Dat bepaal jij niet. Dat hebben de reizigers bepaald. Een deel wilde een werkcoupé, die is er gekomen. Is dat nou zo lastig?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De bieb is daar dan ook een geschikte plek voor, de trein niet.
Nou, dan probeer je ze af te schaffen, start maar een petitie op. Tot dan heb je je eraan te houden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Laat mij lekker tegen het achterlijke idee van de stiltecoupé (in een trein) zijn..
Hou jij je aan ALLE regels dan? Nooit een keer een papiertje op de grond gegooid of een keer 10 KM te hard gereden?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:56 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
[..]
Sjezus, doe nou eens niet zo achterlijk, die stiltecoupés zijn er wel voor bedoeld om stil te zijn, net zoals de bieb dus..
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:01 schreef Floripas het volgende:
Tot dan heb je je eraan te houden.
Ik heb tenminste een sociaal netwerkquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, ook niet om jouw sociale netwerk op te halen met je gekakel. Dat is eenzelfde argument.
Voor zover ik weet is een stiltecoupé niet wettelijk bindend, en zo. So I fart in your general direction, met je normpjes en waardes die je kan overdrijven.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, dan probeer je ze af te schaffen, start maar een petitie op. Tot dan heb je je eraan te houden.
Ik ook, maar ik heb het geld en het fatsoen voor dat soort dingen naar een café of een koffietent te gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:07 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een sociaal netwerk.
Er is wel meer "niet wettelijk bindend". Dat ik mijn vermeende stomazakje niet leeg in de prullenbakjes van de coupé, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is een stiltecoupé niet wettelijk bindend, en zo. So I fart in your general direction, met je normpjes en waardes die je kan overdrijven.
Ga eerste klas zitten zou ik zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:10 schreef Floripas het volgende:
maar ik heb het geld
Jij bent er zo een die vindt dat hij zich niet aan regels hoeft te houden op het moment dat ze jóú niet uitkomen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:04 schreef De.Kromme het volgende:
Ik hou me normaal aan 90 % van alle regels, omdat ze meestal zinvol zijn.
Dat doe ik ook regelmatig. Denk je dat het daar minder is?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ga eerste klas zitten zou ik zeggen.
Ik vind dat mensen geen recht hebben op stilte in een trein waar veel mensen na een lange dag op het college of werk even lekker willen ouwehoeren met hun medestudent of collega.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat doe ik ook regelmatig. Denk je dat het daar minder is?
En vind je niet dat mensen met minder geld ook recht hebben op een keuze voor stilte?
Pas maar op MarkNMGN, praten is een zware misdaad en als de politie je pakt moet je vrezen voor een hoge celstraf.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen geen recht hebben op stilte in een trein waar veel mensen na een lange dag op het college of werk even lekker willen ouwehoeren met hun medestudent of collega.
Voor zover ik weet behoort het tot de huisregels van de NS, en daar ga je mee akkoord als je een treinkaartje koopt, wat een soort van contract is dan. En als je je daar niet aan houdt kan je de trein worden uitgetyfd. Hoop ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is een stiltecoupé niet wettelijk bindend, en zo. So I fart in your general direction, met je normpjes en waardes die je kan overdrijven.
Dat is toch onvergelijkbaar man. Nee ik houd me, bij lange na zelfs, niet aan alle regels, máár ik ga niet bewust lomp tegendraads lopen doen in zo'n situatie. Echt, zo'n puberale drammentaliteit á la "hier staat dat iets niet mag, dus ja, wat doe ik dan, dan ben ik tegendraads hè, ik ben een fokking individu weetje, boeiuh, dan doe ik het juist tóch! har har!" is zó vermoeiend en kinderachtig.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:04 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hou jij je aan ALLE regels dan? Nooit een keer een papiertje op de grond gegooid of een keer 10 KM te hard gereden?
Ik hou me normaal aan 90 % van alle regels, omdat ze meestal zinvol zijn. Dit vind ik een onzinregel, omdat die mensen mij ook tot last zijn, omdat als zij zich niet zo aanstelden er geen stiltecoupé's waren en ik niet op zo'n kut-klapstoeltje hoefde te gaan zitten (niet dat ik dat doe).
Dan ga je gewoon niet in de stiltecoupé zitten, opgelost.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen geen recht hebben op stilte in een trein waar veel mensen na een lange dag op het college of werk even lekker willen ouwehoeren met hun medestudent of collega.
Ik doe helemaal niet bewust lomp tegendraads. Ik praat zelfs zachter dan dat ik normaal doe, maar als ze dan nog steeds gaan zeiken ga ik kinderachtig doen ja. Niet eens zelfs, ik ga gewoon door met wat ik doe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:44 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dat is toch onvergelijkbaar man. Nee ik houd me, bij lange na zelfs, niet aan alle regels, máár ik ga niet bewust lomp tegendraads lopen doen in zo'n situatie. Echt, zo'n puberale drammentaliteit á la "hier staat dat iets niet mag, dus ja, wat doe ik dan, dan ben ik tegendraads hè, ik ben een fokking individu weetje, boeiuh, dan doe ik het juist tóch! har har!" is zó vermoeiend en kinderachtig.. Dus mijd gewoon de stiltecoupé als er ruimte in de andere coupés is en iedereen is gelukkig
.
Moeten er maar wat andere mensen opstaan in de andere coupé's die te vol zitten, opgelostquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:45 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon niet in de stiltecoupé zitten, opgelost.
En waarom ga je niet in een gewone coupé zitten?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet bewust lomp tegendraads. Ik praat zelfs zachter dan dat ik normaal doe, maar als ze dan nog steeds gaan zeiken ga ik kinderachtig doen ja. Niet eens zelfs, ik ga gewoon door met wat ik doe.
Dat doe ik wel hoor, maar als het daar volzit....quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:55 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
En waarom ga je niet in een gewone coupé zitten?
Ze hebben ook nooit vertraging bij de ns enzo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
zoiets spreek je lijkt mij voordat je gaat reizen af waar en hoelaat je op een station word opgehaalt
om dan nog eens in de trein over te gaan bellen is behoorlijk sneu
www.ns.nl voor je reizen te plannen!
Je ziet spokenquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je koopt een vervoersbewijs idioot, geen plaatsbewijs. Ook al zouden ze ons vervoeren in veewagons, dan nog zou je niet mogen klagen.
Helemaal niet. Het staat je vrij om voor een ander vervoersmiddel te kiezen. Al dat semi-communistische gezeik altijd. Het is duidelijk dat het om een vervoersbewijs en niet om een plaatsbewijs gaat. Als je meer zekerheid wil, koop je gewoon een 1e klas kaartje want daar is het bijna altijd leeg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je ziet spoken
Voor die achterlijke kaartprijs mag je wel degelijk een zitplek verwachten.
Is goed, ik ga wel met de concurrent van de NS reizen voorta....... OH NEE! Wacht! Er is geen concurrent!quote:
Een willekeurige trein is niet milieuvriendelijker dan een auto hoor?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo? De trein is milieuvriendelijker en ik werk aan de Amsterdamse grachtengordel. Daar komen met de auto is godsonmogelijk. Dus ík zou met de auto moeten omdat sommige mensen te beroerd zijn even stil te zijn?
Connexxion heeft wat spoorlijntjes, Syntus ook. En Veolia. Of je gaat met de bus.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Is goed, ik ga wel met de concurrent van de NS reizen voorta....... OH NEE! Wacht! Er is geen concurrent!
Grapje zeker!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:25 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Een willekeurige trein is niet milieuvriendelijker dan een auto hoor?
Alleen in verhouding qua passagiers misschien.
OV.
Wanneer worden mensen nou eens wakker en gaan ze een auto kopen?
Milieuvriendelijker per passagier, da's wat telt. Het is dus milieuvriendelijker dan de andere optie, iedereen in de auto.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:25 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ja, er is nog ruimte zat op de nederlandse wegen. En parkeren doe je ook om de hoek en voor een appel en een ei.quote:OV.
Wanneer worden mensen nou eens wakker en gaan ze een auto kopen?
Ja dóh.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:25 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Met de bus? Van enschede naar den haag?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:27 schreef Light het volgende:
[..]
Connexxion heeft wat spoorlijntjes, Syntus ook. En Veolia. Of je gaat met de bus.
Communistisch gezeik zegt de persoon die gaat mekkeren als je een geluidje maakt in een stiltecoupe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Helemaal niet. Het staat je vrij om voor een ander vervoersmiddel te kiezen. Al dat semi-communistische gezeik altijd. Het is duidelijk dat het om een vervoersbewijs en niet om een plaatsbewijs gaat. Als je meer zekerheid wil, koop je gewoon een 1e klas kaartje want daar is het bijna altijd leeg.
Ik heb het in dit topic ook alleen maar over situaties waar de trein vol zit en ik of andere mensen gedwongen worden om 'toevallig' in de stiltecoupé te belanden, misschien was dat nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:45 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon niet in de stiltecoupé zitten, opgelost.
Je maakt mij niet wijs dat je met je collega's alleen nog maar een plekje in de stiltecoupé, die 5% van de trein, kan vinden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik heb het in dit topic ook alleen maar over situaties waar de trein vol zit en ik of andere mensen gedwongen worden om 'toevallig' in de stiltecoupé te belanden, misschien was dat nog niet duidelijk.
Ik vermijd de stilecoupé altijd, alleen het is wel eens voorgekomen dat ik toevallig alleen daar een plaatsje kon bemachtigen ja.quote:Op donderdag 28 februari 2008 01:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je met je collega's alleen nog maar een plekje in de stiltecoupé, die 5% van de trein, kan vinden.
Dat is ie zeker, kut feyenoorderquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die vindt dat hij zich niet aan regels hoeft te houden op het moment dat ze jóú niet uitkomen.
Voetbal.quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:43 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Dat is ie zeker, kut feyenoorder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |