quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
Shalom.
'k Heb net een ikea ladekast met 6 laden in elkaar gezet en twee deurtjes aan een Billy gehangen.
Voel me bij dat soort klusjes altijd zo lekker hetero.
Voor je homo voelen.quote:
Yeahquote:
Er kan wel lekker veel in, en de laden gaan soepelquote:Pwnage kast
Oeh. Hebben ze die ook in het zwart?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Yeah.
2x [ afbeelding ]
1x [ afbeelding ]
[..]
Er kan wel lekker veel in, en de laden gaan soepel.
Fijn glad folie ook, bijna hoogglans.
[ afbeelding ]
..had helaas transportschade, dus die komen ze een andere keer brengen.
Vind 't altijd wel leuk, bouwpakketjes in elkaar zetten.
Mits natuurlijk beetje kwaliteit, gaatjes mooi loodrecht voorgeboord, geen missende onderdelen enzo.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:15 schreef wonderer het volgende:
Oeh. Hebben ze die ook in het zwart?
Online shoppen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:48 schreef wonderer het volgende:
Nice.
Jammer dat er geen IKEA in de buurt zit hier
Ik ben principieel tegen verzendkostenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Online shoppen?
Ik ben ook bang dat het sowieso nog wel eventjes gaat duren voordat er een IKEA bij je in de buurt zit... de expansie gaat niet zo snel daar...
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uu8456pVSLI.
Oow er zijn ooit plannen gmaakt meende ik voor een zelfde verspreidingsgebied als in bijvoorbeeld Nederland. Per zoveel huishoudens een IKEA... Maar volgens mij staan die plannen nu in een (FROSTIG) koelkastquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen verzendkosten
En meubels online shoppen valt ook vaak een beetje tegen. We doen het wel, maar het is toch altijd anders als je zo'n bouwpakket binnenkrijgt.
En nee, ik verwacht niet dat er in deze staat een IKEA opent. Die bij Boston is maar 3 uur verderop, tenslotte.
Wat een slechte reclame...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uu8456pVSLI.
Wie jaagt jou weg dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:33 schreef Cahir het volgende:
mja, komt omdat jullie newbs wegjagen
Ik ken geen mr. of mevr. 2000, dus teruggeven gaat een beetje moeilijk...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
2000 belde, of ie zijn grap terug mocht
toch heb ik er alle hoop op dat het wel goed komt vanavond/vannachtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar ik merk dat ik het wil
Eng he!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:06 schreef Stroekie het volgende:
en geloofd iemand hier mij als ik zeg dat ik uit een soort van zelfbescherming dus nog nooit 1 voet over de drempel van een IKEA vestiging gezet heb?
volgens mij is mijn auto veel te klein als ik ooit mocht bezwijken
Buiten je werktijd werkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bestaan die homo's mensen nog?
Ow en je kunt je spullen dan natuurlijk altijd nog laten thuisbezorgen!
dat is juist het probleemquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bestaan die homo's mensen nog?
Ow en je kunt je spullen dan natuurlijk altijd nog laten thuisbezorgen!
Ik vind het altijd zo'n cru om die meubels in elkaar te zetten juistquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is juist het probleem
of ik nu virtueel of fysiek die winkel ge betreden, volgens mij ga ik dan volledig los en bestel ik ik direct een compleet nieuw interieur
Er wonen hier maar 1.4 miljoen mensen dus waarschijnlijk hebben ze die doelstelling allang gehaaldquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow er zijn ooit plannen gmaakt meende ik voor een zelfde verspreidingsgebied als in bijvoorbeeld Nederland. Per zoveel huishoudens een IKEA... Maar volgens mij staan die plannen nu in een (FROSTIG) koelkast
En ach... 3 uur rijden is toch niet zo erg?
Met hoeveel mooie mannen heb je speeksel uitgewisseld?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:32 schreef Ang3l het volgende:
Deze avond was ego-technisch gezien ERG leuk
Ik vind het zooooo jammer dat ik niet mee kon dit keerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:32 schreef Ang3l het volgende:
Deze avond was ego-technisch gezien ERG leuk
Da's juist leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:43 schreef Zakje het volgende:
Ik vind het altijd zo'n cru om die meubels in elkaar te zetten juist.
Dan maak je in Google Sketch Up je huis, en download je allemaal IKEA Meubels. Kun je toch virtueel je hele huis inrichten, zonder dat het je een cent kost.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is juist het probleem
of ik nu virtueel of fysiek die winkel ge betreden, volgens mij ga ik dan volledig los en bestel ik ik direct een compleet nieuw interieur
Hele monteur laten overkomen voor 1 MALM kastjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's juist leuk.
Maar je kunt 't tegen betaling ook laten doen natuurlijk...
Het is zo simpelquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:24 schreef Cahir het volgende:
Hele monteur laten overkomen voor 1 MALM kastje
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de mode in Amsterdam, of heeft ie gewoon een whiplash?
het was vanacht dus ook niet erg gaaf toen ik van werk naar huis gingquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:35 schreef Ang3l het volgende:
Het stormt enorm.... en Danny de Balkonkabouter ligt alwéér plat op z'n smoel
Als 't mbt transport niet nodig is... waarom zou je.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Moet je een Billy eigenlijk helemaal uit elkaar halen als je wilt verhuizen? Vooral de achterwand met al die spijkertjes lijkt me een enorm gedoe..
Nulquote:Op zaterdag 1 maart 2008 05:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met hoeveel mooie mannen heb je speeksel uitgewisseld?
Je klinkt als iemand van zeventien die woonachtig is in een of ander afgelegen gehucht waar de voornaamste bezigheid "cow tipping" is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:59 schreef Cybart het volgende:
nog bijna geraakt door een plastic deksel waaronder normaal kadavers liggen.... van het fietspad de weg opgeblazen....
zie je PM inboxquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:26 schreef MisterO het volgende:
waar?
Mag ik ook een PMmetje van je? *kijkt lief*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |