Hangt er een beetje vanaf wie ie aan gaan stellen. Zelf had ik liever ook gezien dat ie fysiek aanwezig was in Amsterdamquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe zien jullie de komst van Cruyff? Mijn euforische stemming is eigenlijk een beetje omgeslagen naar een deceptie nu duidelijk is geworden dat Cruyff dus niet fysiek aanwezig is en zich vrijwel niet met het voetbal gaat bemoeien.
Neemt toch niet weg dat hij recht heeft op het geld? Als het verhaal klopt althans.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Rumille het volgende:
Golddigger. Verdient bij Chelsea al bakken met geld.
tuurlijk. Maar een arbitragezaak gaat wel heel ver.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef stefmans het volgende:
Geef Henk wel gelijk als hij dat geld te goed heeft hoort hij het te krijgen ook.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:28 schreef toma het volgende:
[..]
tuurlijk. Maar een arbitragezaak gaat wel heel ver.
quote:
Aangezien ik het zo al vanaf het eerste moment opvatte ben ik nog steeds net zo enthousiast.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe zien jullie de komst van Cruyff? Mijn euforische stemming is eigenlijk een beetje omgeslagen naar een deceptie nu duidelijk is geworden dat Cruyff dus niet fysiek aanwezig is en zich vrijwel niet met het voetbal gaat bemoeien.
Dat "Hé gappie...kom 's hierr..." doet me veel denken aan ditquote:
quote:Estebán Cambiasso verkoos op vijftienjarige leeftijd Real Madrid boven Ajax. De tegenwoordig speler van Internazionale was van mening dat de aanpassing op Spaanse bodem minder moeizaam zou verlopen. (AS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |