Access Denied (content_filter_denied)quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
Hmm geen voice chat dus met Mario Kart Wii
Lekker online babbelen in Mario Kart Wii
![]()
slaapsequote:Op woensdag 27 februari 2008 10:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Juh ik word weer duizelig. Overbelast dus.
Ik ga weer bankliggen.Tot later poppekopjes!
moet je voor de gein eens op youtube starcraft kijken. op je koreaanse tvquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het zou mij niks lijken... ja het reizen wel, maar ik ben meer het type van... mwah beetje ontspannen gamen
Zoals al flink gemopperd werd onder het bericht met nadere info over Mario Kart Wii, leek het in eerste instantie niet mogelijk om met je online medespelers te communiceren in Mario Kart. Dit tot de teleurstelling van velen, maar er is nu zowel goed als slecht nieuws.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
kan je hem plakken ?
Haha ja die filmpjes ken ik, gekkenwerk man! Echt starcraft toernooienquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je voor de gein eens op youtube starcraft kijken. op je koreaanse tv![]()
![]()
Doe je rustig aan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:59 schreef BloodyLotte het volgende:
het zijn goden daar hahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja die filmpjes ken ik, gekkenwerk man! Echt starcraft toernooien
ik begin steeds meer van nintendo te balen. ze gaan ook geld vragen straks voor online te gamenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals al flink gemopperd werd onder het bericht met nadere info over Mario Kart Wii, leek het in eerste instantie niet mogelijk om met je online medespelers te communiceren in Mario Kart. Dit tot de teleurstelling van velen, maar er is nu zowel goed als slecht nieuws.
Aan de ene kant is het nu mogelijk om chatrooms te creëren terwijl je wacht op andere spelers, waarbij je een USB toetsenbord of je WiiMote kunt gebruiken om je berichten te typen. Een redelijk standaard manier van communiceren in de huidige generatie consoles, maar het is in ieder geval beter dan niets.
Aan de andere kant heeft Nintendo bevestigd dat er geen voice-chat mogelijk zal zijn. Ook is er geen mogelijkheid tot het schrijven van berichtjes tijdens het racen. Het omkopen van je kleine zusje om "eet dit rode schild, jij rekel!" te typen tjidens het racen zal dus geen nut hebben.
En dan ga jezelf Starcraft spelen, en dan bekruipt mij altijd het gevoel van; "Als zij het spelen lijkt met zo makkelijkquote:
Ja klopt! Dan krijg je online play met een rode cirkel toch? Dat is betaal werk, en de blauwe blijft gratis. Hmm die PS3 gaat er toch komen ben ik bang voorquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik begin steeds meer van nintendo te balen. ze gaan ook geld vragen straks voor online te gamen
geloof me , het is fucking moeilijk! heb het zelf 3 jaar online elke dag gedaan. en het gaat echt zo snel mogelijk dingen doen. hele strategien erachter enzoquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan ga jezelf Starcraft spelen, en dan bekruipt mij altijd het gevoel van; "Als zij het spelen lijkt met zo makkelijk"
Van het zelfde, en rust goed uit!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:59 schreef BloodyLotte het volgende:
ja idd. toch maar s zon ding halenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja klopt! Dan krijg je online play met een rode cirkel toch? Dat is betaal werk, en de blauwe blijft gratis. Hmm die PS3 gaat er toch komen ben ik bang voor
Ja dat geloof ik meteen, als je maar wat doet op de C&C methode dan walst men genadeloos over je heenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me , het is fucking moeilijk! heb het zelf 3 jaar online elke dag gedaan. en het gaat echt zo snel mogelijk dingen doen. hele strategien erachter enzo
Ik wacht nog wel even, hij moet goedkoper worden, maar daar is online tenminste echt gratis!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. toch maar s zon ding halen
En dan nog lopen zeiken dat ik af en toe WoW speelquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja klopt! Dan krijg je online play met een rode cirkel toch? Dat is betaal werk, en de blauwe blijft gratis. Hmm die PS3 gaat er toch komen ben ik bang voor
Dude, ik wil gewoon gratis online kunnen gamenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dan nog lopen zeiken dat ik af en toe WoW speel
ja iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even, hij moet goedkoper worden, maar daar is online tenminste echt gratis!
ja zei toch steeds een map of 2 en dan fok, alhoewel ik nu wel wat meer heb gedaanquote:
jaja , met je rapaillequote:Op woensdag 27 februari 2008 11:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En dan nog lopen zeiken dat ik af en toe WoW speel
ga maar goed rusten!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Jepz! En natuurlijk Pro Evolution Soccerquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja iddnou ik koop er op een gegeven moment toch wel een. GT4 GTA MGS4
![]()
Ik vind het ook wel erg jammer, maar er blijven genoeg leuk leuke dingen over voor de Wiiquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik begin steeds meer van nintendo te balen. ze gaan ook geld vragen straks voor online te gamen
Je hebt het er maar druk mee draakjequote:Op woensdag 27 februari 2008 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja zei toch steeds een map of 2 en dan fok, alhoewel ik nu wel wat meer heb gedaan
hoef er nog 2
dan van de volgende groep en de inhoudopgave aanpassen'
van deze groep wil ik ook vrijdag afhebben!
ik snap er weer eens niks van maar moet thuis maar eens op mn gemak lezenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, alleen ze proberen op elke manier geld van je af te troggelenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel erg jammer, maar er blijven genoeg leuk leuke dingen over voor de Wii
Moet nog steeds dvd- halen.. kan ik weer wat spellen wegfikken hahaha
Leg het je nog wel uitquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik snap er weer eens niks van maar moet thuis maar eens op mn gemak lezen
ach ja ik wil het ook een beetje goed afronden!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee draakje
mja als straks de betere spellen kopen voor de ps3 is het over met de wii. dat weet ik nu wel zeker.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel erg jammer, maar er blijven genoeg leuk leuke dingen over voor de Wii
Moet nog steeds dvd- halen.. kan ik weer wat spellen wegfikken hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |