jezus zeg. aardig kut voor je! mja je moet idd s je bloed laten testen enzo. wellicht kan het nog een keer gebeuren.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou ik ben dus gisteravond in de kroeg zomaar flauwgevallen. En toen viel ik met mn hoofd op een trapje, gat in mn hoofd ook enzo. Overal bloed, overgeven. En toen gingen ze in het ziekenhuis me dichtplakken.
Tjah als je hypo's krijgt dan is dat heel goed mogelijk jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus zeg. aardig kut voor je! mja je moet idd s je bloed laten testen enzo. wellicht kan het nog een keer gebeuren.
jaha, maar wel een beetje klein, of bestaan er ook grotere verpakkingen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:33 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
missie geslaagd
vind je t lekker?
ja idd. je merkt het gewoon echtquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
Maar met draadloos dan ligt de reactie tijd toch veel lager?
rare gewaarwording idd!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben dus nog nooit van mn leven flauwgevallen he. Dus ik voelde ineens iemand aan me rammelen. En ik zo denken "laaaat me slapen sukkel". En toen ogen open. "WTF? waar ben ik?!.... Oh ja, hier was ik. HUH WTF?!"
Voelt gek he?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben dus nog nooit van mn leven flauwgevallen he. Dus ik voelde ineens iemand aan me rammelen. En ik zo denken "laaaat me slapen sukkel". En toen ogen open. "WTF? waar ben ik?!.... Oh ja, hier was ik. HUH WTF?!"
Speel nu al jaren draadloosquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. je merkt het gewoon echt
Lijkt me een goed plan jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja heel vaag!
Nou ja, heb ik dat ook eens meegemaakt. Over een paar dagen maar eens langs de dokter.
ja ik speel niet zoals Droxz voor de fun heh, maar keihard voor de kills, en prestige hahaquote:
Aaaightquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik speel niet zoals Droxz voor de fun heh, maar keihard voor de kills, en prestige haha
ik wil er ook een carriere in opbouwen, helaas bak ik er niets van haha . en denk niet dat je als topspeler zo tekeer kan gaan zoals ik dat doe hahaquote:
Doe maar ff rustig aan de komende tijd, en ff langs de dokter voor bloedonderzoeken e.d. kunnen geen kwaad... Misschien bloedarmoede oid.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
m'n hoofd, mn hoofd. nu kaastosti aan het eten. kijken of ik binnen kan houden.
Dat is niet echt relaxt ofzo! Gaan ze nog onderzoeken hoe het komt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:28 schreef BloodyLotte het volgende:
En ik had op 1 biertje na NIET gedronken en geen drugs gebruikt. Want newsflash: daar gaan ze in het ziekenhuis meteen vanuit als je binnenkomt. Lekker makkelijk. nou van 1 jupiler, 1 chocomel en 3 slokjes red bull ga je niet out hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet echt relaxt ofzo! Gaan ze nog onderzoeken hoe het komt?Niks tegen Jupiler he, sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet? Het zou wel origineel zijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil er ook een carriere in opbouwen, helaas bak ik er niets van haha . en denk niet dat je als topspeler zo tekeer kan gaan zoals ik dat doe haha
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet echt relaxt ofzo! Gaan ze nog onderzoeken hoe het komt?WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
ja kijk nou naar die fatality gast. reist de hele wereld rond. gratis beste hardware en dingen enzo. gratis kleding. ja lijkt me wel watquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet? Het zou wel origineel zijn
Vaag zeg. En je moeder.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe maar ff rustig aan de komende tijd, en ff langs de dokter voor bloedonderzoeken e.d. kunnen geen kwaad... Misschien bloedarmoede oid.
Flauwvallen is wel vaag ja, gebeurde mij ook een jaar of 5 geleden. Stond ik (toevallig al wel in het ziekenhuis na een operatie) in de lift, werd opeens zwart voor m'n ogen, hoorde niks meer, en ff later werd ik weer wakker in de lift. Allemaal verpleegsters om me heen e.d., lachen hoor
Het mooiste was nog dat m'n moeder (~1.65m) mij wel even op wilde vangen toen ik (2.03m bij ~105kg) onderuit ging
Alweerquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:48 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer ff aan het werk
Het zou mij niks lijken... ja het reizen wel, maar ik ben meer het type van... mwah beetje ontspannen gamenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kijk nou naar die fatality gast. reist de hele wereld rond. gratis beste hardware en dingen enzo. gratis kleding. ja lijkt me wel wat
Whaha lekker bezigquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:51 schreef DarKZeN het volgende:
hehe telefooncentrale ligt eruit en ik werk op een helldesk, ff geen last van die irri users
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:51 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
ik wou preciiiies hetzelfde typen.
Sterktequote:Op woensdag 27 februari 2008 10:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Juh ik word weer duizelig. Overbelast dus.
Ik ga weer bankliggen.Tot later poppekopjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |