die van twente werkt niet...quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:22 schreef wolferl het volgende:
FC Twente '08/'09
[ afbeelding ]
Roda JC '08/'09
[ afbeelding ]
Meer volgt...
Kloptquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:26 schreef schoorl het volgende:
umbro verdwijnt helemaal uit nederland denk ik
Op de site van Roda JC staat het uitschirt er ook bij , deze wordt lichtblauw :quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:22 schreef wolferl het volgende:
FC Twente '08/'09
[ afbeelding ]
Roda JC '08/'09
[ afbeelding ]
Meer volgt...
Wat lelijk, ik vind die ze dit seizoen hebben net zo mooi eigenlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Op de site van Roda JC staat het uitschirt er ook bij , deze wordt lichtblauw :
[ link | afbeelding ]
Die kleuren zijn wel verschrikkelijk lelijkquote:
Was toch een of ander Retro ding?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die kleuren zijn wel verschrikkelijk lelijk
Begin April.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:25 schreef DRD het volgende:
Ben benieuwd wanneer nike met het nieuwe thuisshirt van oranje gaat komen. Had hem eigenlijk al wel verwacht.
quote:Nieuwe shirt
“Volgende week ontvangen de seizoenkaarthouders een brief voor de bestelling van het nieuwe tenue van FC Groningen. Voor slechts dertig euro per stuk kunnen zij maximaal twee shirts aanschaffen uit de nieuwe kledinglijn van FC Groningen voor komend seizoen. Afbeeldingen van het nieuwe thuis- en uittenue zullen voor het eerst te zien zijn in het FC Groningen Journaal, dat eind deze week zal verschijnen en vanaf komend weekeinde huis-aan-huis zal worden verspreid in onder meer Groningen en Haren. Daarnaast zullen wij de afbeeldingen eind deze week plaatsen op deze website.”
Bron: FC Groningen
quote:'Oude logo vanaf seizoen 2009-2010 terug op het shirt!'
07-03-08
Met ingang van het seizoen 2009-2010 zullen de tenues van Ajax weer zijn versierd met het enige echte Ajax logo, zo weet DSWeblog vandaag te melden. Stuwende kracht achter de terugkeer van het oude logo zou, behalve de supporters, de nieuwe hoofdsponsor Aegon zijn. Volgens DSWeblog heeft men bij Aegon zich hard gemaakt voor de terugkeer van het gezicht van Ajax, dit als gebaar naar de Ajax supporters. Aegon denkt op deze manier de supporters snel voor zich te winnen. Er is nog getracht om de Ajax shirts komend seizoen al van het oude logo te voorzien, maar de ontwerpen van het shirt 2008-2009 zijn al in een dermate vergevorderd stadium dat in overleg met Adidas is besloten het oude logo in 2009 in gebruik te nemen. Het nieuwe uitshirt zal overigens blauw worden met een gele afzetting (zie reconstructie-fototje).
Als bovenstaand bericht klopt is dat alvast de eerste stap naar de definitieve terugkeer van het echte logo waar in 1993 om commerciële redenen afscheid van werd genomen. Supporters pleiten al enkele jaren voor terugkomst ervan.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het shirt van Groningen gaat terug naar de begin jaren 90 lijkt het wel.. Groen en paars is toch geen combinatie.
Begin jaren 70 lijkt het wel...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het shirt van Groningen gaat terug naar de begin jaren 90 lijkt het wel.. Groen en paars is toch geen combinatie.
Gadverdamme, wat een walgelijk shirt.quote:
Doet me aan het shirt van Chelsea denken..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een walgelijk shirt.
Er zit een beetje designer in ons allemaal.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik was het, met Paint.
Daarover gesproken, na wat gelekte foto's heeft iemand een mock-up gemaakt van de shirts van volgend seizoen. Niets officieels dus, maar hij zat er al vaker erg dichtbij:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doet me aan het shirt van Chelsea denken..
Nou ja, glorietijden. De eerste jaren in de geschiedenis van FC Groningen waren nou niet bepaald gloriejaren. Het heeft slechts de kleur van het eerste shirt van FCG.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:12 schreef wolferl het volgende:
Niet verkeerd die shirtjes van Groningen, ben zelf liefhebber van het terug gaan naar glorietijden.
Nou ja, de kans is vrij groot dat het blauw wordt ivm Aegon en je hoeft maar 1 uitshirt van Adidas te vinden of je weet hoe de hele lijn van Adidas voor volgend seizoen is...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:45 schreef Blight het volgende:
Dat Ajax-shirt slaat als een lul op een drumstel. Dat heeft gewoon iemand zelf in elkaar geknutsteld met photoshop. Daar zou ik geen waarde aan hechten.
Sowieso knap dat iemand een reconstructie kan maken van iets wat in de eerste plaats nog niet ontworpen is..
Dat is zwarte shirt is denk ik het 3e shirt toch? Wat een cool shirt zegquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daarover gesproken, na wat gelekte foto's heeft iemand een mock-up gemaakt van de shirts van volgend seizoen. Niets officieels dus, maar hij zat er al vaker erg dichtbij:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In ieder geval beter dan van dit seizoen.
Dat is inderdaad door iemand in elkaar gefotoshopped.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nieuwe uitshirt van ons ziet er niet uit
't Lijkt veel te veel op 't shirt van Chelsea, en dat is niet positiefquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doet me aan het shirt van Chelsea denken..
Staan al in de Veronica Magazine. Ik maak wel ff screentjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Telegraaf zet vannacht om 00.01 het nieuwe thuistenue van Oranje online.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daarover gesproken, na wat gelekte foto's heeft iemand een mock-up gemaakt van de shirts van volgend seizoen. Niets officieels dus, maar hij zat er al vaker erg dichtbij:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ziet er grappig uitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Mn scanner en mn webcam hadden geen zin vandaag, dus dan maar met mn mobiel...
Nice workquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Witte broek, prima. Lichtblauwe sokken vind ik dan wel weer dubieus. Die horen gewoon oranje te zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Op die manier zijn ze wel goed inderdaad, die onderste, al was het maar omdat die jaren '70 shirts een veel coolere pasvorm hadden. Maar de enige overeenkomst verder met het nieuwe uitshirt is de kleur paars, door die groene strepen erdoorheen die plotsklaps onderbroken worden zien die nieuwe er meer uit als werkkleding van de oude PTT ofzo, echt geen gezicht, ik krijg er vooral een erg 'derde klasse zondag' gevoel bij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die paarse shirts wel gaaf heur.
In de tekst staat ook dat er nog een rood-wit-blauwe baan op de broek zit. Maar die is op de foto niet echt zichtbaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:47 schreef DRD het volgende:
[..]
Witte broek, prima. Lichtblauwe sokken vind ik dan wel weer dubieus. Die horen gewoon oranje te zijn.
Hoef je niet scheef naar je monitor te kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel. Ik was te lui na allemaal gekloot met mn scanner enzoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoef je niet scheef naar je monitor te kijken.![]()
[ afbeelding ]
Best goed zeg, al horen die sokken sowieso niet blauw te zijn, maar Nassau-blauw heeft dan nog een betekenis, dus valt wat voor te zeggen. Beter dan die donkerblauwe shit die je voorheen soms zag. Het logo is nu ook zeer oké (embleem dan, verder zou natuurlijk de oude leeuw nog altijd terug moeten), en die kraag vind ik lang niet gek. Lijkt wat meer naar binnen te lopen, da's wel vet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer gaan ze die dragen dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:28 schreef Hung-05 het volgende:
nieuwe shirt van Feyenoord europees al gezien= met goud
wen er maar aan want we spelen op het EK officieel alle poulewedstrijden 'thuis'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:02 schreef neilpad het volgende:
Ik vind hem lelijk en heel erg eind jaren 90' aandoen.
zoietsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:02 schreef neilpad het volgende:
Ik vind hem lelijk en heel erg eind jaren 90' aandoen.
old-school Lottoquote:
wat heeft zidane er mee te maken ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:42 schreef reem het volgende:
De twee helden bij de presentatie van het nieuwe River shirt
[ afbeelding ]
THUIS
[ afbeelding ]
UIT
[ afbeelding ]
Leuk shirtquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:51 schreef venomsnake het volgende:
Uitshirt Barcelona 2008/2009
http://www.youtube.com/watch?v=FFvwmdDh3ZY
!!
Wat een gaaf ding
ondanks die Unicef reclame
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En niet geheel ontoevallig.. De zoon van Zidane heet Enzoquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:52 schreef reem het volgende:
Zidane is een grote bewonderaar van Enzo Francescoli (de man links in beeld), de beste speler die River Plate ooit gekend heeft. Verder is het een adidas icoon, dus om de presentatie een beetje op te leuken en er ook internationaal de aandacht op te laten vestigen had men hem ingevlogen.
Nou, die zien er toch leuk uitquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:33 schreef venomsnake het volgende:
Nieuwe oranje shirts, uit en thuis..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |