Die bedoel ik ook. Verkeerde woordkeus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:55 schreef ManAtWork het volgende:
Hoe mensen er hier bij komen om het op te voeren als studiekosten is mij een raadsel,... maar goed.
De enige mogelijkheid die je zou hebben is door middel van de aftrekpost voor levensonderhoud van kinderen. Echter, je voldoet niet aan de voorwaarden omdat je recht hebt op een studiefinanciering. Dus: helaas, het kan niet.
Klinkt als de welbekende klok en klepel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:34 schreef Patrick87 het volgende:
Ok, duidelijk. Dan houdt het op.
Ik zal die kennis waar ik dit van heb nog eens navragen hoe dit dan in elkaar zit.
Volgens jaar ga ik een éénjarige master doen en krijg ik geen studiefinanciering meer (al 4 jaar gebruikt). Dan kan ik dus wel mijn studieboeken en lesgeld van de belasting laten aftrekken? Als ik zelf geen loonheffing tegoed heb, kunnen mijn ouders deze dan ook voor mij aanschaffen en dit terugkrijgen van de belasting?
Die snap ik niet helemaal, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:18 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Klinkt als de welbekende klok en klepel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |