Die met die FOK! poster voor het raam toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maarja, in welk appartement woon ik?
hey, dat is opweg naar mijn voormalige school. Volgens mij zit je dan toch liever aan de Dordtselaan dan aan die straat. Tussen de SM kelder, een pandjeshuis, en veel leegstand inquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb het bij La Cazuela nog nooit vol zien zitten in de Proveniersstraat. Vanavond zat ik dan ook weer er tegenover bij Dunya Lokanta
Wat?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
hey, dat is opweg naar mijn voormalige school. Volgens mij zit je dan toch liever aan de Dordtselaan dan aan die straat. Tussen de SM kelder, een pandjeshuis, en veel leegstand in
Nee, ik ben niet van buiten te herkennen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die met die FOK! poster voor het raam toch?
wij kennelijk wel xcuz-me herkende ons huis aan het hippe plastic voor ons raamquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van buiten te herkennen.
in je eentjequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
zoveel fokkertjes in de buurt en niet eentje die naar buiten kwam toen ik stond te klooien om de nieuwe bank het trappenhuis door te sjouwenm
Hebben jullie dat blije of dat saaie plastic?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij kennelijk wel xcuz-me herkende ons huis aan het hippe plastic voor ons raam
( je zou zeggen dat het niet opvalt tussn de dichtgetinmmerde deuren en ruiten in ons veilige buurtje)
Tegen de overvalgolf, het is 1 helicopter die rond risicotijden boven winkelcentra vliegt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:11 schreef junkiexp het volgende:
De laatste dagen cirkelen er plenty helicoptes boven de stad.
Volgens mij zijn ze wat kwijt.....
quote:
Wij waren eten bij jou om de hoek zo ongeveer!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:13 schreef Breuls het volgende:
En het was weer erg gezellig in Paddy's vanavond. Waar waren jullie?
In eenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:13 schreef Breuls het volgende:
En het was weer erg gezellig in Paddy's vanavond. Waar waren jullie?
Dat had je met recht mogen zeggen, als je acht dagen eerder jarig was geweest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, nu kan ik met recht zeggen dat ik nog láng niet jarig ben
Succesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:28 schreef Isegrim het volgende:
Zometeen Alicey verhuizen van Rotterdamnaar Schiedam
.
Amsterdamquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In eenstad waarvan de naam in dit topic nooit ende ten nimmer genoemd zal, mag en kan worden.
same herequote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, nu kan ik met recht zeggen dat ik nog láng niet jarig ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |