Koffie ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef ZoeteRook het volgende:
gaap...
Huh wat?quote:
ok, heb je ook het recept ? die stand zit nl niet op mn expressoapparaatquote:
Zie je wel, maakt je niet te druk.. alles op zijn tijd hequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:17 schreef Bellerophon het volgende:
Spreek nu mijn vriendin, en het gekke is... ik ga meteen op mijn knieeen, haha ik ben veranderen. In plaats dat ik eerst tegengas geef. Geef ik mijn fouten toe en praten we nu rustig. Welliswaar statisch, maar we praten... Ik ben dus benieuwd hoe het vanavond zal gaan als we gaan bellen. Ik hoop goed
Hij bedoeld gewoon een Droxz special, lekker makkelijk, altijd goed!quote:
aha, je hebt de red dot sight nog nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee iron sight is als je rechtermuis drukt zeg maar. via de loop van het geweer kijkt
Veel warme (opgeklopte) melk, weinig koffie.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, heb je ook het recept ? die stand zit nl niet op mn expressoapparaat
Klinkt als een mislukte cappucino?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:26 schreef ZoeteRook het volgende:
[..]
Veel warme (opgeklopte) melk, weinig koffie.
okquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:26 schreef ZoeteRook het volgende:
[..]
Veel warme (opgeklopte) melk, weinig koffie.
Nog minder dan 10 minuten ole ole ole!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
okeen koffie voor meneer dus
![]()
snuit je neus ff , gaan ze wegquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:32 schreef Sgele het volgende:
zo he... Partij lelijke mensen hier in de coupe
Welke trein heb je? Dan pak ik een ander...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:32 schreef Sgele het volgende:
zo he... Partij lelijke mensen hier in de coupe
Ik doe mijn best.... Maar ze gaan nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
snuit je neus ff , gaan ze weg
cabaret in de trein ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.... Maar ze gaan niet
Mazzel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz pakt een andere trein, bedankt voor jullie inzet, en tot vanavond/morgen!
Tot morgen jongenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:46 schreef Sgele het volgende:
komt goed ben in breda . Bis morgen!
Tjah we gaan het merken, ben nog een beetje pessimistischquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je wel, maakt je niet te druk.. alles op zijn tijd he
Goed om te horen! Keep up the good work!
Positief denken, niet alleen over dat, maar over alle dingen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah we gaan het merken, ben nog een beetje pessimistisch
Ja snap ik, maar toch... ergens knaagt er iets aan mequote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Positief denken, niet alleen over dat, maar over alle dingen.
Zonde om negatief te zijn, het kost zo veel energie
Dat is niet meer dan normaal, dat is menselijk!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar toch... ergens knaagt er iets aan me
Ja dat is ook zo, ga zo maar is tekenenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan normaal, dat is menselijk!
Iedereen zou toch door het leven moeten gaan zonder gevoel!
Maak het beste van je dag, en morgen komt de zon weer op en heb je weer
een nieuwe dag/poging
is dat in chronologische volgorde ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:37 schreef Sgele het volgende:
bleh...laptop op schoot..op de bank..voor de TV.. thee..snot..
zo ongeveer wel jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat in chronologische volgorde ?
huh? Da's inderdaad best lastig.... is ie al los?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik achter mijn pc, wil gamen, slaat mijn pols vast...
best kut als je je vingers niet kan bewegen en je wil gamen
Half, kan mijn vinger al weer wat bewegen... normaal is het zo weg.. alleen nu trekt het amper weg GVDquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
huh? Da's inderdaad best lastig.... is ie al los?
Alles is al wat losser, alleen heb er bijna geen kracht in.. morgen weer een dag zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:26 schreef Bellerophon het volgende:
Droxz hoe gaat het met je pols?
Hahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alles is al wat losser, alleen heb er bijna geen kracht in.. morgen weer een dag zullen we maar zeggen![]()
oja, net foto's van gemaakt en online gezet... mensen laten schrikken is soms wel lachen hahahaha
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je eindelijk WOW spelen op 1680x1050
Misschienquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:14 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge mannen! klaar voor de strijd ?
nou dat klinkt ook niet echt overtuigd zeg!quote:
Geen wonder, kijk eens op de klok man..quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat klinkt ook niet echt overtuigd zeg!
Welke strijd?quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:14 schreef WhiteLightning het volgende:
nou zo vroeg is het toch niet ?? en het is al lichtquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen wonder, kijk eens op de klok man..
Je moeder....en iets met klokkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen wonder, kijk eens op de klok man..
Is die kerel niet lekker ofzo, zo vroeg al bellen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:32 schreef Sgele het volgende:
* Sgele reporting for duty!
mwhehe Reumatoloog belt net op... hij is ziek, dus afspraak verzetten...
Komt mooi uit, want ik ben ook ziek
quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moeder....en iets met klokken![]()
nee..dat gaat 'm niet worden vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik vond hem ook niet zo grappig eigenlijk![]()
Moest er om 9 uur zijn, dus blij dat ie op tijd beltquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is die kerel niet lekker ofzo, zo vroeg al bellen?
En dat op je vrije dag!
Beterschap iig
quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Het is nog vroeg, dat komt later welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik vond hem ook niet zo grappig eigenlijk[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Laten we het hopen zegquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De strijd tegen de klok, ervoor zorgen dat je geen inzinking krijgt voordat je naar huis mag
Mogguh Sgele!quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:32 schreef Sgele het volgende:
* Sgele reporting for duty!
mwhehe Reumatoloog belt net op... hij is ziek, dus afspraak verzetten...
Komt mooi uit, want ik ben ook ziek
quote:
Je moeder, díe komt later wel!quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is nog vroeg, dat komt later wel
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe komt later wel!
Je hebt gelijk, we zijn al een paar minuten verder, en deze was al meteen meer geschikt.
Dit gaat een goeie dag worden
Jaquote:
Ik krijg zo'n vermoeden, dat bij alles wat we zeggen jij gaat reageren met "je moeder..."quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe komt later wel!
Je hebt gelijk, we zijn al een paar minuten verder, en deze was al meteen meer geschikt.
Dit gaat een goeie dag worden
Goed te horenquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JaGelukkig wel, hoop alleen dat het ook zo blijft
Haha neehoor, als ik dit weer te vaak zeg is t op een gegeven moment niet grappig meer.quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik krijg zo'n vermoeden, dat bij alles wat we zeggen jij gaat reageren met "je moeder..."
Oh handig, en nu heb jij het daardoor drukker ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ik ga straks even mn collega zn nek omdraaine. hij heeft geen flikker uitgevoerd gisteren
True that isquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha neehoor, als ik dit weer te vaak zeg is t op een gegeven moment niet grappig meer.
"Geniet, maar beledig moeders met mate"
jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh handig, en nu heb jij het daardoor drukker ofzo?
My god... daar ben je mooi klaar meequote:Op woensdag 27 februari 2008 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm ik ga straks even mn collega zn nek omdraaine. hij heeft geen flikker uitgevoerd gisteren
Ja dat zal ook wel zo zijn hoorquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed te horenEn ja... laten we hopen dat het zo blijft
Pfff wat een eikel die gast zegquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaben bezig met werk wat gisteren had moeten gebeurne.
Ben ik het ook mee eens, alleen telkens als ik wat typ, hoor ik er zelf al een je moeder grap inquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha neehoor, als ik dit weer te vaak zeg is t op een gegeven moment niet grappig meer.
"Geniet, maar beledig moeders met mate"
Schiet lekker op danquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koffie met snot ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schiet lekker op dan
* Sgele schuift emmer koffie naar WL
De rest ook?
Misselijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tempting... but noquote:
Lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schiet lekker op dan
De rest ook?
Kopje thee, lekker!quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Schiet lekker op dan
De rest ook?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Ik wilde al zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
hoef je ook niet te roerenquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:49 schreef Sgele het volgende:
Nee geen snot in de koffie.... ik hou er niet zo van als je een slok neemt, en vervolgens een half uur moet gaan zitten kouwen...
Gadverquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoef je ook niet te roeren
Riep daar iemand kwark?quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoef je ook niet te roeren
Neequote:Op woensdag 27 februari 2008 07:14 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen!quote:
dat goed mag je weglaten hahahahaquote:
quote:
Mogguh Droxz! Hoe is het nu met je pols?quote:
Kut, totaal geen kracht en doet (FUCKING) pijnquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz! Hoe is het nu met je pols?
Ik gok... van nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Droxz!
Welkom op deze mooie werkdag!
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?![]()
volgens mij nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hmm minder man, kan je wel fatsoenlijk werken vandaag?quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut, totaal geen kracht en doet (FUCKING) pijn
Sterf bosmongool!quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Droxz!
Welkom op deze mooie werkdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |