Ja! Dat dus!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
en ik heb alle 12 posts terug gelezen en zie niks over een staking....![]()
doe je mailbox eens delen Jappertje darling
Geeft niks. Ik steun mijn users.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Dat dus!
Ik snap er ook niets van. Of zitten wij soms nu in het verdomhoekje???
Ik weet niet wat je ermee moet maar vooruit..quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
en ik heb alle 12 posts terug gelezen en zie niks over een staking....![]()
doe je mailbox eens delen Jappertje darling
Lief dat je die van mij even verwijderd had voor je deze screenprint maaktequote:Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je ermee moet maar vooruit..![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien is die PM beantwoordquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ja, en waar blijft die p0rn dan, Jappie???
Ja, met "I'll show you mine if you show me yours", dus ik showen en denk je dat ik iets terug heb gekregen?quote:
Er klopt iets niet met de datumvolgorde van die PM's...quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je ermee moet maar vooruit..![]()
[ afbeelding ]
Dacht ik al, mijn gordijnen worden vrijdag pas geleverdquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er klopt iets niet met de datumvolgorde van die PM's...![]()
Tis een HOAX!
Zo kan ik ook liegen dat ik ze wel open laatquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dacht ik al, mijn gordijnen worden vrijdag pas geleverd
daar is dan toch geen woord van gelogen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo kan ik ook liegen dat ik ze wel open laat
Nou buuf, heb de hele avond achter de vensterbank gelegen, niks gezien. En daar is ook geen woord van gelogen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar is dan toch geen woord van gelogen?
Met een kaars in je aars?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef PH52 het volgende:
Nou buuf, heb de hele avond achter de vensterbank gelegen, niks gezien. En daar is ook geen woord van gelogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |