Dat bedoel ik, absoluut niet handig als je gewoon als echte hollander "een toetje" wil eten na je maaltijd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Misschien in een grote slakom. Maar dan?
Niet echt de snuggerste he?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef aychelle het volgende:
Gut, ik las even '' Pijpen in de supermarkt '' ....
Duur niet, maar een jaar geleden kostte een zak nog 18.000 maximaal.quote:
voor 1 kilo ja? Jee..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 05:15 schreef reem het volgende:
Ja ik wou net zeggen, daar betaal je hier toch al snel ¤10 voor...
Wat zijn Golden Longs?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
De golden longs waren vandaag in de aanbieding bij de Carrefour. Normaal 25.650, nu 25.150 per kilo. Jawel, 500 Rupiah goedkoper, oftewel 3 eurocent... Bintang Bier (van Heineken) is bij de Hypermart in de aanbieding van 9.450 (68 eurocent) voor 8.450 (60 eurocent) per blikje
Van die "McDonalds" frietjes, die dunne.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:30 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat zijn Golden Longs?
Portefeuilles?
Rozijnen?
Kwallen?![]()
Ahaa!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Van die "McDonalds" frietjes, die dunne.
Nou, die dus. Die lekkere crispy dingen i.t.t vlaamse frieten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:50 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ahaa!!![]()
Tja, hier zijn dat "lucifer frietjes": "Pommes alumette"(terwijl het natuurlijk gewoon "Franse frietjes" zijn!
)
O jij ook al? Ik heb ook zo'n hekel aan die dikke frieten die zo vol met vet zitten dat ze ombuigen als je ze rechtop houdt...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, die dus. Die lekkere crispy dingen i.t.t vlaamse frieten.
Dat dus inderdaad.. van die vetzuigers.. Nee, doe mij maar van die mooie Golden Longs.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:46 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
O jij ook al? Ik heb ook zo'n hekel aan die dikke frieten die zo vol met vet zitten dat ze ombuigen als je ze rechtop houdt...
Ik hou het bij "Nederlandse frieten"...een mooie tussenmaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad.. van die vetzuigers.. Nee, doe mij maar van die mooie Golden Longs.
Eeh, dit topic gaat ergens anders over dan jij denkt. Prijzen in supermarkten in het buitenland namelijk. Zie ook het subforum waar je in reageert: kaaskoppen in het buitenlandquote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Cool topic ook voor de toekomst!
Btw. wie heeft er nog kassabonnen uit 1999?
(Gisteren, Deen purmerend)
Bar-le-Dus bron water 2L. 58c.
pakje goedkope schouderham 65c.
pak maggi aardappelpuree-kas 1.09
Stroopwafels (merk?) 65c.
(ik doe zoiezo erg goedkoop inkopen)
Mijn vriendin maakt ze ook zelf en snijdt zo fijn dat het bijna rösti wordt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:43 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik hou het bij "Nederlandse frieten"...een mooie tussenmaat.. Bij gebrek aan beter maken we de frieten hier gewoon zelf.
![]()
Ik voel me altijd wel zo Hollands als ik trouwens mayo bij bestel bij frietjes
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:43 schreef breaky het volgende:
Ik voel me altijd wel zo Hollands als ik trouwens mayo bij bestel bij frietjes
En dan heb ik eigenlijk nog liever fritessaus in plaats van mayo....maar ja...kun je nergens krijgen hierzo.quote:
vergeef mij het tijdstip van postenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 06:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eeh, dit topic gaat ergens anders over dan jij denkt. Prijzen in supermarkten in het buitenland namelijk. Zie ook het subforum waar je in reageert: kaaskoppen in het buitenland
Het zij je vergeven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vergeef mij het tijdstip van posten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |