abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57510649
wat stoer, julius naar een echt verjaardagspartijtje. met springkussen nog wel! alvast heel veel plezier gewenst!

sugar & dutch, dat katterige hoort er volgens mij ook echt wel heel erg bij hoor, en is inderdaad gelukkig ook wel weer van voorbijgaande aard. liefst zetten ze de hele wereld naar hun hand maar ze moeten toch ergens leren dat dat niet altijd kan. aan ons de twijfelachtige eer om ze op hun weg-door-frustratieland te begeleiden.
pi_57510857
Kim was vandaag de dramaqueen technieken aan het oefenen. Inclusief over de grond rollen, gillen en slaan. Alleen maar omdat ze niet een hele koektrommel vol "klaasjes" (mini paashaasjes) mocht hebben.
En ze zei nog ikkkke mag nikkkks. Het was een grappig gezicht, ik kon met moeite mn lachen inhouden.
Aan de andere kant was ze heel aanhankelijk. Veel knuffelen en kusjes geven.
pi_57514487
Merlijn gaat binnekort over op het KDV. Nu zit hij nog in de 0-2 groep en nu er plaats is gaat hij naar de 2-4 jaar groep. Jeeh hij wordt al groot. Als ik weer ga werken mag hij over. Het oefenen gaat goed daar, als hij een enkel ochtendje mag gaan oefenen. Dat worden binnekort cadeautjes maken als afscheid.
pi_57534794
Wij kregen gisteren een brief waarin stond dat Morris is geplaatst op de school van onze keuze. Ik ben helemaal blij En 17 april is er een kennismakingsochtend voor de ouders.

Ik zei net tegen Morris: als je 4 bent ga je naar school.
Morris: maar nu ben ik nog half 3 hè?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 22 maart 2008 @ 07:49:25 #155
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_57534802
Morris
Fijn dat hij op de school van je keuze kan, Snoopy
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_57590497
Snoopy: fijn dat Morris idd. naar de school van jullie keuze kan!

Renzell: een echt verjaardagsfeestje, wat lief
Ik heb dus ook echt geen idee of Tomas vriendjes heeft op de PSZ Hij is nooit zo spraakzaam over het hele PSZ-gebeuren dus ik hoor alleen wat van de juffen.

Randa: gaat hard zeg...heb je al enig idee wat je gaat maken voor het afscheid?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 25 maart 2008 @ 07:06:33 #157
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_57592879
Inderdaad fijn, Snoop. Hoef je gelukkig niet meer over na te denken. Ik ben blij dat het bij ons nu ook allemaal geregeld is en goed zit enzo.

Jolie en ik hebben zondag voor het eerst een stukje gefietst samen. Als in met Jolie ook op de straat en ik ook op een fiets. er was natuurlijk bijna niemand op straat verder dus ik durfde het wel aan. Maar pfffff wat is dat eng zeg en Jolie zat me maar trots aan te kijken waardoor ze steeds verder mijn kant op kwam. Het ging best wel goed uiteindelijk maar spannend vonden we het allebei echt. Het heeft d'r wel echt een boost gegeven geloof ik want gister heeft ze nog een tijdje op de stoep gefietst zelf en het ging echt ineens veel beter. En ze zong er heel hard bij. 'Dat is een goed teken, fietsen is vrij zijn.' Dat zei de bejaarde buurman, die gister in zijn tuin aan het werk was en maar enthousiast bleef zwaaien terwijl Jolietje voorbij kwam. Ongeveer 200 keer
pi_57592889
Kleine meisjes worden groot
pi_57593000
Hier schrijven ze toch wel heel vaak in het schriftje dat over en weer gaat met wie Merlijn speelt. Er komen dan ook vaak dezelfde namen voor. Er schijnt ook gewoon een groepje te zijn van 4 jongens die veel met elkaar op trekken en graag de boel op stelten zetten. Samen met een vriendje heeft Merlijn ook al regelmatig straf gehad. Gelukkig blijft het groepje ook een beetje bijelkaar op het KDV al is er al een jongen van overgegaan maar ze komen elkaar wel weer tegen.

Paaseieren zoeken eergisteren en gisteren was een groot succes en leuk dat Merlijn het vond. Hij is nog steeds over de eies bezig.

Wat gaat het snel ja, ze zijn zo vlug groot.

Trakteren moet ik nog verzinnen maar de leidsters die zo goed voor hem gezorgd hebben krijgen krijgen wel iets leuks als afscheid.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:50:32 #160
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_57601238
LB lief

en snoopy fijn dat hij naar die school kan

merlijn zo'n ondeugd

hebben jullie die sirene gehoord vanochtend dat was arwen bloedgeprikt, nu over 2 weekjes telefonisch contact met de arts, ben erg benieuwd wat er uit komt.
wat ons en anderen is opgevallen:

vanaf moment van de belasting ging haar weerstand achteruit. suffer, hangeriger vooor haar doen dan, ze is vrij actief wel nog, maar veel periodes van ineens in een hoekje gaan zitten of aan de bank hangen.
de poepmedicatie is nu erg hoog. ( van sporadisch nog maar een beetje naar ong 16 gram per dag.. ) maar nu wel vrij normale ontlasting daar mee.
in bedje kruipt ze in een hoekje op haar knietjes, terwijl ze eerst plat lag, en buikje lijkt steeds meer op te zwellen en harder, en onwijs veel boeren?!?!?! klinkt lulllig maar ze meurt ondanks tandjes poetsen onwijs uit der mondje.
Of het coeliakie is geen idee, maar helemaal gezond lijkt me dit ook niet toch?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_57601284
jemig Evenstar, dit klinkt niet goed nee

moet je nu nog zo 2weken doorgaan !?
pi_57601362
Evenstar
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:06:39 #163
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_57601552
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:53 schreef marit1978 het volgende:
jemig Evenstar, dit klinkt niet goed nee

moet je nu nog zo 2weken doorgaan !?
in het "voordeligste"geval nog 2 weken, ongeveer, en anders nog ongeveer 6/8 weken. ligt dus aan de uitslag van het bloedonderzoek en of de arts wel of geen biopt wil doen.
Het stomme is gewoon dat je ergens wel hoopt dat het eruit komt, want het is gewoon niet gezond, en als het dat niet is.. wat dan?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_57607706
Evenstar

Kim ligt voor het eerst onder een dekbedje. Ga toch zo ff kijken, vind het stiekem wel een beetje eng.
En ze demonstreerde vanavond dat ze lenig is en bijna haar bedje uit kan klimmen.
Nu zitten we te twijfelen of we de 2 spijlen uit het ledikantje zullen halen, of overgaan op het 1 persoonsbed.
pi_57608156
Net gekeken en ze had de deken uit bed gegooid. Nu weer er overheen gelegd. Als wij naar bed gaan de slaapzak maar aan. (die is nog neit helemaal droog)
pi_57608259
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Evenstar

Kim ligt voor het eerst onder een dekbedje. Ga toch zo ff kijken, vind het stiekem wel een beetje eng.
En ze demonstreerde vanavond dat ze lenig is en bijna haar bedje uit kan klimmen.
Nu zitten we te twijfelen of we de 2 spijlen uit het ledikantje zullen halen, of overgaan op het 1 persoonsbed.
Ik heb bij Mikael ook 3 spijlen eruit gehaald en dat werkt hier prima. In het begin kwam ie er steeds uit maar nu alleen als ie van mij mag. Binnen nu en een maand stappen we hier over op een 1 persoonsbed
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57609354
menicole vanwaar eigenlijk die haast als 't zo met die paar spijlen eruit prima gaat? ik vind zo'n ledikantje altijd wel echt iets knus' hebben, lijkt me voor 't kind lekker veilig voelen. zolang hij er nog goed in past zou ik daarom niet zo snel een groot bed nemen. daar kan ie de rest van z'n leven nog wel in.
pi_57609401
Merlijn slaapt nu al sinds december in een één persoonsbed, nu sinds een paar weken zonder bedhekje. Thuis heeft hij ook nooit in een ledikant geslapen maar in ons bed. De ledikant kent hij alleen van logeerplekken en het KDV. Zelfs in zijn bed blijft hij netjes liggen tot we hem ophalen. 's Ochtends als we wakker zijn zetten we wel de slaapkamerdeur open en mag hij zelf uit bed komen, wat hij dan ook doet als hij wakker is. Dit werkt prima. Ben wel blij dat hij gewoon in zijn bed blijft. Wel hebben we zijn ton met blokjes een keer vlak bij zijn bed aangetroffen waar hij schijnbaar mee had zitten spelen vanuit zijn bed, maar dat vonden we vooral grappig. Merlijn slaapt trouwens ook sinds dat eigen bed onder een dekbed, gaat goed. Doen altijd even controleren hoe meneer erbij ligt als we gaan slapen, meestal prima. Hij is ook nog niet uit zijn bed gevallen. Toppie.
pi_57609424
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:40 schreef bixister het volgende:
menicole vanwaar eigenlijk die haast als 't zo met die paar spijlen eruit prima gaat? ik vind zo'n ledikantje altijd wel echt iets knus' hebben, lijkt me voor 't kind lekker veilig voelen. zolang hij er nog goed in past zou ik daarom niet zo snel een groot bed nemen. daar kan ie de rest van z'n leven nog wel in.
Omdat hij het nog steeds heel leuk vind om eruit te vallen
Nee zonder gekheid. Hij is me er al zo vaak uitgevallen. Ik vind het gewoon een beetje eng worden aangezien ie steeds langer word en er steeds makkelijker uit kan klimmen (lees vallen). Hij gebruikt die spijlen om in en uit bed te komen als ie moet/mag maar de rand als ie niet wil slapen en nog gaat spelen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57609768
ah OK, dan gaat 't dus gewoon niet zo heel 'prima'.
pi_57609956
vanmorgen met Anna naar 't CB geweest. alles dik in orde, alleen aan de ogentest weigerde ze alle medewerking dus die moet nog een keer over. hopelijk kunnen we dan wat vroeger op de ochtend afspreken, want nu was ze precies op haar 'op'st. Piet was ook mee, die had een extra vrije dag (studiedag voor de leerkrachten), en hij vond 't erg moeilijk om Anna niet te helpen met die ogentest. hij wilde het 't liefst helemaal van haar overnemen. (ik weet nog goed dat hij bij z'n eigen ogentest ook bijna niks durfde te zeggen trouwens, en nu zat ie te springen om die gekke bril ook eens op te mogen etc. ).
pi_57610892
Oei, dat lijkt me lastig Bix, als ze niet mee willen werken
Kan je weer terug. Wel fijn dat voor de rest alles in orde is
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:58:54 #173
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_57619191
Tearsong; heb jij al leuke plannen voor de verjaardag van Tomas? Dat is immers al over een paar dagen.

Wij doen as usual een groots festijn, waarbij iedereen welkom is en het de hele dag 1 grote chaos zal zijn in ons krakkemikkige, studentikoze optrekje. Hopelijk is het lekker weer, zoals de voorgaande jaren, want dat enorme dakterras hadden we wél nodig om al dat volk op kwijt te kunnen.
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:01:38 #174
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_57619261
Bix, wanneer kreeg jij die oproep trouwens? Ik heb nog niets gehoord van het cb en verdenk ze ervan het gewoon te vergeten, die 3-jaar check up. De vorige keer heb ik ze ook zelf na moeten bellen. Wél fijn dat alles verder goed was met Anna. Natuurlijk weet/voel je zoiets zelf ook wel aan, maar de bevastiging krijgen is toch altijd prettig. En sja... peutergedrag. Typisch. Juul zal die test ook wel weigeren. Zou me niets verbazen.
pi_57620101
we kregen die oproep een paar weken geleden. en ik heb denk ik een beetje 'onderdreven' gisteren qua dat alleen de ogentest niet zo goed verliep, want Anna werkte gewoon in 't algemeen niet zo geweldig mee eigenlijk. ze was vooral boos dat ze niet door mocht spelen met het fietsje in de wachtkamer. maar al die andere 'taakjes' die ze moest doen (blokjes als een treintje maken, een rondje tekenen, etc) weet ik zelf wel ongeveer wat ze kan. alleen die ogentest, daarvan kon ik niet inschatten of ze daar uit pure rebellie niet op reageerde of dat het misschien kwam doordat ze echt niet zo goed kan zien. dat zou op zich namelijk best kunnen, realiseerde ik me opeens. als ik anna iets aanwijs in de verte (als we uit haar slaapkamerraam naar de weilanden verderop kijken bijvoorbeeld) lijkt ze er vaak niet veel van te begrijpen. en nog wel wat dingetjes, die we nu altijd maar automatisch toeschrijven aan haar karakter e.d. zouden misschien ook wel een gevolg van slecht zien kunnen zijn. nou ja, we zullen zien of 't een volgende keer wat beter verloopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')