laatste keer cb.. vinden jullie dat niet raar

?
Bix, ze heeft nooit pijn echt aangegeven dus dat is gewoon lastig om te bepalen bij haar.
Afgelopen maandag bespreking gehad met de kinderarts, ze was van de poepmedicatie af, maar sinds de glutenbelasting is dat dus gewoon weer hopeloos, nu ook weer zondag echt vieze slappe onwijs stinkende ontlasting en sindsdien weer niet gepoept, en dat is voor haar nu vrij normaal, terwijl de kinderarts wil dat ze dus elke dag poept, dus krijgt weer 3 maal daags volle mep medicatie ervoor en hopen dat het dan op gang blijft komen.
Ook is ze hangeriger slaapt ze wat meer, en heeft ze echt haar buien, die beduidend anders zijn als dwarse peuterbuien.
alles bij elkaar vond de arts dit wel verontrustend, en moeten we over 2 ( inmiddels anderhalve week) bloed laten prikken op bepaalde waardes ivm verdenking coeliakie, over 4 weekjes de uitslag.
we krijgen bijlange na niet genoeg poeder binnen ook, ze merkt het gewoon of ze nou wel of niet ziet ze weet dondersgoed dat het voor haar iets doet wat ze niet fijn vind. dus moet nu dosis per week verhogen en dus met wat water aanmaken en zo dus naar binnenwerken arm schaapje maar anders een vertekend beeld en dat willen we niet.
Blijft spannend dus

lief dat je er naar vraagt
tearsong qua maat zit mijn neefje daar ook in okt 2005,
vraagje ben gewoon even nieuwschierig, is er nog iets merkbaar dat hij te vroeg geboren was? of is daar totaal niets meer van te merken

??
en ik vraag me ook af hoe het met Kady is
en met de rest natuurlijk ook