tuurlijk. Maar een arbitragezaak gaat wel heel ver.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef stefmans het volgende:
Geef Henk wel gelijk als hij dat geld te goed heeft hoort hij het te krijgen ook.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:28 schreef toma het volgende:
[..]
tuurlijk. Maar een arbitragezaak gaat wel heel ver.
quote:
Aangezien ik het zo al vanaf het eerste moment opvatte ben ik nog steeds net zo enthousiast.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe zien jullie de komst van Cruyff? Mijn euforische stemming is eigenlijk een beetje omgeslagen naar een deceptie nu duidelijk is geworden dat Cruyff dus niet fysiek aanwezig is en zich vrijwel niet met het voetbal gaat bemoeien.
Dat "Hé gappie...kom 's hierr..." doet me veel denken aan ditquote:
quote:Estebán Cambiasso verkoos op vijftienjarige leeftijd Real Madrid boven Ajax. De tegenwoordig speler van Internazionale was van mening dat de aanpassing op Spaanse bodem minder moeizaam zou verlopen. (AS)
Ho ho ho, hij is van mening dat ie nog geld tegoed heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:34 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom? Omdat Ajax z'n financiele verplichtingen niet nakomt?
Ik wist niet dat wij aan scouting dedenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:38 schreef Wooldoor het volgende:
Dat Ajax een speler op zo'n jonge leeftijd heeft gescout.
En ook niet dat ie ongelijk heeft, en zeker niet dat ie daarom dood moetquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ho ho ho, hij is van mening dat ie nog geld tegoed heeft.
Niet er meteen vanuit gaan dat ie gelijk heeft..
Jammer, je posts waren de laatste tijd een stuk beter dan voorheen. Zonde dat je je weer tot dit niveau moet verlagen.quote:Ga nu maar weer met een granaat spelen ofzo.
Uiteindelijk loopt dat voor ons allemaal goed af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |