Referral Deniedquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:07 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een leuke feauteau. Angelcakes en Clairebear.
Dan zet ik ook nog even mijn favorietjes neer. Gewoon. Daarom!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:07 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een leuke feauteau. Angelcakes en Clairebear.
Zit een termijn van 12 uur aan vast, dus je had nog een half uur! Geen paniek!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:43 schreef Liquidootje het volgende:
Whoeps niet gezien smash-it. Hierbij als nog de repliek.
...en is het tijd voor de veel interessantere dialogen tussen Mo en mij.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:58 schreef -Mo- het volgende:
Nu is het afgelopen met jullie replieken op elkander.
Idd. Zullen we binnenkort een David Boreanaz-marathon houden waarin we al zijn films kijken en als bonus de Married With Children aflevering waarin hij speelt?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
...en is het tijd voor de veel interessantere dialogen tussen Mo en mij.
En natuurlijk "Macabre Pair of Shorts", waar hij door een vampier gebeten wordt!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:38 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Idd. Zullen we binnenkort een David Boreanaz-marathon houden waarin we al zijn films kijken en als bonus de Married With Children aflevering waarin hij speelt?
Inderdaad. Ga je schamen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:35 schreef Bleeding het volgende:
dit topic maakt mij weer pijnlijk duidelijk dat het een grote schande is dat ik de dvd-set nog niet heb aangeschaft
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En natuurlijk "Macabre Pair of Shorts", waar hij door een vampier gebeten wordt!
Vooral het pimpen met David Boreanaz op de cover wekt vertrouwenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er veelbelovend uit, moet ik zeggen.
neeee, niet het hoekjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:28 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Ga je schamen!
*wijst naar hoekje
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef alwaysthebest het volgende:
SMG's top 10 mannelijke tv-karakters die zij zou willen spelen. (Wat een toffe lijst).
SMGquote:8. Eric Cartman, South Park (1997-present)
No one gets better dialogue on television than Cartman. Nobody.
En wel Saved By the Bellquote:
Oh en 1 is nog het 'minst leuk'! (het wordt alleen maar beter!) Vooral 6 is vet! Enjoy en deel af en toe wat hier met de oudgedaagden.. Ik kan die hele serie echt dromen namelijk.. Buffyquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:33 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ben pas bezig met seizoen 1 op dvd. Best wel vetRest van de seizoenen ook maar kijken ( Buffy )
Dexterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef alwaysthebest het volgende:
SMG's top 10 mannelijke tv-karakters die zij zou willen spelen. (Wat een toffe lijst).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |