOW
mja , het liefst rot ik gewoon op hier, en ga ik naar huis. nou ja kan het nog wel een uurtje uitzingenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon genoeg te doen!
Ondertussen wel lekker blijven fokken hoor... anders krijg ik
het wel heul druk
kweenie, ik ga zo thuis eerst ff groenteman spelen om tot rust te komen. ben echt gestressedquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja WL gamen vanavondddddddddddddddd!
oja, als mijn pols het weer normaal gaat doen dan
Wij hier allemaal... iedereen heeft hier echt gewoon geen zin om wat te doen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja , het liefst rot ik gewoon op hier, en ga ik naar huis. nou ja kan het nog wel een uurtje uitzingen
mja ik kijk nu mn collega aan heh, die ik het liefst onder de grond stop zeg maar. de snoeshaanquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij hier allemaal... iedereen heeft hier echt gewoon geen zin om wat te doen...
collega's zitten alleen pron plaatjes te checken enzo...
Ik ben gewoon de enige die wat doet.. dan gaat de tijd sneller heb ik het idee
snoeshaan? Dat is een frappant woord!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik kijk nu mn collega aan heh, die ik het liefst onder de grond stop zeg maar. de snoeshaan
dan kom je wel tot rust volgens mij. weinig spannends aanquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
WOW gamen... dude nu zeg je echt gekke dingen
Dat zij ik dus ook al!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
WOW gamen... dude nu zeg je echt gekke dingen
je wil neit weten hoe graag ik dat nu doe. ik krijg zelfs zweethanden al ineensquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
snoeshaan? Dat is een frappant woord!
Mag ik jou collega de puinpoeier in rammen, doe jij dat bij die van mij!
nee bier wil ik ff niet drinken. staat niet in de ijskast trouwens ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zij ik dus ook al!
WL moet gewoon lekker naar huis, en een lekker biertje pakken
Juist!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zij ik dus ook al!
WL moet gewoon lekker naar huis, en een lekker biertje pakken
Stuur mij naar haarlem, moet ik mijn collega inpakken voordat ik hem een rotschop jou kant op geef?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wil neit weten hoe graag ik dat nu doe. ik krijg zelfs zweethanden al ineens
plastic zak over zn hoofd misschien ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stuur mij naar haarlem, moet ik mijn collega inpakken voordat ik hem een rotschop jou kant op geef?
doeg!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
Gasten, ik ben er weer van tussen! Adieu!
Succes, en tot morgen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
Gasten, ik ben er weer van tussen! Adieu!
Dat is wel een idee, ik wil er anders ook wel een touwtje omheen doen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
plastic zak over zn hoofd misschien ?
Succes, doe verzichtig en alvast weltruste!quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:07 schreef draculettetje het volgende:
lieve allemaal
die weet ik wat met collega's gaan uithalen.....
ik ga mn rondje lopen en dan mn bed zoeken!
Prikkeldraad werkt beterquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel een idee, ik wil er anders ook wel een touwtje omheen doen?
Prikkeldraad klinkt goed, een zak op zijn harses... en schop hem jou kant op!quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Prikkeldraad werkt beterof een pianosnaar
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:09 schreef lynda het volgende:
Truste dracu!
hoi! hihihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |