abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 12:04:48 #276
135305 beequeen
Lost.
pi_57007791
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:00 schreef Kinga het volgende:

Wat hebben ze uitgevoerd in die sauna dan?
Een nietsverhullende "massage sessie" en dan druk ik me nog heel netjes uit. Er staan caps en een gifje in een van de COSsen van gisteren als je het met eigen ogen wilt zien, ik plaats ze niet meer.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:05:46 #277
130755 Kinga
versier hier
pi_57007798
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Een nietsverhullende "massage sessie" en dan druk ik me nog heel netjes uit.
Oh, moeten ze zelf weten toch...
pi_57007805
Tilly in de villa...
pi_57007934
Tilly is tof.
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 12:13:41 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_57007940
Brian heeft geen zin meer in fucking boring momenten in de Villa. Vroeger was hij passief maar deed dat vanuit tactische overwegingen. Desnoods maar weer grasmaaien of de sauna in. Het is weer de B en A show.....

Mute.
― Mark Twain
pi_57007966
B&A hebben het wel gezellig en praten nu ff over de ontslagronde.
Ze denken dat één van hun op de stoel zit, en willen even kijken of ze er wat van kunnen maken. Zo niet, dan niet. Weinig stress dus, en dat was wel de bedoeling volgens mij van kamp HJCE.
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:19:58 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_57008063
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh, moeten ze zelf weten toch...
Dat dus, vooralsnog zijn ze gewoon een stel in een relatie, en wat voor sex ze hebben is mijn probleem niet.
Persoonlijk vind ik het verderfelijker om het uit te zenden of er naar te kijken, dan dat het gebeurt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_57008125
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Een nietsverhullende "massage sessie" en dan druk ik me nog heel netjes uit. Er staan caps en een gifje in een van de COSsen van gisteren als je het met eigen ogen wilt zien, ik plaats ze niet meer.
linkje?
Goedemorgen :W
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:23:47 #284
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_57008147
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat dus, vooralsnog zijn ze gewoon een stel in een relatie, en wat voor sex ze hebben is mijn probleem niet.
Persoonlijk vind ik het verderfelijker om het uit te zenden of er naar te kijken, dan dat het gebeurt.
Het is imho wel en beetje tegenstrijdig met het niet on-cam neuken vanwege de kinderen die eventueel aan het kijken zijn, als ze daar zo mee waren begaan hadden ze dit ook niet gedaan.
be nice or go away
pi_57008171
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
En dat is nog het mooiste van alles...
Als B&A in de sauna zitten en de streams staan daar niet op dan hoor je nogal wat volk zeuren dat ze offstream zijn. En als we dan mee mogen genieten wat er daar aan de gang is is het ook weer niet goed.
Aan de kijker dan de keus om er wel of niet naar te kijken toch. En ach, zo ver ging het ook weer niet.
pi_57008200
Amanda babbelt over wepsen, Mike over bommels.
  † In Memoriam † woensdag 27 februari 2008 @ 12:26:11 #287
135305 beequeen
Lost.
pi_57008203
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:22 schreef blomst het volgende:

linkje?
De gifjes van Mazaru doen het niet, misschien zijn ze verwijderd.

[COS #3342] Polka hier-Polka daar, maar niet in DGK.
― Mark Twain
pi_57008258
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:23 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Het is imho wel en beetje tegenstrijdig met het niet on-cam neuken vanwege de kinderen die eventueel aan het kijken zijn, als ze daar zo mee waren begaan hadden ze dit ook niet gedaan.
Daar zijn zij niet iig niet verantwoordelijk voor, voor die kinderen die evt kijken.
Go hard or go home
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:29:59 #289
145755 kahaarin
pi_57008297
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:28 schreef noekje het volgende:

[..]

Daar zijn zij niet iig niet verantwoordelijk voor, voor die kinderen die evt kijken.
Dat klopt daar heb je gelijk in, ze hebben echter zelf die uitspraak gedaan, dat ze 's middags geen sex hebben omdat er dan kinderen kunnen (mee)kijken, als ze zulke dingen zeggen en dan vervolgens toch een peep-showtje houden is het imho een beetje tegenstrijdig.
be nice or go away
pi_57008352
Huub staat nog steeds verteld over het gedrag van Brian gisteren.

Palma vond het ook vreemd, wil er blijkbaar niet teveel over zeggen, maar ze vindt wel dat Amanda strak gehouden moet worden.
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:34:04 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57008378
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:32 schreef mootie het volgende:
Palma vond het ook vreemd, wil er blijkbaar niet teveel over zeggen, maar ze vindt wel dat Amanda strak gehouden moet worden.
Misschien kan ze een halsbandje regelen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57008394
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:29 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat klopt daar heb je gelijk in, ze hebben echter zelf die uitspraak gedaan, dat ze 's middags geen sex hebben omdat er dan kinderen kunnen (mee)kijken, als ze zulke dingen zeggen en dan vervolgens toch een peep-showtje houden is het imho een beetje tegenstrijdig.
Brian als kindervriend beschouwen, is niet slim. Hij vond Natasia een supermoeder.
Er moest kinderen in zijn clip. We zagen alleen een hoerige Amanda en wat biljetten.
Bassie met zijn leverplekken gekleurde handen die kinderbolletjes van zich afduwt, verdient nog eerder de term kindervriend dan Brian.
Go hard or go home
pi_57008455
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:32 schreef mootie het volgende:
Huub staat nog steeds verteld over het gedrag van Brian gisteren.

Na het filmpje te hebben bekeken van gisteravond, kan ik alleen maar concluderen dat er met die gast geen normaal gesprek te voeren valt. Engheid en domheid gebundeld en we hebben een Brian.
Go hard or go home
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:39:21 #294
145755 kahaarin
pi_57008482
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:34 schreef noekje het volgende:

[..]

Brian als kindervriend beschouwen, is niet slim. Hij vond Natasia een supermoeder.
Er moest kinderen in zijn clip. We zagen alleen een hoerige Amanda en wat biljetten.
Bassie met zijn leverplekken gekleurde handen die kinderbolletjes van zich afduwt, verdient nog eerder de term kindervriend dan Brian.
Nuff said.

Volgens mij was dat ook een poging om politiek correct over te komen.
be nice or go away
pi_57008487
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:37 schreef noekje het volgende:

[..]

Na het filmpje te hebben bekeken van gisteravond, kan ik alleen maar concluderen dat er met die gast geen normaal gesprek te voeren valt. Engheid en domheid gebundeld en we hebben een Brian.
Huub zei ook: Je kan beter je vriendin een keer helemaal verrrot schelden als je echt boos bent, en daarna je oprechte excuses aanbieden, dan op die manier in een relatie zitten.

*vraagt zich af of ze het daarmee eens is
pi_57008562
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Huub zei ook: Je kan beter je vriendin een keer helemaal verrrot schelden als je echt boos bent, en daarna je oprechte excuses aanbieden, dan op die manier in een relatie zitten.

Ik wel want ik begrijp dat je soms uit emotie enorm uit je slof kan schieten. Ik snap het zelfs als je daardoor een strijkplank plus bout door de kamer laat vliegen.
Wat hij doet, is constant de dreiging laten voelen. Manipuleren en alles zo draaien dat zij haar excuses aan moet bieden. Zij maakt toch de keuze om hem boos te maken. Kies ervoor!!
Hou ermee op want je maakt me boos. Alsof hij zelf geen enkele verantwoordelijkheid heeft. Ik kan er een enorme analyse over schrijven maar da's nou ook weer niet de bedoeling.
Go hard or go home
pi_57008594
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:43 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik wel want ik begrijp dat je soms uit emotie enorm uit je slof kan schieten. Ik snap het zelfs als je daardoor een strijkplank plus bout door de kamer laat vliegen.
Wat hij doet, is constant de dreiging laten voelen. Manipuleren en alles zo draaien dat zij haar excuses aan moet bieden. Zij maakt toch de keuze om hem boos te maken. Kies ervoor!!
Hou ermee op want je maakt me boos. Alsof hij zelf geen enkele verantwoordelijkheid heeft. Ik kan er een enorme analyse over schrijven maar da's nou ook weer niet de bedoeling.
Is overtuigd!

Was er natuurlijk wel van overtuigd dat de constante dreiging in een relatie buitengewoon onwenselijk is, maar aangezien ik zelf eigenlijk nooit boos ben kon ik me niet zo inleven in deel 1.
  woensdag 27 februari 2008 @ 12:45:27 #298
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57008601
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 12:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ben het daar wel mee eens.... een goede ruzie maakt vaak veel duidelijk.
Op woensdag 27 februari 2008 12:43 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik wel want ik begrijp dat je soms uit emotie enorm uit je slof kan schieten. Ik snap het zelfs als je daardoor een strijkplank plus bout door de kamer laat vliegen. Wat hij doet, is constant de dreiging laten voelen. Manipuleren en alles zo draaien dat zij haar excuses aan moet bieden. Zij maakt toch de keuze om hem boos te maken. Kies ervoor!!
of de afstandsbediening van de t.v. kapotgooi
pi_57008691
Ik probeer weleens met een deur te gooien, maar daar hangt dan meestal was overheen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')