Een hele serie op FOX heeft natuurlijk prioriteit boven een specialtje op de BBC.quote:
Technisch gezien is Ripper een Buffyfilm.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:51 schreef Zhenar het volgende:
Alleen een Buffy film zou wmb prioriteit hebben boven een nieuwe Whedonshow
Ik haat Buffy niet, ik vind haar alleen minder interessant dan al haarquote:Op woensdag 9 april 2008 23:58 schreef Ridley het volgende:
[..]
Technisch gezien is Ripper een Buffyfilm.
Of bedoel je Buffy het personage? Terwijl je die haat uit de grond van je hart...
Ik geef alleen mijn rangorde weer, waarmee ik niet zeg dat ik hetgene onderaan die rangorde niet graag zou zienquote:Op donderdag 10 april 2008 00:06 schreef Ridley het volgende:
Het is geen goedkope tv-film. Doe niet zo arrogant, maakt je er niet aantrekkelijker op.
Trouwens wat is er mis met goedkope tv, Angel en Buffy hadden ook maar een minimaal budget. Of vond je die series ook te min?
Gniffelquote:Op donderdag 10 april 2008 00:12 schreef Ridley het volgende:
Waarom moet je gelijk mijn favo serie dissen?
Mijn rangorde is als volgt:
- een hele nieuwe reeks van Everwood
- Dollhouse 7 seizoenen
- Dollhouse 10 afleveringen
- Ripper
Hij had Willow, Fred, Lilah, Harmony, Illyria, Willow, Tara en Anya niet genaaid hoor.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:13 schreef TheThirdMark het volgende:
Angel is de tofste.
Wie naait élk wijf van de Cast én dan óók nog een keer Bones!
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:17 schreef Ridley het volgende:
@Zhenar: ik vind het niet leuk dat je zo kwetsend doet.
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:17 schreef Ridley het volgende:
[..]
@Zhenar: ik vind het niet leuk dat je zo kwetsend doet.
Doet meequote:Op donderdag 10 april 2008 00:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gniffel![]()
Ik zie nog liever twee zwervers in elkaars gezicht kotsen, dan dat ik ook maar een promo van Everwood moet zien
Haha, ik kan dan ook altijd helemaal blij worden en 9 van die 10 keer is er niemand om het mee te delen. Ik had het pas nog toen ik Giles in Sweeney Todd zag!quote:Op zondag 13 april 2008 23:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja ik ben altijd enthousiast als ik zie dat acteurs twee rollen heeft gespeeld en ik dat niet direct zie..
Serieus?!quote:Op zondag 13 april 2008 23:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh My Powers That Be! Roy uit The Office (David Denman) = Skip!
Ja ik ben altijd enthousiast als ik zie dat acteurs twee rollen heeft gespeeld en ik dat niet direct zie..
Legitiemquote:Op maandag 14 april 2008 10:13 schreef Liquidootje het volgende:
spam!
Die is slecht, maar stiekem op sommige punten hilarischquote:Op maandag 14 april 2008 14:44 schreef Mardoek50 het volgende:
Congrats SMG!En ja, het gaat hard.
![]()
Morgen zendt Veronica om 20:30 uur "Eurotrip" uit.
Ja, dat had ik begrepen.quote:Op maandag 14 april 2008 15:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die is slecht, maar stiekem op sommige punten hilarisch![]()
Ik lees de samenvattingen op wikipedia.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:31 schreef Liquidootje het volgende:
Leest iemand nog die stripjes?
Iedereen is logischerwijs naar het Dollhouse-topique verhuisd.quote:
Die was erg puik ja. Wat was ik gelukkig toen 'ie op de Angel Soundtrack verscheen; 3 minuten lang en geen stemmen er doorheen.quote:
Vind ik ook, beetje lastig te volgen allemaal, je moet denk ik veel meer erbij bedenken dan op tv. Ben niet zo'n ervaren comic-lezer iigquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vind het ook spannend, maar echt veel te moeilijk om te lezen. Je moet er echt voor gaan zitten...
Toegegeven, het zou wel erg obvious zijn, maar je weet het maar nooitquote:But Angel's not just fighting for his own life, the fate of someone he never thought he'd see again hangs in the balance.
Ik vond het rot van wb dat ze angel gecancelled hebben. Nu haat ik ze gewoon ronduitquote:Op maandag 26 mei 2008 12:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Het originele plan, toen nog niet bekend was dat seizoen 5 het laatste Angelseizoen zou zijn, was dat Fred zich zou splitsen in Illyria en Fred.
Dan nog is het wel rot van Fox dat ze Vuurvlieg geannuleerd hebbenquote:
Mislukkeling?!!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:31 schreef Dizer het volgende:
WTF!! James Marsters speelt de hoofdrol (als Piccolo) in de Dragon Ball (nu al de mislukkeling film van de eeuw) film![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry Liquiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:48 schreef Liquidootje het volgende:
Na maandenlang niet posten.. Is dat jouw binnenkomst?
Dizer
Welke? (ik ga ze dan ook kijken en kunnen we dus samen sad zijn..)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:50 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb drie films vanwege David Boreanaz gekeken. Hoe sad is dat. [ afbeelding ]
Doe nog maar een keertje dan!quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:21 schreef Liquidootje het volgende:
Elke keer als si hier post, dan moet ik dat ook doen.
Bij deze.
Mr. Fix Itquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:12 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Welke? (ik ga ze dan ook kijken en kunnen we dus samen sad zijn..)
Dat was geniaal jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 03:32 schreef Marble het volgende:
"I am a teenage girl. I like blue jeans. And irony. I often let boys take advantage of my weak emotional states.".
Referral Deniedquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:07 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een leuke feauteau. Angelcakes en Clairebear.
Dan zet ik ook nog even mijn favorietjes neer. Gewoon. Daarom!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:07 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een leuke feauteau. Angelcakes en Clairebear.
Zit een termijn van 12 uur aan vast, dus je had nog een half uur! Geen paniek!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:43 schreef Liquidootje het volgende:
Whoeps niet gezien smash-it. Hierbij als nog de repliek.
...en is het tijd voor de veel interessantere dialogen tussen Mo en mij.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef -Mo- het volgende:
Nu is het afgelopen met jullie replieken op elkander.
Idd. Zullen we binnenkort een David Boreanaz-marathon houden waarin we al zijn films kijken en als bonus de Married With Children aflevering waarin hij speelt?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
...en is het tijd voor de veel interessantere dialogen tussen Mo en mij.
En natuurlijk "Macabre Pair of Shorts", waar hij door een vampier gebeten wordt!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Idd. Zullen we binnenkort een David Boreanaz-marathon houden waarin we al zijn films kijken en als bonus de Married With Children aflevering waarin hij speelt?
Inderdaad. Ga je schamen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:35 schreef Bleeding het volgende:
dit topic maakt mij weer pijnlijk duidelijk dat het een grote schande is dat ik de dvd-set nog niet heb aangeschaft
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En natuurlijk "Macabre Pair of Shorts", waar hij door een vampier gebeten wordt!
Vooral het pimpen met David Boreanaz op de cover wekt vertrouwenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er veelbelovend uit, moet ik zeggen.
neeee, niet het hoekjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:28 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga je schamen!
*wijst naar hoekje
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef alwaysthebest het volgende:
SMG's top 10 mannelijke tv-karakters die zij zou willen spelen. (Wat een toffe lijst).
SMGquote:8. Eric Cartman, South Park (1997-present)
No one gets better dialogue on television than Cartman. Nobody.
En wel Saved By the Bellquote:
Oh en 1 is nog het 'minst leuk'! (het wordt alleen maar beter!) Vooral 6 is vet! Enjoy en deel af en toe wat hier met de oudgedaagden.. Ik kan die hele serie echt dromen namelijk.. Buffyquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:33 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ben pas bezig met seizoen 1 op dvd. Best wel vetRest van de seizoenen ook maar kijken ( Buffy )
Dexterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef alwaysthebest het volgende:
SMG's top 10 mannelijke tv-karakters die zij zou willen spelen. (Wat een toffe lijst).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |