Of een engel!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of een eilandhippie in haar geval.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is eigenlijk net zoiets als:
[ afbeelding ]
Neuh, ik ook niet. maar als ik dan moest kiezen tussen die Lucifer en Constantine zelfquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben niet zo'n ernorme fan van hem.
begint voor de afwisseling de ochtend met een kalmerend kopje rooibos theequote:Op vrijdag 29 februari 2008 06:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
zet jus dórange, evian, witte, groene en rooibos thee en sportdrank klaar
True...als was het alleen maar wegens zijn appartement.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, ik ook niet. maar als ik dan moest kiezen tussen die Lucifer en Constantine zelf
Zullen we er samen gaan wonen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
True...als was het alleen maar wegens zijn appartement.
Moet ik een rol ducttape meenemen om de grens te bepalen?quote:
I'm One Of The Hottest Men I Knowquote:
Er stond eerst: hotestquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:36 schreef Ang3l het volgende:
*knip*
De sneak!!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er stond eerst: hotest
Maar hij heeft het al veranderd
nergens voor nodigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:20 schreef Ang3l het volgende:
Oooooooooooooooow, ik moet me zo gaan inhouden vanavond
Maar eerst: www.bbb-online.nl
Nee maar ik merk dat ik het wilquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nergens voor nodig
ik ben er toch niet bij
Zeg het dan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:03 schreef Cairon het volgende:
Let's just say that people in glass houses shouldn't throw rocks...
Ik heb meer dan genoeg spelfouten in sigs en msn-namen gezien... en ik erger me er telkens weer aan.
ja het is weer oorlogquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, ik ook niet. maar als ik dan moest kiezen tussen die Lucifer en Constantine zelf
Voel je je normaal gesproken enorm homo dan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
Shalom.
'k Heb net een ikea ladekast met 6 laden in elkaar gezet en twee deurtjes aan een Billy gehangen.
Voel me bij dat soort klusjes altijd zo lekker hetero.
ben je YMCA enzo onder de douche aan het zingen ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:12 schreef DennisMoore het volgende:
Alleen als ik onder de douche sta.
Voor ladenkastjesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:14 schreef wonderer het volgende:
Okee. Vond jou er niet echt het type voor
Ik vond je meer een vitrinetype.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |