Kopje thee, lekker!quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schiet lekker op dan
* Sgele schuift emmer koffie naar WL
De rest ook?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Ik wilde al zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
hoef je ook niet te roerenquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:49 schreef Sgele het volgende:
Nee geen snot in de koffie.... ik hou er niet zo van als je een slok neemt, en vervolgens een half uur moet gaan zitten kouwen...
Gadverquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoef je ook niet te roeren
Riep daar iemand kwark?quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoef je ook niet te roeren
Neequote:Op woensdag 27 februari 2008 07:14 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge mannen! klaar voor de strijd ?
Goeiemorgen!quote:
dat goed mag je weglaten hahahahaquote:
quote:
Mogguh Droxz! Hoe is het nu met je pols?quote:
Kut, totaal geen kracht en doet (FUCKING) pijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz! Hoe is het nu met je pols?
Ik gok... van nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Droxz!
Welkom op deze mooie werkdag!
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?![]()
volgens mij nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hmm minder man, kan je wel fatsoenlijk werken vandaag?quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut, totaal geen kracht en doet (FUCKING) pijn
Sterf bosmongool!quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Droxz!
Welkom op deze mooie werkdag!
Het typen gaat 'm goed af!quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder man, kan je wel fatsoenlijk werken vandaag?
Verschil tussen kennen kannen kunnen we niet he..quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder man, kan je wel fatsoenlijk werken vandaag?
Het is dat je geen tranen ziet tussen de letters....quote:
Wij sterven dagelijksquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sterf bosmongool!
(again voor de admins/mods, wij kennen elkaar persoonlijk, dit is normaal voor ons)
Zo erg?quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat je geen tranen ziet tussen de letters....
Hahaquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat je geen tranen ziet tussen de letters....
Ok dat is dan wel fijn, maar toch... het blijft wel klote hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Verschil tussen kennen kannen kunnen we niet he..
Ik probeer het gewoon, heb hier wel een relaxt toetsenbord... dat is wel een voordeel
quote:
Wat een liefde toch weer hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |