Joh!quote:
Je gaat toch wel regelmatig onder de douche hè?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:47 schreef Copycat het volgende:
En dat vraag je aan mij, rokend op de bank met een pizza in de oven?
Eigenlijk zijn er best een flink aantal zaken die niet snel genoeg met de evolutie meegefiets hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:57 schreef Copycat het volgende:
Joh!
Straks ga je me vertellen dat koffie en thee ook niet bepaald helpen!?!
Hetmoettochnietgekkerwordenindewereld!
Geplastificeerde longen is zo'n voorbeeldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er best een flink aantal zaken die niet snel genoeg met de evolutie meegefiets hebben.
Om de dag. Drie seconden. Eens in de maand was ik mjn haar. En op die dag verwissel ik ook mijn sokken en ondergoed. En knip ik mijn teennagels. Terwijl ik een pizza eet!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:00 schreef noekje het volgende:
Je gaat toch wel regelmatig onder de douche hè?
IS! Een aantal is!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:01 schreef APK het volgende:
Eigenlijk zijn er best een flink aantal zaken die niet snel genoeg met de evolutie meegefiets hebben.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:07 schreef Copycat het volgende:
Buiten die gemiste T.
Hmmz, tijd voor siesta.quote:
Zijn moet juist is zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:18 schreef APK het volgende:
Ik zat zelf eerst aan 'zijn' te denken overigens, maar dat zag er ook niet uit.
En als je het woord 'aantal' niet gebruikt?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
Zijn moet juist is zijn.
Een aantal is enkelvoud ...
Tis verder mijn zaken niet maar zo doe ik het ook altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:28 schreef APK het volgende:
[..]
En als je het woord 'aantal' niet gebruikt?
'Eigenlijk is er best zaken....'![]()
Volgende keer maar weer een omweg zoeken.
Mijn taalgebruik is pas echt om tequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zat zelf eerst te denken overigens, maar dat zag er ook niet uit.
En dacht WTF??? Dennis??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:14 schreef PC eend het volgende:
Ik las dit
[..]
Mijn taalgebruik is pas echt om te![]()
Lees wel es wat terug![]()
![]()
Volgens mij ben ik het die Dennis heeft weggejaagd
Morgen pas toch ?quote:
Nee die ligt denk nog te snurken.. Nachtje doorhalen gaat je niet in je kouwe kleren zitten op die leeftijdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:30 schreef HiDiHo het volgende:
3 uurtjes slapen is niet fijn![]()
Ik ben iig wel moe vanavond
NMNS al wakker?![]()
Whaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef Talitha het volgende:![]()
Even testen of jullie massaal wegrennen als ik online kom.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |