Ben benieuwdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:04 schreef Tijn het volgende:
Ik ga morgen m'n belasting doen, dus ik zal dan eens kijken.
staat me iets van bij dat jij ook problemen had met zo'n toeslagen-ding, toch? (vlak na Leopard)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:04 schreef Tijn het volgende:
Ik ga morgen m'n belasting doen, dus ik zal dan eens kijken.
Dat is waar ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sinds de (op één na) laatste upgrade. Heel je keyboard is anders, inclusief de hotkeys op de F1 - F12 toetsen.
Nou, ik heb zo'n toeslagenformulier ingevuld voor de zorgtoeslag toen ik net m'n iMac had. Maar behalve dat het een ouderwetse PPC-applicatie was, werkte het wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
staat me iets van bij dat jij ook problemen had met zo'n toeslagen-ding, toch? (vlak na Leopard)
Eerst mag je nog lekker wachten op de Douane die rustig gaat kijken wat er allemaal in je pakketje zit en dan nog even lekker vertragen door een aankoopbon aan je te vragen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wil dat de United States Postal Service mijn ipod met mach 3 de oceaan over vliegt zodat ik ermee kan gaan spelen.
Dank. Ik ga in de tussentijd maar de ultieme wintersport mix bouwen denk ik.quote:
veel geldquote:
Ik heb 'm op hier op m'n MB staan. Geen problemen met openen what so ever. Alleen krijg ik te weinig geld terug mijns inziens, maar dat ligt niet aan het programmaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
iemand nog een werkende versie staan van aangifte 2007? Want ik vertrouw de file bij de belasting dienst niet (of iemand die de huidige even kan downloaden van de website van de belastingdienst en kan controleren of hij opstart)
Al bijna 2 wekenquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:10 schreef Doc.Brown het volgende:
Is de nieuwe MacBook Air al te bewonderen in de Nederlandse APR's?
Thanksquote:
Dus je gaat nu een reis maken om het te kunnen bewonderen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:32 schreef Doc.Brown het volgende:
[..]
ThanksMijn APR zit niet naast de deur, wilde er niet voor niets heen rijden namelijk.
Aardig aan de prijs inderdaad. Zeker nu je voor 300 meer of met studentenkorting 150 euro meer een nieuwe nieuwe hebt.quote:
Nou, ik maak een kleine omweg om hem op de heenreis even te kunnen bekijken jaquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dus je gaat nu een reis maken om het te kunnen bewonderen?
Ik persoonlijk vind hem eigenlijk niet echt geweldig ofzo. Het is gewoon een klein ding...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:50 schreef Doc.Brown het volgende:
[..]
Nou, ik maak een kleine omweg om hem op de heenreis even te kunnen bekijken ja
Tragisch, zou ik nooit doen als ik hem was.quote:
Vanwaar die korting?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, ik ga mijn MBP vandaag of morgen maar 's sobchakken. De nieuwe met OWK kost me 1619 euro. Of 1635, inclusief remote.
edit: laat maar, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:30 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Foutje van de site inderdaad. Ze maken wel meer foutje zoals ook dit foutje.
[..]
Die had je voorheen al gedownload?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb 'm op hier op m'n MB staan. Geen problemen met openen what so ever. Alleen krijg ik te weinig geld terug mijns inziens, maar dat ligt niet aan het programma
PM me je mailadres en ik stuur 'm naar je op als je wil
Hij heeft gisteren de VS verlaten, dus in het ergste geval zal het nog een weekje duren ofzo. Heb trouwens contact gehad met de douane en ik hoef alleen maar btw te betalen en geen invoerbelasting.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:59 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe staat het met de import?
Ja. Dan heb je een mooie prijs. Alleen jammer dat er in de tussentijd weer nieuwe Pro's zijn gekomen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren de VS verlaten, dus in het ergste geval zal het nog een weekje duren ofzo. Heb trouwens contact gehad met de douane en ik hoef alleen maar btw te betalen en geen invoerbelasting.
Wat heb je gekocht in welke conditie en voor welk bedrag? Oftewel hoezo weet je zeker dat je geen invoerrechten hoeft te betalenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:08 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren de VS verlaten, dus in het ergste geval zal het nog een weekje duren ofzo. Heb trouwens contact gehad met de douane en ik hoef alleen maar btw te betalen en geen invoerbelasting.
Op een notebook hoef je alleen BTW te betalen. Uit mijn hoofd heeft hij een MBP 2,4 gekocht dacht ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht in welke conditie en voor welk bedrag? Oftewel hoezo weet je zeker dat je geen invoerrechten hoeft te betalen
Ik zou 1580 betalen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, ik ga mijn MBP vandaag of morgen maar 's sobchakken. De nieuwe met OWK kost me 1619 euro. Of 1635, inclusief remote.
tof!quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:24 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Op een notebook hoef je alleen BTW te betalen. Uit mijn hoofd heeft hij een MBP 2,4 gekocht dacht ik.
Hehe indeed, maar ik ben toch niet meer zo'n powergebruiker en ik wilde er eik ook niet meer aan uitgeven dan 1500. Ben al heel blij dat mijn vistadesktop binnenkort met pensioen kan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Dan heb je een mooie prijs. Alleen jammer dat er in de tussentijd weer nieuwe Pro's zijn gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |