Hee, ik vroeg me al af wat dat ding boven m'n huis moest.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:39 schreef Koewam het volgende:
[..]
Tegen de overvalgolf, het is 1 helicopter die rond risicotijden boven winkelcentra vliegt.
gebouw Zalmhaven gaat plat. RNN7 zit daar al 5 jaar op een soort barter deal basis / luxe antikraak.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:28 schreef junkiexp het volgende:
Naast de hoge heren dus.
Heel veel plaats is daar ook niet meer ?
Of ze moeten de bus parkeerplekken van Spido opkopen.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:14 schreef Fredo55 het volgende:
Over een paar jaar is de Montevideo niet meer de hoogste woontoren in Rotterdam/Nederland.
Er komt nog een hogere, project heet Gedempte Zalmhaven.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:37 schreef ghanib het volgende:
Ok, dit is echt briljant: duizenden duckeendjes die in de Maas gaan 'racen', iedere duckeend met zijn eigen wedstrijdnummer
Volgens de Maasbode is het vanwege het weer uitgesteld tot 20 aprilquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:37 schreef ghanib het volgende:
Ok, dit is echt briljant: duizenden duckeendjes die in de Maas gaan 'racen', iedere duckeend met zijn eigen wedstrijdnummer
Albert Heijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:03 schreef _Boo_ het volgende:
Iemand nog een tip waar in Rotterdam je goede salades kan eten?
quote:
Ik heb net de AH Excellent Rauwe Ham met Meloenbolletjes Paassalade gehaaldquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:50 schreef Koewam het volgende:
Albert Heijn
Ik moet aan Bla-Bla denken, maar op hun menu staat maar één salade. Komt waarschijnlijk dat ik maaltijdsalades hier altijd associeer met vegetarisch.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:15 schreef _Boo_ het volgende:
Oke opnieuw, iemand nog een tip voor een restaurant in Rotterdam waar je goede salades kan eten?
Dat kleine tentje "Open" in de Jacobusstraat of de Mauritsstraat (weetikni) is een zijstraatje vd Oude Binnenweg, dáár kan je lekkere salades eten..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:15 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
![]()
Oke opnieuw, iemand nog een tip voor een restaurant in Rotterdam waar je goede salades kan eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |