Nadia heeft het te druk met zwanger zijn??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda geeft kushandjes naar Lieke. Of ze asjeblieft een brief wil schrijven.....
Mijn hemel....
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef akveor het volgende:
Iedereen geeft wel veel op Claire af.... maar een tijd geleden werd er nog argument nog gebruikt als meest normale persoon in de villa...
Met alle respect maar momenteel vin dik ze allemaal niets. Eric heb ik nooit wat gevonden en hij bewijst maar weer dat ie ook niets is. Halfzachte watjes daar allemaal.... wachtend tot ze uit hun lijden verlost worden.
Laat het snel zijn.
Claire=Ordinair?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:41 schreef neo567 het volgende:
Calire loopt een partij te slijmen bij Huub, echt misselijkmakend, gadverdamme wat een goedkope hoer schuilt er in Claire Bleghhhhhhh
Tis echt een slappe vertoning geworden terwijl Claire ideaal zou zijn om keihard maar dan ook keihard te bashen; zodat ze jankend de poort uit zou lopen, echter kiest claire ervoor om zich voluit te laten gebruiken als onderdanig sloofje en ja knikkertje van Huub, echt Huubquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef akveor het volgende:
Iedereen geeft wel veel op Claire af.... maar een tijd geleden werd er nog argument nog gebruikt als meest normale persoon in de villa...
Met alle respect maar momenteel vin dik ze allemaal niets. Eric heb ik nooit wat gevonden en hij bewijst maar weer dat ie ook niets is. Halfzachte watjes daar allemaal.... wachtend tot ze uit hun lijden verlost worden.
Laat het snel zijn.
Eeyore, the old grey Donkey, stood by the side of the stream, and looked at himself in the water. "Pathetic," he said. "That's what it is. Pathetic."quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia heeft het te druk met zwanger zijn??
WB
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eeyore, the old grey Donkey, stood by the side of the stream, and looked at himself in the water. "Pathetic," he said. "That's what it is. Pathetic."
![]()
Thanks,![]()
Dat duurt nog even maar Huub gaat dat niet volhouden, volgens mij voelt ie echt niet veel voor haar. Hij zit de laatste dagen veel te piekeren en het zal mij niet verbazen als ie dit toneelstukje niet lang meer volhoud.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:41 schreef neo567 het volgende:
Calire loopt een partij te slijmen bij Huub, echt misselijkmakend, gadverdamme wat een goedkope hoer schuilt er in Claire Bleghhhhhhh
Truste Ruudquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het was me wederom aangenaam vertoeven hier.![]()
Truste Fok.
En als ik Nena aan de lijn heb gehad zijn jullie de eersten die het horen.
![]()
Clue doquote:
Ik ken Cluedo wel, maar dat ziet er toch anders uit?? Dat is toch een bordspel??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Clue do
"Do find the clue"
In het nederlands vaak uitgesproken als; cluueeedo
Cloedoe is de eigenlijke titel
Wil je dat soort dingen hier niet roepenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef mazaru het volgende:
Zelfs als Claire zou worden omgeruild door Natasja, zou het nog een verbetering zijn
Hopelijk gaat die goedkope ja-knikker van Huub overstuur de poort uit, ze is echt zow domquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:47 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dat duurt nog even maar Huub gaat dat niet volhouden, volgens mij voelt ie echt niet veel voor haar. Hij zit de laatste dagen veel te piekeren en het zal mij niet verbazen als ie dit toneelstukje niet lang meer volhoud.
Clairtje naar huis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |