zoiets spreek je lijkt mij voordat je gaat reizen af waar en hoelaat je op een station word opgehaaltquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:59 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Omdat? Als je opgehaald wordt op een station ofzo, of iemand wacht op je met het eten en je weet vantevoren niet precies hoe laat je de trein pakt is, lijkt het me niet meer dan normaal dat je dat even doorgeeft. Al doe ik het vaker per SMS.
Ach, op FOK! hier wordt wel vaker de boel omgedraaid. Ik schijn b.v. ongelukkig te zijn omdat ik een sociaal leven hebquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]en dan betichten jullie de kromme van gestoord gedrag?
En de NS kan ook heel goed op tijd rijden he...quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zoiets spreek je lijkt mij voordat je gaat reizen af waar en hoelaat je op een station word opgehaalt
om dan nog eens in de trein over te gaan bellen is behoorlijk sneu
www.ns.nl voor je reizen te plannen!
Wat begrijp je niet aan 'en je weet niet precies hoe laat je de trein pakt'? En bovendien : ik ben vaak genoeg een kwartier later thuis ivm vertraging, het lijkt me wel zo netjes als je mensen op je wachten je dat even doorgeeft aan ze.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zoiets spreek je lijkt mij voordat je gaat reizen af waar en hoelaat je op een station word opgehaalt
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:02 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ach, op FOK! hier wordt wel vaker de boel omgedraaid. Ik schijn b.v. ongelukkig te zijn omdat ik een sociaal gestoord leven heb.
Nee hoor. Ik weet soms op vrijdag niet hoelaat ik vertrek vanaf school. Dus nee, dan spreek ik niet af met MM dat ik om 18u daar ben. Dan bel ik hem als ik er bijna ben zodat hij me kan ophalen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jij plant je dagen van minuut tot minuut?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat soort mensen ook alweer?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Jij plant je dagen van minuut tot minuut?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef Oksel het volgende:
Je hebt rekening te houden met elkaar in de stilte coupé, nog meer dan normaal. En dat is niet moeilijk, want de meeste mensen houden tegenwoordig amper rekening met anderen. Vooral bepaalde leeftijds- en bevolkingsgroepen hebben er last van.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef Oksel het volgende:
Je hebt rekening te houden met elkaar in de stilte coupé, nog meer dan normaal. En dat is niet moeilijk, want de meeste mensen houden tegenwoordig amper rekening met anderen. Vooral bepaalde leeftijds- en bevolkingsgroepen hebben er last van.
ik plan van dag tot dag.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:07 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Jij plant je dagen van minuut tot minuut?
amenquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:13 schreef Oksel het volgende:
Ik ook. Wil niet zeggen dat mn dagen altijd zo lopen als ik geplant hadquote:
Iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Wil niet zeggen dat mn dagen altijd zo lopen als ik geplant had
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:57 schreef Elixabete het volgende:
[..]
mensen die zulke nutteloze gesprekken voeren over de telefoon mogen van mij ook dood
Ik wil graag nog kunnen horen als ik vijftig ben. Muziek die hard genoeg staat om het geluid van de trein en geklets naast je te kunnen verstommen is echt fnuikend.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:01 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lastig mikken...
OT:
Overdadig lawaai in de trein is inderdaad wel storend als je probeert te lezen/werken. Daarom zet ik ook gewoon een muziekje (met koptelefoon) op. Dan heb ik er geen last van. Verder lijkt het me geen probleem als mensen gewoon praten in een stiltecoupé, mits op acceptabel volume.
Ik heb de hele dag al miepende cliënten aan mijn kop, en ik ben niet de enige. Dan wil ik even rust in dat kleine stukje trein. Is dat raar?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
LOL. Voordat ik je subs las wou ik al reageren, wat is het verschil tussen die 2?
.
Ik moet soms de hele dag m'n bek houden tijdens college's/in de bibliotheek, dan wil ik graag even met een klasgenoot/vriend praten tijdens die lange kutreis terug, is dat raar?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al miepende cliënten aan mijn kop, en ik ben niet de enige. Dan wil ik even rust in dat kleine stukje trein. Is dat raar?
FOK! is toch zo'n praatgroep voor contactgestoorden?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje contactgestoord, wordt je al geholpen door de instanties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |