Als je het echt wilt weten dan moet je maar PM'en. Dat soort dingen bespreek ik liever niet op Fok!. Dan is het weer allemaal te Googlen, en daar heb ik al eens ontzettend gezeik mee gekregen.quote:
Zou je 'm dan terugsturen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:04 schreef super-muffin het volgende:
MacBook
En nu hopen dat er geen update komt vanmiddag.Staat wel op MacRumors namelijk.
Google indexeert ook plaatjes he.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan is het weer allemaal te Googlen, en daar heb ik al eens ontzettend gezeik mee gekregen.
Hehe okay, maar wat deed jij dan met je macbookje?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:08 schreef Sjoewe het volgende:
No probIk vind het ook wel leuk om uit te leggen aan een ander, ik vraag het zelf allemaal net zo goed weer op die videoshoots namelijk.
Ja. Maar zolang ik de bandnaam hier niet neerzet komt het wel inorde. Het is ook allemaal neit supergeheim hoor. Ik heb alleen een keer gedoe gehad dat via Fok! de naam van een client in google met mijn verslag van de shoot hoger eindigde dan hun eigen website. (En toen was het inderdaad alleen een subdir op de ftp waar hun naam in voorkwam) Dat vonden ze helemaal niet leuk, dus toen moest ik de boom in klimmen om er wat aan te doen. Dus ik ben een beetje voorzichtig en er is niemand herkenbaar.quote:
Maar toen je je Macbook kocht was hij goed genoeg, als er een nieuwe komt opeens niet meer?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk.Ik wil voor 1300 euro wel het nieuwste product hebben.
Mja, maar voor een .01 Ghz speedbump, wellicht wat extra geheugen dat je voor 3 tientjes zelf koopt en 10 GB extra hd space ga je toch niet al die moeite doen? Pas bij een compleet redesign of overstap naar een nieuw platform zou ik dat overwegen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:09 schreef G.Fawkes het volgende:
Als ik een mac via ebay koop, moet ik dan invoerrechten betalen?
Ligt er een beetje aan. Als het duidelijk een tweedehands product is dan zien ze het wel eens door de vingers. De douane is heel erg vaag met dat soort dingen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:09 schreef G.Fawkes het volgende:
Als ik een mac via ebay koop, moet ik dan invoerrechten betalen?
Eh, verkeerd gequote dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, maar voor een .01 Ghz speedbump, wellicht wat extra geheugen dat je voor 3 tientjes zelf koopt en 10 GB extra hd space ga je toch niet al die moeite doen? Pas bij een compleet redesign of overstap naar een nieuw platform zou ik dat overwegen.
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, maar voor een .01 Ghz speedbump, wellicht wat extra geheugen dat je voor 3 tientjes zelf koopt en 10 GB extra hd space ga je toch niet al die moeite doen? Pas bij een compleet redesign of overstap naar een nieuw platform zou ik dat overwegen.
Ja, dat zei ik, dit had een reactie op super-muffin moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Oh, geen probleemquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je het echt wilt weten dan moet je maar PM'en. Dat soort dingen bespreek ik liever niet op Fok!. Dan is het weer allemaal te Googlen, en daar heb ik al eens ontzettend gezeik mee gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |