zo goedkoop?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:13 schreef Norrage het volgende:
tsja met de studentenkorting was ie "maar" 30 euro...en hij is wel mooi
Ik heb het een week geleden gedownload en het werkt prima. Helemaal doorlopen, behalve het opsturen. Wellicht opnieuw installeren?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:37 schreef E.T. het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen met problemen met het aangifte-programma van de belastingdienst??
Gedownload, naar app.map gesleept.. Starten en vervolgens krijg ik 'het programma aangifte 2007 is onverwacht gestopt" 'negeer' 'rapporteer' 'start opnieuw' ..
Maar op geen enkele manier opent het programma
Heb 'm al een paar keer opnieuw gedownload, steeds hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:57 schreef portier het volgende:
[..]
Ik heb het een week geleden gedownload en het werkt prima. Helemaal doorlopen, behalve het opsturen. Wellicht opnieuw installeren?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:37 schreef E.T. het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen met problemen met het aangifte-programma van de belastingdienst??
Gedownload, naar app.map gesleept.. Starten en vervolgens krijg ik 'het programma aangifte 2007 is onverwacht gestopt" 'negeer' 'rapporteer' 'start opnieuw' ..
Maar op geen enkele manier opent het programma
Geen problemen. Ik las wel dat er voorheen problemen waren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heb 'm al een paar keer opnieuw gedownload, steeds hetzelfde probleem
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:20 schreef Suga_Mama het volgende:
Even een apple-leek vraag. De goedkoopste MB, kan ik daarmee doen wat ik wil namelijk...:
Photoshop Elements (minder zwaar dan CS3!)
Beetje internetten, msnen, fokken...
Branden
Tekstverwerking
Met grote dank,
Suga_Mama
Hij kan al het daar boven genoemde tegelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:20 schreef Suga_Mama het volgende:
Even een apple-leek vraag. De goedkoopste MB, kan ik daarmee doen wat ik wil namelijk...:
Photoshop Elements (minder zwaar dan CS3!)
Beetje internetten, msnen, fokken...
Branden
Tekstverwerking
Met grote dank,
Suga_Mama
Super .quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:22 schreef Mr_Moon het volgende:
Voor de geinteresseerden:
De "Think Different" Posters op A3 formaat zijn geupload en staan hier.
Ik geloof dat Swets nog wou weten of de grote posters zonder witrand worden gedrukt en dat kan ik inmiddels bevestigen![]()
Zoals wellicht een aantal van jullie weten, woon ik Brussel, ik stel voor dat we voor de verzendkosten gewoon de NL kosten rekenen (6,20) en dat ik het verschil voor m'n rekening neem.![]()
(en dan bekijk ik hier of het voor mij misschien interessant is om de familie in NL nog eens te bezoeken en dan alles in NL te posten...)
Hey Remz doe eens antwoorden ik wil je ibook overkopenquote:
Ga je hem terugsturen of hou je hem ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:47 schreef super-muffin het volgende:
Eerste post vanaf de mijn zwarte MacBook
[TK] iBook 1,2 GHz, 80 gig, 756 mb en bluetoothquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey Remz doe eens antwoorden ik wil je ibook overkopen![]()
En Sjoewe: het geheugen is binnen. Mooie verpakking
Heldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:22 schreef Mr_Moon het volgende:
Voor de geinteresseerden:
De "Think Different" Posters op A3 formaat zijn geupload en staan hier.
Ik geloof dat Swets nog wou weten of de grote posters zonder witrand worden gedrukt en dat kan ik inmiddels bevestigen![]()
Zoals wellicht een aantal van jullie weten, woon ik Brussel, ik stel voor dat we voor de verzendkosten gewoon de NL kosten rekenen (6,20) en dat ik het verschil voor m'n rekening neem.![]()
(en dan bekijk ik hier of het voor mij misschien interessant is om de familie in NL nog eens te bezoeken en dan alles in NL te posten...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |