Tuurlijk! Kom op nou... WOW... als je daar aan denkt, denk je gelijk aan van die puberende puistenkoppen met een brilquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dan nog lopen zeiken dat ik af en toe WoW speel
ik denk meteen aan eenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk! Kom op nou... WOW... als je daar aan denkt, denk je gelijk aan van die puberende puistenkoppen met een bril
Want zeg nou zelf, als je speelt wat wil je hebben? Grafisch geweld, of revolutionaire gameplayquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als straks de betere spellen kopen voor de ps3 is het over met de wii. dat weet ik nu wel zeker.
Komt goedquote:
Kan ik me voorstellen, maar heb je niet het gevoel van, nah laat maar komen die vrijdag?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja ik wil het ook een beetje goed afronden!
raar idee hoor, vrijdag hier mn laatste dag
Grafisch = Pcquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Want zeg nou zelf, als je speelt wat wil je hebben? Grafisch geweld, of revolutionaire gameplay
beidequote:Op woensdag 27 februari 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Want zeg nou zelf, als je speelt wat wil je hebben? Grafisch geweld, of revolutionaire gameplay
Heb het een keer gespeeld... kwam online en het was meteen 'Noob zo', 'I own you' blabla etc.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk meteen aan een
builenkop jankebal naarling smeerpijp
of zoiets
![]()
![]()
ik vind WOW ook wel revolutionairquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grafisch = Pc
revolutionaire gameplay = Wii
Dude ik wil een spel spelen zonder zooi te hoeven installeren, het moet gewoon dvd erin proppen en gaan!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grafisch = Pc
revolutionaire gameplay = Wii
Tjah de PS3 doet het toch wel leuk met de DualShock 3 die eraan gaat komen!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beidehet is niet het een of de ander. allebei gewoon
In welk opzichtquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind WOW ook wel revolutionair
dat ik het NIET speel! ik speel de meeste spellen wel , maar wow is echtquote:
voor "nerds" in de "nerdscene" jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind WOW ook wel revolutionair
ik installeer liever trouwens. alleen maar omdat er MODS uitkomen voor die spellen, wat het veel leuker maaktquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude ik wil een spel spelen zonder zooi te hoeven installeren, het moet gewoon dvd erin proppen en gaan!
Ik wilde al zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ik het NIET speel! ik speel de meeste spellen wel , maar wow is echt![]()
![]()
sorry, ben neit lang genoegquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wie kan de zon even een slinger geven... hij schijnt in mijn scherm
Unreal Tournament op de PS3 gaat dat ondersteunenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik installeer liever trouwens. alleen maar omdat er MODS uitkomen voor die spellen, wat het veel leuker maakten ik kan natuurlijk mn beeld kwaliteit omhoog schroeven
FPS shooters moet je niet op een console spelenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Unreal Tournament op de PS3 gaat dat ondersteunen
Playstation en xdoos installeren tegenwoordig ook al gedeeltelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude ik wil een spel spelen zonder zooi te hoeven installeren, het moet gewoon dvd erin proppen en gaan!
Tjah ik weet het niet, ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
FPS shooters moet je niet op een console spelen
Je moeder , schijf erin en spelen maarquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Playstation en xdoos installeren tegenwoordig ook al gedeeltelijk.
Anders zit je met die laadtijden enzo
Maar ik begrijp wat je bedoeld, schijf er in, en spelen maar
Sommige mensen vinden het prima, maar ik kan er niet aan wennen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
FPS shooters moet je niet op een console spelen
Ga jij lekker met mijn moeder spelen, speel ik wel met je zusjequote:Op woensdag 27 februari 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je moeder , schijf erin en spelen maar
ja iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het prima, maar ik kan er niet aan wennen moet ik zeggen.
Gewoon muis en toetsenbord
whahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga jij lekker met mijn moeder spelen, speel ik wel met je zusje
Klopt dat is ook zo, Resistance is velen goed bevallenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het prima, maar ik kan er niet aan wennen moet ik zeggen.
Gewoon muis en toetsenbord
Dat is ook mijn mening, maar b.v mijn boertje vind het geweldig op de xdoos360.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja iddgaat neits boven heh! op de consoles heb je gewoon autoaim, of zeeen van tijd om te schieten.
op de pc 1/100 sec haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |