Yep.... T'is een heel ander spel. Not the cluedo from the past.....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken Cluedo wel, maar dat ziet er toch anders uit?? Dat is toch een bordspel??
Met die opstaande vlakjes is toch van: is het een man of een vrouw, met een snor, een bril en weet ik veel en dat je dan dezelfde moet overhouden??
Claire is ook zo dom als je maar kan bedenken, als ze DGK verlaat gaat het gemiddelde IQ ( wat al vrij laag ligt) zeker omhoog met de helft/ 50% !!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:51 schreef Nostalgist het volgende:
Claire zingt ook de hele tijd de tune van "wie ben ik"
Ranzige teksten van Ron Brandsteder komen bij me naar boven.....
Zal wel de simpele interpretatie zijn van het spel in de nieuwe uitvoering voor de hedendaagse jeugd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken Cluedo wel, maar dat ziet er toch anders uit?? Dat is toch een bordspel??
Met die opstaande vlakjes is toch van: is het een man of een vrouw, met een snor, een bril en weet ik veel en dat je dan dezelfde moet overhouden??
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yep.... T'is een heel ander spel. Not the cluedo from the past.....
Oh gelukkig, ik ben gewoon te conservatiefquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel de simpele interpretatie zijn van het spel in de nieuwe uitvoering voor de hedendaagse jeugd.
Qua lengte bedoel je dan toch? Klein mannetje met een rotkop...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:55 schreef Nostalgist het volgende:
Brian ziet er een beetje uit als Tom Cruise.
Mooi blauw is niet lelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Oh gelukkig, ik ben gewoon te conservatief
En weer geen seconde rust daar in de Chill .. Nu zit Huub alweer op de piano te pingelen ... Het wordt me een beetje teveel die Chill. Kan di epiano niet weer terug naar kantoor ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:56 schreef mazaru het volgende:
Huub: Zijn jullie gestopt met spelletjes?
Eric: Ja
Huub: Uit eigen beweging, offeeeeehhh
Eric: Nee, helemaal spontaan
Huub: Spontaniteit in de gouden kooi! Dat dat nog bestaat, ongelooflijk.
Meer zijn haar.... is dat niet de stijl van "eyes wide shut"?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Qua lengte bedoel je dan toch? Klein mannetje met een rotkop...
Zo... Huub is zuur over z'n beoogde scriptwending...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:56 schreef mazaru het volgende:
Huub: Zijn jullie gestopt met spelletjes?
Eric: Ja
Huub: Uit eigen beweging, offeeeeehhh
Eric: Nee, helemaal spontaan
Huub: Spontaniteit in de gouden kooi! Dat dat nog bestaat, ongelooflijk.
oh nee dat kleine mannetje is Huubje , die rotkop komt wel overeen ..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Qua lengte bedoel je dan toch? Klein mannetje met een rotkop...
Amanda heeft vanmiddag alles wat ze op de kappersschool geleerd heeft op Brian z'n haar losgelaten..quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Meer zijn haar.... is dat niet de stijl van "eyes wide shut"?
En eigenlijk heeft Huub net zo'n arrogante kop als TC, sorry to say so ladies . TC is wel knapper daarentegen, maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
oh nee dat kleine mannetje is Huubje , die rotkop komt wel overeen ..
Mwah.. zo geweldig vind ik TC ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
En eigenlijk heeft Huub net zo'n arrogante kop als TC, sorry to say so ladies . TC is wel knapper daarentegen, maar daar is ook alles mee gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |